Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Host (speeltopic)

DA: The Host (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 okt 2014 - 21:48:
De zoeklichten gaan door de grot heen. Iedereen houdt zijn adem in, terwijl ze zich tegen de wand drukken. Het geluid van de helikopter weerkaatst tegen de wanden. Ome Jeb kijkt naar het angstige gezicht van Wanda. Ze weet dat ze haar zoeken. Ze kijkt naar Melanie. Melanie kijkt haar aan. Langzaam vervaagt het geluid. De helikopter gaat terug naar de basis.
‘Waarom zoeken ze Wanda nog?’ De vraag van Jamie stelt iedereen zichzelf. Hij is de enige die hem uit durft te spreken.
‘Ik denk dat ze niet alleen nog naar Wanda zoeken. Ze zullen de rest ook wel zoeken. Ze moeten doorhebben waar we mee bezig zijn.’ Jared slaat zijn armen beschermend om Melanie heen.
‘We stelen steeds meer van de onze terug. Dat kan niet onopgemerkt blijven.’ Kyle kijkt naar Sunny. Ze lacht naar hem. Ze is maar al te blij dat ze heeft mogen blijven leven.
‘We moeten nog voorzichtiger zijn. Ze mogen ons niet vinden of we zijn er geweest. Ik wil dat ieder van jullie me belooft extra voorzichtig te zijn.’ Ome Jeb kijkt iedereen een voor een aan. Allemaal knikken ze. Behalve Ian. Maar voordat hij zijn mond open heeft getrokken, spreekt ome Jeb zijn beroemde zijn. ‘Het is mijn huis, dus mijn regels. Als je je er niet aan wilt houden, ben je vrij om te gaan.’ Ook Ian bindt in. Allemaal staren ze naar de lucht. Iedereen vraagt zich af wat er komen gaat.


regeltopic

rollen
goodside
- wanda - beschermer
-Melanie - waarzegger
- Jamie - cupido
- Ian - gezegende
- Jared - jager
- Ome Jeb - dorpsgek
- Kyle - huidenwisselaar
- Sunny - heks
- Meggie - verwisselaar
- Doc - burgemeester
- Walter - gokker

badside
- Darren - verhuller
- Doorkruist diepe wateren - omzetter
- Zoeker - spion
- Genezer Breit Vuur - welp

deelnemers
1. Bodine
2. Ivana (IDzayn)
3. Julia (MoonRocker)
4. Cynthia (Krewella)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Jennifer (Chayenne)
7. Mascha (neversay)
8. Mirthe (SunriseDream)
9. Melina (MelintjeX1DX)
10. Jamila (Bliebxx)
11. Pauline (Pline)
12. Josette (realMe)
13. Bella (Bella01)
14. Wilma (williewortel)
15. Emma (xEmma)

eerste lynch: maandag 27 oktober 21.00
eerste lunch: dinsdag 28 oktober 21.00
tweede lynch: woensdag 29 oktober 21.00
tweede lunch: donderdag 30 oktober 21.00
derde lynch: zaterdag 1 november 12.00
derde lunch: zondag 2 november 21.00
vierde lynch: maandag 3 november 21.00
vierde lunch: dinsdag 4 november 21.00



Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2014 - 16:49:
@Juul; maar we weten niet wie de andere persoon is de geluncht is. Als het bijvoorbeeld Emma was, dan zou ik ook Emma boven Jamila hebben gekozen. Snap je?
En over de huidenwisselaar: nou, de heks heeft iemand gered en weet dus dat iemand geen wolf is en - oh wacht. Nee, de heks weet geen rollen natuurlijk. Nevermind. :3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2014 - 16:51:
@Bo: maar dat zeg ik dus: de persoon die gered werd zal (volgens deze verwachting) niet alleen ervaren zijn, maar ook actief, want aan een ervaren speler die niks zegt heb je ook niks.
& oké. Ik wou al zeggen: de heks krijgt alleen namen te zien, geen rollen, dus wat heeft de huidenwisselaar hier mee te maken - maar ja. Oké.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2014 - 16:52:
@Juul; ja, maar dat zei je pas in je edit en die had ik nog niet gezien. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2014 - 16:53:
@Bo: dacht ik al, dus zei ik het nog maar een keer ;'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 okt 2014 - 19:00:
Jeez ik ben veel te inactief voor dit potje geloof ik...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2014 - 19:02:
Doe er wat aan! Is je iets opgevallen (zo ja, wat?)? Wat vind je van wat Emma, Bo en ik allemaal hebben gezegd? Heb jij ideeën over wat er gisteren met de lunch is gebeurd?

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 31 okt 2014 - 19:06:
Ik heb ff alles snel doorgelezen en ik zal ook als heks snel mijn krachten hebben ingezet (wel pas in 3e ronde zodat je wel beetje info al weet), maar ik heb geen idee/theorie over de lunch van gisteren. Ik probeer trouwens wat actiever mee te doen

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2014 - 19:08:
@Melina: waarom zou jij snel je krachten inzetten? Uit angst om dood te gaan en ze niet meer te kunnen gebruiken?

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 31 okt 2014 - 19:10:
@Juul, ja want het is zonde om een goodie te laten sterven als jij nog een kans hebt om deze te redden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 okt 2014 - 19:13:
Ik ben het deels wel eens met Melina. In het begin van het spel heb je minder kans dat je doodgaat en daardoor meer kans dat je je krachten kan gebruiken. Als je deze opspaart heb je de kans dat je hem niet kan gebruiken, maar aan de andere kant weet je dan ook wel weer meer over de eventuele rollenverdeling. Die afweging moet dan door de Heks worden gemaakt.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2014 - 19:48:
Begrijpelijk.
(Ik vroeg het trouwens ook niet om je aan te vallen of zo, maar gewoon om te peilen hoe anderen erover denken.)

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 31 okt 2014 - 19:50:
Snap ik

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2014 - 21:47:
Oh damn, ik was helemaal in paniek dat ik de lynch gemist had. Gelukkig was er geen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2014 - 22:22:
Ik heb ook geen idee op wie ik moet stemmen. Ik heb namelijk niet het idee dat er verdachte dingen zijn gezegd of zo. Maar ja, de random-stemmenfase moet nu onderhand wel voorbij zijn, dus ik nodig de baddies graag uit iets verdachts te zeggen.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 31 okt 2014 - 22:25:
@Juul, precies



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16