Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Host (speeltopic)

DA: The Host (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 okt 2014 - 21:48:
De zoeklichten gaan door de grot heen. Iedereen houdt zijn adem in, terwijl ze zich tegen de wand drukken. Het geluid van de helikopter weerkaatst tegen de wanden. Ome Jeb kijkt naar het angstige gezicht van Wanda. Ze weet dat ze haar zoeken. Ze kijkt naar Melanie. Melanie kijkt haar aan. Langzaam vervaagt het geluid. De helikopter gaat terug naar de basis.
‘Waarom zoeken ze Wanda nog?’ De vraag van Jamie stelt iedereen zichzelf. Hij is de enige die hem uit durft te spreken.
‘Ik denk dat ze niet alleen nog naar Wanda zoeken. Ze zullen de rest ook wel zoeken. Ze moeten doorhebben waar we mee bezig zijn.’ Jared slaat zijn armen beschermend om Melanie heen.
‘We stelen steeds meer van de onze terug. Dat kan niet onopgemerkt blijven.’ Kyle kijkt naar Sunny. Ze lacht naar hem. Ze is maar al te blij dat ze heeft mogen blijven leven.
‘We moeten nog voorzichtiger zijn. Ze mogen ons niet vinden of we zijn er geweest. Ik wil dat ieder van jullie me belooft extra voorzichtig te zijn.’ Ome Jeb kijkt iedereen een voor een aan. Allemaal knikken ze. Behalve Ian. Maar voordat hij zijn mond open heeft getrokken, spreekt ome Jeb zijn beroemde zijn. ‘Het is mijn huis, dus mijn regels. Als je je er niet aan wilt houden, ben je vrij om te gaan.’ Ook Ian bindt in. Allemaal staren ze naar de lucht. Iedereen vraagt zich af wat er komen gaat.


regeltopic

rollen
goodside
- wanda - beschermer
-Melanie - waarzegger
- Jamie - cupido
- Ian - gezegende
- Jared - jager
- Ome Jeb - dorpsgek
- Kyle - huidenwisselaar
- Sunny - heks
- Meggie - verwisselaar
- Doc - burgemeester
- Walter - gokker

badside
- Darren - verhuller
- Doorkruist diepe wateren - omzetter
- Zoeker - spion
- Genezer Breit Vuur - welp

deelnemers
1. Bodine
2. Ivana (IDzayn)
3. Julia (MoonRocker)
4. Cynthia (Krewella)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Jennifer (Chayenne)
7. Mascha (neversay)
8. Mirthe (SunriseDream)
9. Melina (MelintjeX1DX)
10. Jamila (Bliebxx)
11. Pauline (Pline)
12. Josette (realMe)
13. Bella (Bella01)
14. Wilma (williewortel)
15. Emma (xEmma)

eerste lynch: maandag 27 oktober 21.00
eerste lunch: dinsdag 28 oktober 21.00
tweede lynch: woensdag 29 oktober 21.00
tweede lunch: donderdag 30 oktober 21.00
derde lynch: zaterdag 1 november 12.00
derde lunch: zondag 2 november 21.00
vierde lynch: maandag 3 november 21.00
vierde lunch: dinsdag 4 november 21.00



Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.



SunriseDream
SunriseDream

SunriseDream is offline

[68]
SunriseDream zei op 1 nov 2014 - 17:01:
Ik hoorde / zag net dat ik dood was.balen maar veel succes iedereen nog.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 1 nov 2014 - 18:25:
Ik had echt niet verwacht dat ze de Heks was.
Nou da's pretty fucked up.

Ik moet nu weg (ik ga naar Fury straks, wohoooo) maar daarna ga ik
even iets bedenken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 nov 2014 - 20:05:
@Juul; nee, ja, zoals ik al zei: waarschijnlijk betekent het niets. Maar het viel me op dus ik wilde het even delen, 's all.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 2 nov 2014 - 0:41:
Oh help ik zie dat ik veel gemist heb (stemming inclus)
Sorry jongens! Ik probeer alles bij te lezen en actiever te worden als ik opsta morgen (vandaag)...

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 nov 2014 - 8:29:
Woah stemmings uitslag gemist enzo.

