Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ้n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
• tovenaar
• burgemeester/cupido
• dorpsgek
• beschermer

BADSIDE - 1/3
• wolf
• omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:41:
Hahahaha Kayley toch ik snap er vrij weinig van

@ Bodine: Tot nu toe hebben we nog niemand gevonden die er wel was op dinsdagavond, dus ik denk dat men bang is om hypocriet met vingertjes te wijzen. Ik was er 's avonds ook niet, want ik moest een borrel tappen, dus ik weet niet wie er wel waren.
Melina is redelijk nieuw bij DA en Kirsten is niet heel actief. Samen stemmen in de ronde waarvan je weet dat je eruit knalt, is niet heel verstandig, maar misschien is er weinig contact bij de badside en wist Melina niet simpelweg beter en probeerde ze haar nog te redden of iets. Ik heb even geen idee wie er eerder heeft gestemd dus dit kan ook zo lek als een mandje zijn, 't is ook maar een simpele gedachtengang.

Edit: bij het herlezen van het topic zag ik dat ik Bodine's berichtje verkeerd begrepen had; het ging over dat ze in de eerste ronde op dezelfde stemden, terwijl ik dacht dat het ging over de tweede ronde waarbij Kirsten op Melina stemde en Melina op Kirsten. My bad

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 feb 2015 - 22:42:
Wat Julia zei.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2015 - 17:19:
Ik moet helaas al ruim voor de stemming weg om gezellig met iemand te eten, dus ik hoop dat er nog snel een beetje discussie los kan barsten daarvoor. Ik was van plan een de discussie op gang te krijgen door over iedereen een klein stukje te schrijven, maar realiseerde me al snel dat dat best wel lastig is want over veel spelers is niet zoveel te zeggen. Dus ik schrijf nu maar gewoon wat dingen die in me opkomen en ga niet alle spelers langs.

Ik ben het topic aan het teruglezen en Bodine en Julia gaan het eerst tegen Ivana in na die rare post; aangezien je medebaddie dwarszitten niet super tactisch is, ga ik er vanuit dat ze (op dat moment in ieder geval, want Omzetter) niet bij Ivana horen.

Verder is dit me gisteren niet opgevallen en vandaag wel;
Ik sluit me aan bij Bo. Haar theorie houdt naar mijn gevoel steek, en daarom verdenk ik haar ook niet.
Misschien heeft Dorien drie namen opgevraagd waarom allemaal goodie uit kwam, maar was het over de rest lastig iets te zeggen want inactiviteit of lag diegene er al uit of wat dan ook? Wegens de extra benadrukking dat ze haar vertrouwt, is het misschien als een hint te zien.

Verder gok ik dat als er een omzetting is geweest, die na de mislukte lunch was. Dat een badside van twee een lunch vergeet lijkt me aannemelijker dan een badside van drie. Wat mij nog wel redelijk plausibel lijkt, is dat Melina het nog te eng vond om in haar eentje te beslissen omdat ze zo nieuw is, maar dat de andere wolf zo afwezig was dat ze niet in contact stond met de badside. Het kan ook zijn dat beide niet actief waren die avond, natuurlijk.

Tja, ik heb helaas zelf geen sterke verdenkingen. Ik hoop dat de discussie toch op gang komt!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 feb 2015 - 20:02:
Ik heb nog geen enkele stem gekregen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 feb 2015 - 20:15:
Ik heb echt geen idee op wie ik moet stemmen. Ik overweeg een random te doen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 feb 2015 - 20:22:
Oké, we vermoeden dus dat de overige badside in ieder geval 1 inactief lid bevat, gezien de vergeten lunch. De enigen die ik als inactief zie, zijn Pauline en Kirsten. Ik weet niet wie van de twee ik verdachter vind, want beide zeggen niet genoeg om daarover te oordelen.
Wat echter wél een aanwijzing kan zijn, is dat Melina in de laatste lynch (waarin ze doodging) op Kirsten stemde. Nu kunnen er twee opties zijn:
- ze stemde zomaar op iemand
- ze stemde op Kirsten om haar te "beschermen", naar de gedachtengang "waarom zou een baddie op een andere baddie stemmen?"

