Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
tovenaar
burgemeester/cupido
dorpsgek
beschermer

BADSIDE - 1/3
wolf
omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 feb 2015 - 17:12:
Of drie wolven, want er is nog een omzetter.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 24 feb 2015 - 18:46:
Whoop. Ik was helemaal vergeten dat er gisteren een lynch was. ): Sorry dat ik niet gestemt heb, maar ik zie dat jullie het zelfs zonder mijn stem goed hebben gedaan. ^^ Eerste wolf is gone. ;D

Ik denk dat de badside inderdaad niet op Ivana heeft gestemd. Emma, Bo, Julia en Do hebben in het topic gezegd dat ze op Ivana zouden stemmen. Yara heeft dit niet in het topic gezegd.
- Melina zei dat ze random op Pauline ging stemmen, terwijl er al een aantal mensen hadden gezegd dat ze op Ivana zou stemmen. Zoals vele al in dit topic gezegd hebben is dat vreemd. Waarom zou je random.org gebruiken als iemand zich verdacht gedroeg?
- Pauline zei na de hele scene met Ivana dat ze niet wist in hoeverre ze online gaat zijn en dat ze daarom randomt op Kirsten. Ook dit vind ik vreemd. Ivana deed weinig moeite om zich te verdedigen en ontweek allerlei vragen. Dit is verdacht gedrag en Pauline heeft dat nog gelezen. Waarom zou je dan randomen?

Ik ben het er mee eens dat de badside niet op Ivana gestemd heeft. Vier mensen hebben in het topic gezegd dat ze op Ivana zouden stemmen, er was dus nog genoeg kans om Ivana te redden als de baddies niet op haar zouden stemmen. Dat brengt me naar het lijstje van Bo:
1. Melina
2. Mars
3. Pauline
4. Kirsten

Melina en Pauline vertrouw ik niet helemaal. Van Kirsten heb ik nog weinig gezien, dus daar kan ik niet veel over zeggen. & ik weet natuurlijk m'n eigen rol en ik weet dat ik te vertrouwen ben

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 feb 2015 - 5:37:
Ik ben dit gisteren vergeten posten: geen lunch, heb geen stem gekregen van de badside.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 feb 2015 - 7:23:
Oh, nou, een kleine overwinning voor ons dan?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2015 - 12:38:
Hoi ik had vannacht een pyjamafeestje sorry.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 feb 2015 - 13:18:
Ik doe dit nu, voor ik het vanavond weer misloop: mijn stem gaat naar Melina. Ik vertrouw d'r niet en ze heeft zichzelf nogal verdacht gemaakt met haar stemgedrag en haar scheve redenering waarom ze niet mee op Iv ging.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2015 - 13:51:
Ik stem voor nu ook op Melina, om redenen die ik al genoemd heb.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 feb 2015 - 14:22:
Ik ga ook voor Melina.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 25 feb 2015 - 16:17:
Ik wilde wachten op de lunch maar die is er niet gekomen.. oké, dat kan dus betekenen dat de badside het gewoon vergeten is of geen tijd had of het is een relatief onervaren badside?

@Bo, ik had er even niet bij stilgestaan dat de omzetter al iemand kan omzetten.

Kirsten is vrij stil en kan ik dus niets over zeggen, Melina is niet zo goed in het uitleggen van haar stemmen, kan zijn omdat ze nieuw is of gewoon omdat ze badside is.

Ik ga nu al voor Melina stemmen omdat dat op dit moment nu eenmaal het meest logische is door haar redenering.

Straks vertrek ik naar Brugge en ik ga pas vanavond vrij laat thuis zijn, sws na de lynch.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 feb 2015 - 16:24:
Ik wil eigenlijk nog wel van Kirsten weten waarom ze zomaar stemde, terwijl we net bezig waren met Ivana. "Anders vergeet ik dat" vind ik namelijk niet reden genoeg.
Melina vind ik nog wel verdacht, maar ik weet nog niet of ik op haar ga stemmen: ze is namelijk wel een onervaren speler en het kan zijn dat ze gewoon niet inzag hoe onlogisch haar - voor haar duidelijk wel logische - redenering was. Ik meen me te herinneren dat ik me zo ook wel eens in de nesten heb gewerkt.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 feb 2015 - 17:57:
@Julia. Jullie waren nog niet echt bezig met Ivana duidelijk verdenken met een gegronde reden. Ik ging naar mijn vriend en zou niet meer de kans krijgen om te stemmen. Dus als ik toen niet stemde, zou ik niet hebben kunnen stemmen en dat kan ook niet.

De reden dat ik zo stil ben is omdat ik de tijd even niet vind om volledig een theorie op poten te kunnen zetten en daar baal ik enorm van.

Ik heb wel meegelezen en snap de beredenering van Melina ook niet. Daarom sluit ik me aan bij de rest met het stemmen van vanavond.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 feb 2015 - 18:26:
Nee, oké, dan snap ik dat.

Ik ben nog steeds aan het dubben, though.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 25 feb 2015 - 18:54:
Ik snap het niet meer. Iedereen verdenkt mij doordat ik op Pauline heb gestemd en niet ben meegegaan met de groep. Kirsten zegt nu wel dat ze geen theorie heeft gevonden en daarom met jullie meegaat, maar wie zegt dat dat waar is. Misschien is dit haar strategie en misleid ze jullie. Misschien weten jullie het niet, maar dit is mijn 2e keer dat ik hier aan meedoe dus echt ervaren ben ik niet en ja soms doe ik dingen die in mijn ogen logisch lijken, maar in die van jullie niet.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2015 - 19:10:
Het is ook niet persoonlijk, Melina. Ik weet dat het heel erg vervelend is om zo unaniem verdacht te worden, en je hebt zeker gelijk dat we niet weten wie we kunnen vertrouwen, dus, ja, het zou een strategie van Kirsten kunnen zijn, maar ik vind het waarschijnlijker dat jij een wolf bent. Misschien zijn jullie zelfs wel samen wolf, wie weet? En als je inderdaad geen wolf bent, dan spijt het me en kan ik je beloven dat het spel na verloop van tijd makkelijk wordt om te spelen (je kunt ook oude spellen teruglezen, dat helpt ook), maar ik verdenk jou nu meer dan alle anderen; ook omdat ik me niet kan voorstellen dat een team van twee (drie?) ervaren wolven vergeet te lunchen.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 25 feb 2015 - 19:21:
Het is maar spel hoor en dat weet ik. Ik vat het ook niet persoonlijk op.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13