Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Host (speeltopic)

DA: The Host (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 okt 2014 - 21:48:
De zoeklichten gaan door de grot heen. Iedereen houdt zijn adem in, terwijl ze zich tegen de wand drukken. Het geluid van de helikopter weerkaatst tegen de wanden. Ome Jeb kijkt naar het angstige gezicht van Wanda. Ze weet dat ze haar zoeken. Ze kijkt naar Melanie. Melanie kijkt haar aan. Langzaam vervaagt het geluid. De helikopter gaat terug naar de basis.
‘Waarom zoeken ze Wanda nog?’ De vraag van Jamie stelt iedereen zichzelf. Hij is de enige die hem uit durft te spreken.
‘Ik denk dat ze niet alleen nog naar Wanda zoeken. Ze zullen de rest ook wel zoeken. Ze moeten doorhebben waar we mee bezig zijn.’ Jared slaat zijn armen beschermend om Melanie heen.
‘We stelen steeds meer van de onze terug. Dat kan niet onopgemerkt blijven.’ Kyle kijkt naar Sunny. Ze lacht naar hem. Ze is maar al te blij dat ze heeft mogen blijven leven.
‘We moeten nog voorzichtiger zijn. Ze mogen ons niet vinden of we zijn er geweest. Ik wil dat ieder van jullie me belooft extra voorzichtig te zijn.’ Ome Jeb kijkt iedereen een voor een aan. Allemaal knikken ze. Behalve Ian. Maar voordat hij zijn mond open heeft getrokken, spreekt ome Jeb zijn beroemde zijn. ‘Het is mijn huis, dus mijn regels. Als je je er niet aan wilt houden, ben je vrij om te gaan.’ Ook Ian bindt in. Allemaal staren ze naar de lucht. Iedereen vraagt zich af wat er komen gaat.


regeltopic

rollen
goodside
- wanda - beschermer
-Melanie - waarzegger
- Jamie - cupido
- Ian - gezegende
- Jared - jager
- Ome Jeb - dorpsgek
- Kyle - huidenwisselaar
- Sunny - heks
- Meggie - verwisselaar
- Doc - burgemeester
- Walter - gokker

badside
- Darren - verhuller
- Doorkruist diepe wateren - omzetter
- Zoeker - spion
- Genezer Breit Vuur - welp

deelnemers
1. Bodine
2. Ivana (IDzayn)
3. Julia (MoonRocker)
4. Cynthia (Krewella)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Jennifer (Chayenne)
7. Mascha (neversay)
8. Mirthe (SunriseDream)
9. Melina (MelintjeX1DX)
10. Jamila (Bliebxx)
11. Pauline (Pline)
12. Josette (realMe)
13. Bella (Bella01)
14. Wilma (williewortel)
15. Emma (xEmma)

eerste lynch: maandag 27 oktober 21.00
eerste lunch: dinsdag 28 oktober 21.00
tweede lynch: woensdag 29 oktober 21.00
tweede lunch: donderdag 30 oktober 21.00
derde lynch: zaterdag 1 november 12.00
derde lunch: zondag 2 november 21.00
vierde lynch: maandag 3 november 21.00
vierde lunch: dinsdag 4 november 21.00



Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 30 okt 2014 - 12:08:
Ik heb alles bijgelezen. En de stemmen even bekeken, maar ik kan nou niet echt iets ontdekken. Of zie ik nu iets over het hoofd?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 okt 2014 - 16:18:
Denk 't niet. Er is nog niet echt veel te zeggen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 okt 2014 - 17:47:
@Juul Ik heb vooral op mars gestemd, omdat ik geen idee heb over de eventuele rollenverdeling en ik daarom maar beter een inactieve goodsider kan kiezen dan een actieve

