Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
tovenaar
burgemeester/cupido
dorpsgek
beschermer

BADSIDE - 1/3
wolf
omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2015 - 13:19:
Oh hahahaha. Ik had het er met Kay over dat dat een leuke rol was, dus ik ging ervanuit dat die erin zat. Want dat hadden we besproken, voor het potje. Oeps.
Nvm me.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 23 feb 2015 - 13:32:
Ik stem nu maar anders vergeet ik dat. Sorry Yara.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 feb 2015 - 13:35:
@Bo: uiteindelijk heb ik een aantal rollen moeten schrappen omdat er maar 12 deelnemers waren. Het welp is inderdaad een leuke rol though.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 13:52:
@Bo: ik begrijp de verwarring.

Maar wat Iv zegt is een beetje rare logica:
Ze heeft ook geen ''speciale'' krachten, dus we kunnen met zekerheid zeggen dat ze niks over haar wisten

Buiten het feit dat de badside niks specifieks over Cyn kon weten omdat de specials nog niet werken, is dat ze een tovenaar was, niet een reden dat ze niets over haar konden weten. Stel, ze hadden haar kunnen scannen, dan wisten ze toch dat ze een tovenaar was? Geen special betekent niet geen informatie.

Bovendien denk ik niet dat het echt uitmaakt of we theorieën hadden over Cyn of iets dergelijks - de badside kon pakken wie ze pakken wilden, want ze weten zeker wie bij hen hoort en wie niet (want er is geen welp en/of spion).

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 feb 2015 - 14:10:
@Juul; met dat bedoelde ik dat de badside al aardig op het goeie pad is met goeie eruit werpen. Maar oke. Ik hoop nu maar dat de specials goeie dingen gaan doen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 14:46:
@Yara: dat snap ik; ik ben het alleen niet met je eens.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 feb 2015 - 16:33:
Ik heb echt geen idee op wie ik ga stemmen vandaag. Ik denk dat ik random.org er nog maar eens tegenaan gooi

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2015 - 16:52:
Juul zegt dat ze je logica raar vindt. Moet je daar niet op in gaan?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 feb 2015 - 17:34:
Nou ja, ik snap wel waarom ze dat vind, ik heb het niet helemaal juist verwoord en over nagedacht. Ik bedoelde meer dat ze niks over Cynthia wisten, omdat ze nog niet veel heeft gezegd en we nog niet over haar hadden gespeculeerd. Ze wisten dus niet of ze een tovenaar was of dat ze een andere rol had. Als dat overkomt zoals ik wil dat het overkomt :,)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2015 - 18:11:
Jij kunt niet weten wat "zij" weten, Iv. Eén berichtje of stemming of whatever kan genoeg zijn om een vermoeden te hebben wat voor rol iemand heeft.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 feb 2015 - 18:50:
Dat is waar. Mehh, dat bericht kwam niet goed over. Laten we doorgaan.

Ik weet niet op wie ik moet stemmen, dus random.org. Sorry mars

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 23 feb 2015 - 18:55:
Ik heb geen idee in hoeverre ik online ga zijn vandaag dus ik moet nu al een stem doorgeven. Ik kom random op Kirsten uit dat is men stem voor vandaag.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2015 - 19:11:
Ik heb alles nog eens doorgenomen maar ik zie voorlopig nog geen patroon of theorie, dus ik doe er maar een gooi naar en ik stem op Iv.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 19:12:
Ik stem denk ik op Iv, anders weet ik het ook niet. [maar ik denk er nog even over na]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2015 - 19:42:
"Dit komt niet goed over, dus laten we doorgaan." Sorry, maar zo kunnen we alle verdenkingen wel van tafel schuiven. Mijn stem gaat ook naar jou, sorry.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13