Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Host (speeltopic)

DA: The Host (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 okt 2014 - 21:48:
De zoeklichten gaan door de grot heen. Iedereen houdt zijn adem in, terwijl ze zich tegen de wand drukken. Het geluid van de helikopter weerkaatst tegen de wanden. Ome Jeb kijkt naar het angstige gezicht van Wanda. Ze weet dat ze haar zoeken. Ze kijkt naar Melanie. Melanie kijkt haar aan. Langzaam vervaagt het geluid. De helikopter gaat terug naar de basis.
‘Waarom zoeken ze Wanda nog?’ De vraag van Jamie stelt iedereen zichzelf. Hij is de enige die hem uit durft te spreken.
‘Ik denk dat ze niet alleen nog naar Wanda zoeken. Ze zullen de rest ook wel zoeken. Ze moeten doorhebben waar we mee bezig zijn.’ Jared slaat zijn armen beschermend om Melanie heen.
‘We stelen steeds meer van de onze terug. Dat kan niet onopgemerkt blijven.’ Kyle kijkt naar Sunny. Ze lacht naar hem. Ze is maar al te blij dat ze heeft mogen blijven leven.
‘We moeten nog voorzichtiger zijn. Ze mogen ons niet vinden of we zijn er geweest. Ik wil dat ieder van jullie me belooft extra voorzichtig te zijn.’ Ome Jeb kijkt iedereen een voor een aan. Allemaal knikken ze. Behalve Ian. Maar voordat hij zijn mond open heeft getrokken, spreekt ome Jeb zijn beroemde zijn. ‘Het is mijn huis, dus mijn regels. Als je je er niet aan wilt houden, ben je vrij om te gaan.’ Ook Ian bindt in. Allemaal staren ze naar de lucht. Iedereen vraagt zich af wat er komen gaat.


regeltopic

rollen
goodside
- wanda - beschermer
-Melanie - waarzegger
- Jamie - cupido
- Ian - gezegende
- Jared - jager
- Ome Jeb - dorpsgek
- Kyle - huidenwisselaar
- Sunny - heks
- Meggie - verwisselaar
- Doc - burgemeester
- Walter - gokker

badside
- Darren - verhuller
- Doorkruist diepe wateren - omzetter
- Zoeker - spion
- Genezer Breit Vuur - welp

deelnemers
1. Bodine
2. Ivana (IDzayn)
3. Julia (MoonRocker)
4. Cynthia (Krewella)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Jennifer (Chayenne)
7. Mascha (neversay)
8. Mirthe (SunriseDream)
9. Melina (MelintjeX1DX)
10. Jamila (Bliebxx)
11. Pauline (Pline)
12. Josette (realMe)
13. Bella (Bella01)
14. Wilma (williewortel)
15. Emma (xEmma)

eerste lynch: maandag 27 oktober 21.00
eerste lunch: dinsdag 28 oktober 21.00
tweede lynch: woensdag 29 oktober 21.00
tweede lunch: donderdag 30 oktober 21.00
derde lynch: zaterdag 1 november 12.00
derde lunch: zondag 2 november 21.00
vierde lynch: maandag 3 november 21.00
vierde lunch: dinsdag 4 november 21.00



Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 nov 2014 - 12:56:
Kun jij niets aan doen, Kirsten. We overleven het wel. (:

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 1 nov 2014 - 13:00:
Komt goed!! =)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 nov 2014 - 13:01:
Is goed hoor, maak je geen zorgen!

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 1 nov 2014 - 13:10:
Sunny kijkt angstig omhoog. Misschien was het toch niet zo'n goed idee om de held uit te hangen. Ze heeft nu wel iemand anders het leven gered, maar hoe moet het nu verder met haar eigen leven. Door haar tijd die ze bij de mensen heeft doorgebracht is ze een beetje schichtig geworden voor de zielen. Darren pakt haar bij de armen.
'Denk je dat de ziel of het mens hier de controle over heeft.' De ziel, denkt Sunny meteen. Ik heb de controle. Alleen ik ben er en verder niemand anders.
'Ik denk de mens. Een ziel zou hier nooit voor haar eigen plezier blijven leven.'
'Wat doen we ermee?'
'We kunnen niets meer met haar.' Sunny voelt hoe een mes tegen haar keel aan wordt gezet en dan wordt doorgehaald. Bij Darren loopt een rilling over zijn rug. Hij had nooit gehoopt dat nog eens te moeten doen.