Okay, ik heb even teruggelezen. Ik denk dat we nu wel met zekerheid kunnen zeggen dat diegene die Mirthe gered heeft, actiever en waardevoller voor haar was dan Jamila. Dit komt echter niet doordat ze een koppel zijn aangeweest, aangezien er maar 1 iemand is gelyncht nu(mirthe dus) Dan is de vraag dus, wie zat er op het moment van Jamila's dood ook in de gevarenzone en wie zou volgens de beredenering van een onervaren iemand waardevoller zijn?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2014 - 10:35:
Daar komen we niet meer achter, Iv. Tenzij de wolven het ons vertellen m'ja.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 2 nov 2014 - 11:10:
Maar we maken toch nog gewoon een kans? Ze kunnen het Welp per ongeluk lunchen en we hebben ook nog de jager en beschermer. En als Cupido wel haar pijlen heeft afgeschoten en een goodie aan het welp is gekoppeld (en ze deze goodie lunchen) hebben we ook nog niet verloren.
Of zie ik het verkeerd?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2014 - 11:11:
Waarom ga jij er vanuit dat de spion niet meer alleen staat?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 2 nov 2014 - 11:26:
@Bo dat heb ik toch niet gezegd?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2014 - 11:29:
Nee, het zag eruit alsof jij een post maakte met daarin al onze mogelijke overwinningskansen. Waarom noem je dan alleen het welp, terwijl voor de spion mogelijk precies hetzelfde scenario geldt?
(Sterker nog, in ons droomscenario zijn welp en spion gekoppeld, heeft spion de wolven nog niet gevonden, mislukt de lunch van het welp en lunchen de wolven welp/spion.)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 2 nov 2014 - 11:37:
Oh zo. Nee, het was eigenlijk meer een reactie op jou omdat het leek alsof je bedoelde dat we geen kans meer hadden. En het stuk over de spion zei ik er niet bij, omdat je zelf 1 pagina terug al dit zei:
Misschien is het welp wel gekoppeld aan de spion en heeft de spion de wolven nog niet gevonden, en misschien lunchen de wolven wel welp/spion en dan hebben we nog een kans.

Dus leek me overbodig om het weer te herhalen.

Anyway. Het is jammer dat vooral Jen, Pauline en Bella zo inactief zijn. We hebben wel een kleintal berichtjes gelezen waarom en zo, maar dan alsnog is het lastig.

EDIT:
Ik weet dus niet wat ik van hen moet denken.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 nov 2014 - 18:06:
(@Iv) Zoals ik al zei, Mirthe heeft ons verteld waarom ze iemand heeft gered: ze schrok van de twee namen en koos er toen één. Ik weet niet of ze ook echt heeft overwogen welke speler waardevoller was, maar ik denk niet dat het een héél zorgvuldige overweging was. Dat brengt ons helaas geen stap verder, ook omdat we dus niet meer kunnen uitvinden wie de geredde speler is, en dat is crap.

Ik vraag me trouwens af waarom Jen zo naar de achtergrond is verdwenen & zelfs niet heeft gestemd in de lynch, want in het begin van het spel deed ze nog wel haar best actief mee te spelen. Maar, zoals bij iedereen die niet erg actief is, ze kan het ook gewoon druk hebben (wat ook te concluderen valt uit wat ze zegt op de rest van het forum).

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 nov 2014 - 18:41:
Ik denk dat we de lunch moeten afwachten. Als het goed uitpakt voor ons, hebben we misschien weer een beter aanknopingspunt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2014 - 19:45:
En als het slecht uitpakt voor ons, is het afgelopen. We zijn al zo goed als het hele spel aan het afwachten, en wat hebben we ermee bereikt? Heel veel dode soortgenoten en geen enkele dode vijand. Nou, ik ben het afwachten een beetje zat en ik ben stiekem best wel bang voor de lunch(es?). Ja, na de lunch hebben we misschien weer een beter aanknopingspunt, maar we moeten nu toch zeker ook wel íéts kunnen bedenken? Het kan toch niet zo zijn dat we na zes goodies kwijtraken nog steeds géén idee hebben wie de baddies zijn? Is er niemand die iemand verdenkt, wie dan ook, om wat voor reden dan ook? Iets?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 2 nov 2014 - 21:16:
Darren en Doorkruist diepe wateren lopen verder de grot in. Al snel halen de zoeker en genezer Breit Vuur ze in. Met zijn vieren lopen ze een klein stukje de grot in. Ze komen een vrouw tegen. Zonder een moment te twijfelen schiet de zoeker haar neer. Meggie valt hard op de grond. Dan komen ze uit in de gezamenlijke grot.
‘Geef jullie over en ik zal jullie in leven laten.’ De mensen schudden bijna allemaal hun hoofd. Alleen doc valt op zijn knieën. Hij wil het liefste in leven blijven. Ze zullen ze allemaal vermoorden. Jij opstaan, kom hier staan. Doc doet wat hem gevraagd is.
‘Jullie hebben verloren mensen. Wij winnen.’ De zielen beginnen te lachen, terwijl de mensen niets anders kunnen dan eraan geloven. Ze hebben verloren.


Jennifer is geluncht. Zij was Meggie de verwisselaar.

Het spel is afgelopen. De badside heeft gewonnen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16