Tja, dat is natuurlijk absoluut geen sterke verdenking, maar misschien is het beter dan niets.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 feb 2015 - 20:30:
Ik heb gerandomd. Ik zou het anders echt niet weten. Sorry Ems.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 feb 2015 - 20:33:
Ik ga echt niet randommen, daar is het spel al veel te ver voor. Ik ga denk ik toch maar voor Kirsten.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 feb 2015 - 21:28:
[i]Met trillende handen, die nog steeds bedekt waren met Zwamdrifts bloed dat maar niet uit de groeven van haar palmen leek te gaan, hield ze haar toverstok vast. De ene na de andere spreuk mislukte omdat ze de beweging niet kon goed genoeg kon uitvoeren.
"Dat was een professor," mompelde ze, haar ogen gericht op de plek waar het gebeurd was. Ze hadden zorgvuldig het bloed doen verdwijnen, dat hadden de meest stressbestendigen onder hen teminste gedaan, en toch leek het alsof de plek er uitzag als de plaats waar iets vreselijks was gebeurd.
"Hou je kop, stom wijf. We wisten waar we aan begonnen, verdomme."
"Dit was niet mijn bedoeling! Ze deed niets verkeerd. Ze was-"
"Wat, wil je me vertellen dat je haar aardig vond?"
"Misschien wel ja."
"Doe alsof er niets aan de hand is, er komt iemand aan."
Haar vrienden hadden moeten weten dat ze zou bezwijken onder haar schuldgevoel, dat ze beter op haar moeten inpraten, want toen ze uit elkaar gingen staan om minder opvallend te lijken, glipte ze weg.

Een tweede meisje werd dood teruggevonden op de meisjestoiletten van de tweede verdieping.[i]

Vandaag werd Emma gelyncht, zij was een wolf.

• • •

1. Bodine - Bodine [1]
2. Julia - Kirsten
8. Emma - Emma [3]
9. Pauline - Kirsten
11. Kirsten - Emma [2]
12. Yara - Emma

Guys, als 't zo moet, de helft van de deelnemers niet eens meer stemmen zonder dat ik hen er aan moet herinneren, is het noch voor jullie noch voor mij leuk.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 feb 2015 - 21:30:
Ik had gestemd dacht ik, maar het bericht is nooit verzonden. Maar we kunnen nu met zekerheid zeggen dat er iemand is omgezet, want anders was het spel afgelopen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 feb 2015 - 21:32:
BOEJAAAAAH!!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 feb 2015 - 23:35:
Maar Kirsten, jij hebt gewoon op Emma gestemd toch?

Anyway: YESSSSS! Maar ook: HUH o.o

En inderdaad, er is dus iemand omgezet, anders hadden we al gewonnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2015 - 23:41:
Sorry, ik was een verjaardag aan het vieren. Sorry sorry sorry.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 28 feb 2015 - 10:48:
@Julia: Ja ik heb op Emma gestemd. Maar ik had al veel eerder een berichtje gestuurd, dacht ik. Maar dat berichtje heeft zich via mijn telefoon nooit verzonden. Dus toen ik het berichtje van Kayley zag, dacht ik, ik ga even controleren of het berichtje verzonden is en dat bleek niet zo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 feb 2015 - 10:56:
Ik had precies hetzelfde eerder dit potje; toen zei Kay dat ze m'n stem nog niet had, en toen ik keek, was 'ie inderdaad niet verzonden.

Maar goed. Nog één wolf dus. Asdfghjkl. Ik ga nu een commissiegenootje ophalen en dan gaan we verven, dus ik ben de rest van de ochtend niet echt beschikbaar, maar, hé, jongens, brand maar los!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13