Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Host (speeltopic)

DA: The Host (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 okt 2014 - 21:48:
De zoeklichten gaan door de grot heen. Iedereen houdt zijn adem in, terwijl ze zich tegen de wand drukken. Het geluid van de helikopter weerkaatst tegen de wanden. Ome Jeb kijkt naar het angstige gezicht van Wanda. Ze weet dat ze haar zoeken. Ze kijkt naar Melanie. Melanie kijkt haar aan. Langzaam vervaagt het geluid. De helikopter gaat terug naar de basis.
‘Waarom zoeken ze Wanda nog?’ De vraag van Jamie stelt iedereen zichzelf. Hij is de enige die hem uit durft te spreken.
‘Ik denk dat ze niet alleen nog naar Wanda zoeken. Ze zullen de rest ook wel zoeken. Ze moeten doorhebben waar we mee bezig zijn.’ Jared slaat zijn armen beschermend om Melanie heen.
‘We stelen steeds meer van de onze terug. Dat kan niet onopgemerkt blijven.’ Kyle kijkt naar Sunny. Ze lacht naar hem. Ze is maar al te blij dat ze heeft mogen blijven leven.
‘We moeten nog voorzichtiger zijn. Ze mogen ons niet vinden of we zijn er geweest. Ik wil dat ieder van jullie me belooft extra voorzichtig te zijn.’ Ome Jeb kijkt iedereen een voor een aan. Allemaal knikken ze. Behalve Ian. Maar voordat hij zijn mond open heeft getrokken, spreekt ome Jeb zijn beroemde zijn. ‘Het is mijn huis, dus mijn regels. Als je je er niet aan wilt houden, ben je vrij om te gaan.’ Ook Ian bindt in. Allemaal staren ze naar de lucht. Iedereen vraagt zich af wat er komen gaat.


regeltopic

rollen
goodside
- wanda - beschermer
-Melanie - waarzegger
- Jamie - cupido
- Ian - gezegende
- Jared - jager
- Ome Jeb - dorpsgek
- Kyle - huidenwisselaar
- Sunny - heks
- Meggie - verwisselaar
- Doc - burgemeester
- Walter - gokker

badside
- Darren - verhuller
- Doorkruist diepe wateren - omzetter
- Zoeker - spion
- Genezer Breit Vuur - welp

deelnemers
1. Bodine
2. Ivana (IDzayn)
3. Julia (MoonRocker)
4. Cynthia (Krewella)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Jennifer (Chayenne)
7. Mascha (neversay)
8. Mirthe (SunriseDream)
9. Melina (MelintjeX1DX)
10. Jamila (Bliebxx)
11. Pauline (Pline)
12. Josette (realMe)
13. Bella (Bella01)
14. Wilma (williewortel)
15. Emma (xEmma)

eerste lynch: maandag 27 oktober 21.00
eerste lunch: dinsdag 28 oktober 21.00
tweede lynch: woensdag 29 oktober 21.00
tweede lunch: donderdag 30 oktober 21.00
derde lynch: zaterdag 1 november 12.00
derde lunch: zondag 2 november 21.00
vierde lynch: maandag 3 november 21.00
vierde lunch: dinsdag 4 november 21.00



Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 okt 2014 - 18:53:
Ik heb echt geen tijd helaas, pas net thuis en ik moet nog een verslag afmaken. Het wordt dus random en die blijkt op Jen uit te komen, sorry.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 okt 2014 - 19:57:
Ik heb de boel nog even doorgelezen, maar zoals ik al vreesde, heb ik niets kunnen vinden (uit de eerste lynch valt niks te halen, en uit de lunch volgens mij ook niet + de kans dat de baddies nu al de mist in gaan is ongelooflijk klein en ik heb ook niets gezien wat daar op kan lijken). Ik zou random gaan, maar Mars is inderdaad nogal afwezig is, ga ik ook maar voor haar. De kans is gigantisch dat we een goodie doodstemmen, dus dan liever een inactieve.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 29 okt 2014 - 22:03:
Melanie vindt het vreemd dat haar oom zo lang wegblijft. Het is niets voor hem om zomaar te verdwijnen. De grote zoekactie die op touw is gezet, heeft ook niets opgeleverd. Hij is niet meer in de grotten. Een van zijn regels was dat je de grotten nooit mag verlaten. Maar zijn andere regel, mijn huis, mijn regels, zal bij hem wel voor zijn gegaan. Voorzichtig loopt Melanie het zonlicht in. In de verte ziet ze hem staan. Ze begint naar hem toe te rennen. Plots ziet ze hem neervallen. Ze houdt haar adem in.
Weg, denkt ze. Ik moet de beschutting opzoeken. De beschutting is echter nergens te vinden in de woestijn. De zoeker ziet haar staan en besluit het schot te wagen. Raak.


Mascha is gelyncht. Zij was Melanie de waarzegger.

stemmen:
Bodine – Mascha [1]
Ivana – Mascha [0]
Julia – Mascha [0]
Cynthia – Daan [1]
Daan – Mascha [1]
Jennifer – Jennifer [2]
Mascha – Mascha [5]
Mirthe – Jamila [1]
Melina – Mirthe [1]
Jamila – Melina [1]
Pauline – Cynthia [0]
Bella – Bodine [0]
Emma – Jennifer [0]

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 29 okt 2014 - 22:05:
Alweer een goodsider weg
Come on, girls

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 okt 2014 - 22:07:
Shit, man.
Maar hoewel we nu de waarzegger kwijt zijn, een waardevolle rol, hadden we waarschijnlijk niets aan haar gehad, aangezien Mars inactief was. Dus het was sowieso crap geweest. Maar ja, wel stom dit.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 29 okt 2014 - 22:16:
Mieeep, da's kut! Maar op zich wel te verwachten =[

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 okt 2014 - 22:18:
Wat was te verwachten?

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 29 okt 2014 - 22:38:
Dat het een goodsider zou zijn, als je kijkt naar de verhouding goodside/badside x'] Ik was niet echt duidelijk nee, snorry!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 okt 2014 - 22:40:
OH ZO. Ik dacht: Jamila is hints aan 't droppen of zo. Maar oké x']

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 okt 2014 - 23:46:
Wel superkut dat het onze waarzegster is. Maar ja: like Juul said, aan een inactieve waarzegster hebben we ook niets.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 okt 2014 - 7:03:
Waarzegger weg, maar daarmee ook een inactieve. Ik denk dat we onze verliezen dan maar voor lief moeten nemen

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 okt 2014 - 10:38:
En vanavond zijn we waarschijnlijk weer een goodie kwijt. Tenzij ze natuurlijk het welp of de spion (er vanuit gaande dat die de baddies nog niet gevonden heeft) pakken - maar anders zit 't ons niet mee.

Wat ik aan de hand van de stemming nog wilde vragen:
Iv, waarom heb jij op Mars gestemd? Want Daan, Bo en ik hebben dat allemaal hier gezegd, maar jij niet.

Overigens vind ik het ook grappig hoe Mirthe, Melina en Jamila hebben gestemd, maar dat betekent verder niks.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 30 okt 2014 - 10:57:
Haha, dat was me nog niet eens opgevallen, Juul!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 okt 2014 - 12:00:
Neej niet de waarzegger
Ik ben geloof ik niet heel actief.
Sorry daarvoor
Hebben we al een theorie'?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 okt 2014 - 12:05:
@Jen: als je niet superactief bent, raad ik je aan in ieder geval alles bij te lezen :'

Maar we hebben nog geen theorie; ik wil alleen nog steeds wel weten waarom Ivana op Mars stemde, that's all.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14