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 30 okt 2014 - 19:04:
Ah shit. De waarzegger is zo handig.
Ik hoop dat we wat uit de lunch kunnen halen. Ik zal vanavond de boel eens doorlezen had hele dag stage.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 okt 2014 - 19:12:
Ik heb het topic wel vluchtig doorgelezen, maar nog niet erg goed bekeken of wat opgemerkt uit de stemmingen of dingen vergeleken met andere spelletjes of wat dan ook, dus ik hoop later nuttiger te worden. Ik hoop er vanavond tijd voor te hebben, maar nu moet ik en een verslag maken en het huis op orde maken voor mijn ouders die terugkomem van vakantie. Maar anders echt morgen! Ik ga echt mijn best doen om wat actiever te worden.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 okt 2014 - 19:36:
Het is echt naar dat we twee badsiders hebben die (zeer waarschijnlijk) nog niet in contact staan. Ik denk dat de kans groot is dat één badsider mee is gegaan met de Mars-stemmen, want dat is vrij onopvallend. Maar goed, volgens mij roepen we dat iedere keer, dus het kan ook zijn dat ze dat nu niet doen.
Misschien dat de solidaire badsiders mee zijn gegaan, omdat de kans dat zij er anders per ongeluk uitvliegen dan kleiner is, maar het blijft allemaal echt enorm onzeker giswerk.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 30 okt 2014 - 21:18:
Genezer Breit Vuur was niet ver van Darren vandaan. Hij ziet hoe twee mensen gepakt zijn. Hier moeten meer mensen zijn. Dat kan niet anders. Hij tuurt en tuurt in het rond. Dan ziet hij een jong kind richting hun komen. Hoe dichterbij het kind komt, hoe meer Breit Vuur ziet dat het een tiener is. De jongen kijkt om zich heen. Dan ziet hij de twee mensen op het zand liggen. Zonder om zich heen te kijken rent hij op ze af.
‘Melanie,’ schreeuwt hij. Breit Vuur kan het niet weerstaan om hem te verdoven. Thuis kan hij eens kijken hoeveel informatie er nog uit te halen valt.
Ondertussen zijn Darren en Doorkruist diepe wateren de richting op gelopen waar Melanie vandaan kwam. Darren houdt lichtjes een geweer vast. Hij gruwelt ervan, maar als hij dadelijk een grot vol mensen binnen loopt, heeft hij die wel nodig. Voor hij het weet duwt er iemand tegen hem aan. Sunny kijkt angstig naar hem omhoog, terwijl iemand anders wegrent.


Jamila is geluncht. Zij was Jamie de cupido.

edit: let erop. De volgende lynch is op zaterdag om 12.00

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 okt 2014 - 21:27:
Well frick

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 30 okt 2014 - 21:36:
Nee!

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 30 okt 2014 - 21:42:
Ik was er vergeten bij te zetten dat de heks een tweede lunch heeft weten te voorkomen.

sorry voor mijn chaotische gehost. mijn excusses.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 30 okt 2014 - 21:45:
Gaaaawhk... oké, uhm.. doei?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 okt 2014 - 21:56:
Nou, een baddie was beter geweest, maar dit is in ieder geval niet heel erg. Cupido is immers een gewone burger zodra ze haar pijlen heeft afgevuurd. En yay voor de heks, wie ze ook is!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 okt 2014 - 21:58:
Huh maar als ze niet geluncht is, hoe is ze dan uit het spel?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 okt 2014 - 22:10:
@Daan: maar je weet niet of cupido ook echt een koppel heeft gemaakt...

Oké, Kirsten zegt dat er sprake is van een tweede lunch. Dus de welp lijkt er dan in geslaagd te zijn iemands rol te raden en diegene te lunchen, terwijl de rest van de badside iemand anders heeft geluncht. Maar wiens lunch nou gedwarsboomd is...?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 okt 2014 - 22:19:
@Juul, dat gebeurt in principe toch de eerste nacht? Of bij online niet per se?

Het lijkt me het logischt als de lunch van de welp is mislukt - de welp raadde een rol uit een hint/verspreking in het topic, en ze kon lunchen. In dat geval hebben we een oplettende en ervaren welp.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon enorme mazzel zijn, voor de welp dan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15