Mirthe is vandaag gelyncht en zij was Sunny de heks

de stemmen:
Bodine – Mirthe[0]
Ivana – Melina [1]
Julia – Ivana [0]
Cynthia – Melina [0]
Daan – Mirthe [0]
Jennifer – Jennifer [1]
Mirthe – Bella [3]
Melina – Bella 2]
Pauline – Pauline [1]
Bella – Bella [3]
Emma – Mirthe [0]

alsjeblieft het is me toch nog gelukt

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 nov 2014 - 13:23:
Nou, die zag ik in ieder geval niet aankomen.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 1 nov 2014 - 13:30:
Oké, ik heb de topic heel snel gelezen omdat ik zo naar Hilversum moet. (Wat heel kut is omdat ik namelijk graag meer actiever wil zijn.)
En opeens lees ik dat Mirthe is gelyncht.
Shit.
Nou, euhm. Ik weet niet of jullie je het nog herinneren (vast niet omdat mensen mij verdacht vinden met als reden "een tactiek van vorige keer"
Maar ik had ooit beloofd om dat niet meer te doen omdat het niet leuk zou zijn voor het spel. Dus ik wil dat jullie weten dat als ik niet zo actief ben ik redenen heb.

(En ja, ik kan mezelf heel slecht verdedigen maar dat is het enige wat me doorschiet ..
Well, i'm fucked.)

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 1 nov 2014 - 13:33:
Oké, ik had alles aan kunnen zien komen, maar dit absoluut niet...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 nov 2014 - 13:42:
Ik had het niet per se verwacht, maar:
De heks denk ik dat die schrok van twee namen. Ook dat ze dadelijk dood was en niet haar krachten heeft gebruikt.


Maar het is sowieso schijt dat we er weer niet in zijn geslaagd een baddie te pakken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 nov 2014 - 13:44:
Misschien is het welp wel gekoppeld aan de spion en heeft de spion de wolven nog niet gevonden, en misschien lunchen de wolven wel welp/spion en dan hebben we nog een kans.
We're probably fucked, though.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 nov 2014 - 13:54:
Dat is wel een droomscenario, maar we kunnen altijd hopen. En we hebben de jager nog.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 1 nov 2014 - 14:02:
Maar de kans dat de jager een goodie kiest en een goodie meesleurt als de jager dood is, is ook groot en dan zijn we 3 goodie's kwijt =(

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 nov 2014 - 14:12:
Maar ik neem aan dat de jager wel zorgvuldig is in zijn keuze en beseft dat het waarschijnlijk beter is om niks te doen als hij het echt niet weet.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 nov 2014 - 14:21:
Ik heb net trouwens even naar de stemming gekeken, en in de eerste lynch was er gelijkspel tussen Mars (door zichzelf en Emma), Jamila (door zichzelf en Ivana) en Wilma (door zichzelf en Bella). Gezien ze allemaal gelijk stonden omdat ze zelf waren vergeten te stemmen, betekent het waarschijnlijk niets, maar toch: deze drie zijn allemaal al dood. Mars omdat ze inactief was, maar Jamila is geluncht. 'k Weet niet?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 nov 2014 - 14:22:
Ja precies. Bij de lynch moeten we wel kiezen, en sterft er dus zeker iemand. Voor de jager geldt: als je geen idee hebt, schiet dan niet, want met een goodie minder schieten we helemaal niets op.

Maar we zijn best wel fucked.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 nov 2014 - 16:11:
Trouwens, we weten nu dus wel waarom de heks (Mirthe) iemand gered heeft, maar alsnog niet wie en daar komen we dus ook niet meer achter, terwijl we die informatie best hadden kunnen gebruiken om de badside te ontmaskeren. Damn.

@Bo: welke conclusie wil je daaraan verbinden? Dat degenen die op Mars, Jamila en Wilma hebben gestemd (dus Emma, Ivana en Bella) misschien badside zijn? Het lijkt me niet logisch dat de baddies zo'n duidelijk spoor achterlaten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16