Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
• tovenaar
• burgemeester/cupido
• dorpsgek
• beschermer

BADSIDE - 1/3
• wolf
• omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 25 feb 2015 - 19:33:
Mijn stem gaat ook naar Melina. Om de redenen die ik al eerder gezegd heb.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 feb 2015 - 19:36:
Ik stem toch op Melina. De schuld op iemand anders schuiven is een makkelijke move, vaak gemaakt door baddies, omdat ze zich anders niet weten te verdedigen.

Wat Bo zegt is trouwens ook interessant: stel, Melina blijkt inderdaad een baddie te zijn, dan zou het voor ons makkelijk zijn niet meer naar degene(n) die zij beschuldigt te kijken, maar wat als ze (Melina + beschuldigde persoon) samenwerkten?

Waar ik ook nog op in wilde gaan is de theorie over de onervaren badside, want die is naar mijn idee vrij logisch. Maar wie beschouwen we nog meer als onervaren? Volgens mij heeft iedereen buiten Melina die er nog in zit al best vaak DA gespeeld. Dus misschien moeten we dan kijken naar iemand die nog niet zo vaak bij de badside heeft gezeten.

MAARRRR laten we eerst de lynch even afwachten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2015 - 19:45:
Of we moeten onervaren samenpakken met inactief.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 feb 2015 - 19:54:
Daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar inderdaad. Met zo'n mix is het natuurlijk makkelijk te vergeten te stemmen [is dit Nederlands?].

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 feb 2015 - 20:07:
Het kan zijn dat de resultaten later gepost worden want ik ben nog steeds onderweg naar huis van school en dan ga ik eerst eten. Eer ik dan de fluff heb geschreven, kan het al na half tien zijn.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 feb 2015 - 21:10:
Het feit dat ze een lid van hun groepje hadden moeten achterlaten, deed paniek bij de anderen toeslaan. En in plaats van dat ze zich daardoor weer tot de orde brachten, alles op een rijtje zetten en zich hergroepeerden, liepen ze rond als kippen zonder kop voor een paar minuten te lang.
Hadden ze geluk gehad dan hadden ze het kunnen afspelen als angst voor wat er in het kasteel aan het gebeuren was. Dat konden ze echter niet toen ze professor Anderling haast van haar geruite sokken liepen en, toen ze hen streng aankeek, zo dom waren hun toverstokken te trekken.
Minerva Anderling wist meteen hoe laat het was. Drie van hen wisten te ontkomen, een greintje logica stuurde al hun kracht naar hun voeten en ze schoten de trappen op, lieten harnassen en schilderijen naar beneden regenen.
Eén roekeloos meisje probeerde Anderling te vervloeken en smakte nog geen seconde later hard tegen de muur en viel naar beneden als een lappenpop.

Nu de professoren een grip op de toestand leken te krijgen, mochten alle leerlingen weer op school blijven. Maar juichten ze te vroeg?


Vandaag werd Melina gelyncht. Zij was de omzetter.

• • •

1. Bodine – Melina
2. Julia – Melina
5. Captain – Melina
6. Melina – Kirsten [7]
7. Mars – Melina
8. Emma – Melina
9. Pauline – Melina
11. Kirsten – Melina [1]
12. Yara – Melina

(mobiel gepost, zal fluff nakijken als ik op mijn laptop ben)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2015 - 21:12:
Waarom staat Iv nog in je lijstje?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 feb 2015 - 21:14:
Los daarvan: ik neig nu naar Kirsten (die tegen Melina gezegd zou kunnen hebben op haar te stemmen), maar, ja. Dat is m'n eerste ingeving.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 feb 2015 - 22:40:
Daan is weer vergeten te stemmen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 25 feb 2015 - 22:51:
Het kan zijn dat zij bij de badside zit? Dat ze onder andere daarom vergeten zijn te lunchen? Hoewel me dat niet echt iets voor Daan lijkt. Het kan echter zo zijn dat ze op de andere baddie(s) rekende.

Edit: HUH WACHT NEE. Daan is al lang dood, die hoort helemaal niet in het lijstje!

On a happier note: WE GOT ANOTHER ONE! *dansje*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 feb 2015 - 22:53:
AWWWW YISS n.n

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 26 feb 2015 - 1:09:
Balen maar succes!
De baddies gaan winnen hoor

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 feb 2015 - 5:34:
My bad. Op mijn gsm zie ik geen cursief/strikethrough en ik was vergeten wie er allemaal al uit was.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 feb 2015 - 9:39:
Vanaf nu blijft iedereen iig wat 'ie is, maar het is wel lastig dat we niet weten hoeveel wolven er nog zijn. Hmm. Het is aannemelijk dat de omzetter iemand omzet als ze weet dat ze eruit vliegt, maar het is ook aannemelijk dat de baddies miry vergeten te lunchen. Ik vind het moeilijk inschatten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 feb 2015 - 11:07:
Aan de ene kant zou Melina iemand kunnen hebben omgezet, aangezien ze - neem ik aan - al wel wist dat ze eruit zou vliegen.
Aan de andere kant zou het ook kunnen dat ze het niet gedaan heeft, omdat het plan van de badside geweest kon zijn pas laat in het spel iemand om te zetten - als je dan een vertrouwde speler pakt, loop je minder het risico dat diegene ontmaskerd wordt. Het kan zijn dat ze toch met de badside heeft proberen te overleggen, gezien haar naderende dood, maar als de badside zo inactief is als we denken, zal ze daar misschien niet veel aan hebben gehad en kan het al te laat geweest zijn.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13