Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
• tovenaar
• burgemeester/cupido
• dorpsgek
• beschermer

BADSIDE - 1/3
• wolf
• omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 feb 2015 - 13:39:
Oh, ja, laat ik dit ook op tijd doen. Random zegt 1, dus sorry Bo.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 feb 2015 - 13:43:
Aah, random.org doet moeilijk! Wat een ramp! Ik probeer het later nog wel een keer. Als ik hier tegen vier uur niet nog eens heb gepost, moet iemand me even en por geven.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 feb 2015 - 13:48:
Random zegt Pauline. Sorry.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 21 feb 2015 - 14:38:
Random.org zegt 7. Sorry Mars

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 feb 2015 - 15:10:
Random werkt weer en kwam uit op 5. Dit riekt naar muiterij, maar sorry, Cap!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 feb 2015 - 18:27:
Ik heb op het moment nog maar acht van de twaalf stemmen binnen!

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 21 feb 2015 - 19:24:
Ik ben net thuis van op spoed dus een snelle random zegt Julia... Sorry!

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 21 feb 2015 - 20:29:
Random zegt 7. Sorry mars!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 feb 2015 - 21:23:
De vijf leerlingen slopen stilletjes door het nachtelijke kasteel. Als die achterlijke Vilder zijn rotkop liet zijn dan waren alle plannen die ze tijdens de Kerstvakantie gemaakt hadden voor niets geweest. Ze drukten zich tegen muren, hulden zich in schaduwen, fluisterden spreuken om deuren te verzegelen.
Voor de deur van de Ravenklauwtoren stopten ze en wachtten, luisterden ingespannen - pas na enkele minuten stapte één van hen naar voren. Hij loste het raadsel zonder moeilijkheden op: hij was zelf een Ravenklauwer, namelijk.
Geruisloos stapten ze de uitgestorven leerlingenkamer in. Het vuur smeulde nog een beetje na, het beetje licht mengde zich met het maanlicht dat door de raampjes naar binnen viel.
Als een geoliede machine wandelden ze de wenteltrap op en een slaapzaal van zesdejaars in. Nog voor iemand kon wakker worden, legden vier non-verbale
Paralitisvloeken hen het zwijgen op.
Het meisje waarop ze hun doelen hadden gezet, was de dochter van een lid van de Orde van de Feniks. De boodschap zou dus overkomen.
Eén van hen liet het teken van Voldemort uit zijn toverstok komen, een andere grijnsde gemeen.

De volgende dag wist geen van de meisjes op de slaapzaal wat er de afgelopen nacht gebeurd was. Maar Daan zou nooit meer over het terrein wandelen.


Vandaag werd Daan gelyncht. Zij was een tovenaar.

• • •

1. Bodine – Daan [1]
2. Julia – Bodine [1]
3. Ivana – Captain
4. Cynthia – Kirsten
5. Captain – Captain [2]
6. Melina – Mars [1]
7. Mars – Melina [2]
8. Emma – Yara
9. Pauline – Julia [1]
10. Daan – Daan [2]
11. Kirsten – Mars [1]
12. Yara – Pauline [1]

Door de gelijkstand tussen Dorien, Mars en Daan moest de burgemeester er al meteen tussenkomen. Zij koos ervoor Daan te laten sterven.

opmerking: ik ga geen stemmen uit het topic halen. PB, Whatsapp of Facebook het naar mij. Anders telt het niet.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 21 feb 2015 - 21:26:
Aw shittt.
De eersts vraag die in mij opkomt is waarom de burgemeester voor Daan koos? Het zou kunnen dat Do of Mars die rol heeft en zelf niet wilde sterven?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 feb 2015 - 21:35:
Ah, damn, Daan is altijd zo'n goede speler D:
Maar, Cyn, het kan ook zijn dat de burgemeester Daan koos omdat ze al op haar had gestemd (in dat geval zou Bo de burgemeester zijn), maar misschien is dat te obvious. Of misschien speelt de burgemeester gewoon liever met Do en Mars of zo. Bovendien kan de burgemeester ook gewoon gerandomd hebben, wat me waarschijnlijk lijkt, aangezien ze een weinigwetende goodsider is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 feb 2015 - 22:05:
Daan is blijkbaar vergeten haar stem door te geven, gezien ze hier wel heeft aangekondigd te stemmen, anders had Dorien er nu uitgelegen. Gerandomt tussen de drie kan prima gebeurd zijn; zeker Daan en Dorien zijn erg actief dus lastig te kiezen misschien. Ik weet even niet meer hoe actief Mars de laatste potjes is geweest. :'

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 feb 2015 - 11:04:
Even een random vraagje, waar staan de 1'tjes en 2'tjes voor?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 feb 2015 - 11:31:
Hoeveel stemmem degene voor het streepje heeft ontvangen

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 feb 2015 - 11:48:
ahhhh, thanks ^-^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11