Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ้n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
• tovenaar
• burgemeester/cupido
• dorpsgek
• beschermer

BADSIDE - 1/3
• wolf
• omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 feb 2015 - 12:56:
Mars en Melina hebben op elkaar gestemd, zie ik net. Ik denk dat het random was, maar het zou kunnen dat ze dat expres gedaan hebben zodat we geen link tussen hen leggen? Het is vergezocht, maar het is iets.

edit: is vanavond de lunch?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 feb 2015 - 13:06:
"Zoals onze gewoonte zal de lynch en lunch om de dag plaatsvinden, om negen uur 's avonds eindigt het stemmen zodat de resultaten om half tien gepost kunnen worden." aldus het inschrijftopic.
Ik denk niet dat op elkaar stemmen erg veel verteld, als in, wolven kunnen wel op elkaar stemmen in de eerste ronde, maar ik denk dat ze niet dubbel op elkaar stemmen, want dat valt ook weer op. Dus zeg maar A wel op B maar dan niet ook nog B op A.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 feb 2015 - 13:21:
Uhuh, lunch is vanavond, en vanaf dan mogen specials hun krachten beginnen gebruiken. Behalve de cupido, zij heeft al een koppel gemaakt en de betreffende deelnemers weten hier ook al van, maar zij mogen niet buiten het spel om met elkaar communiceren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 feb 2015 - 14:17:
Buiten dat ik nu eigenlijk een presentatie aan het maken ben, denk ik dat er weinig zinnigs te zeggen is over deze dingen omdat nou ja, alleen de lynch en daarover kunnen we natuurlijk speculeren dat Mars/Do de burgemeester is, of dat ik het ben omdat ik als enige op Daan stemde, of dat ik het juist niet ben, of dat iemand Do/Mars gewoon waardevoller vond dan Daan, maar ik denk niet dat er veel zinnigs over gezegd kan worden dus ik kom vanavond weer om de hoek kijken. ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 feb 2015 - 17:16:
Laten we hopen iets uit de lunch te halen dan!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2015 - 20:39:
Ah, shit. Ik was kennelijk ook vergeten mijn stem door te geven. Balen! Succes jullie!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 feb 2015 - 21:14:
Chaos. Paniek. Nadat Anderling de leerlingen vertelde over het meisje dat dood in haar bed was teruggevonden en hoe niemand op de kamer wist wat er gebeurd was, was er enkel nog chaos en paniek.
De vijf neoDooddoeners zaten verspreid over de Grote Zaal - twee bij Zwadderich, een bij Ravenklauw en twee bij Griffoendor. Ze keken af en toe naar elkaar en verborgen hun grijnzen goed.
Het was onmogelijk de groep weer stil te krijgen zonder magie te gebruiken, dus werd dat gedaan zodat Anderling haar toespraak kon afmaken: "Professoren zullen de wacht houden in de leerlingenkamers tot we de dader gevat hebben. Zij die liever naar huis willen tot alles is opgelost, kunnen morgen het haardvuur in mijn kamer gebruiken."
Banken schraapten en alle leerlingen stroomden de Grote Zaal uit. De vijf vrienden wachtten tot de meesten weg waren voor ze zich de gangen weer in bewogen. Er was geen plan geweest nog iemand van kant te maken, maar ze liepen per ongeluk tegen een meisje op het souterrain.
Ook zij zou nooit meer onder de levenden gezien worden.


Vandaag werd Cynthia geluncht. Zij was een tovenaar.

• • •

Alle specials mogen vanaf nu gebruikt worden!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 feb 2015 - 21:36:
Ah noooo. Is er eindelijk weer DA, lig ik eruit :c
Succes

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 feb 2015 - 23:05:
Aaaaw damn. De badside gaat goed.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2015 - 1:39:
Shit, jongens, sorry dat ik er niet was, ik heb een hectisch weekend achter de rug... Vanaf nu kom ik weer netjes meedoen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 feb 2015 - 11:37:
dammit. We mogen in ieder geval wel blij zijn dat het niet de beschermer was ofzo, maar dit is nog steeds niet leuk :C

Waarom Cynthia tho? Voor zover ik weet hebben we nog geen enkele theorie over haar gehad. Waarom zouden ze dan voor haar gaan? Ze heeft ook geen ''speciale'' krachten, dus we kunnen met zekerheid zeggen dat ze niks over haar wisten. Is dit dan gewoon een random lunch? Of zit er misschien een strategie achter?
Dit is echt balen

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 12:54:
@Yara: het lijkt mij nog te vroeg om te zeggen dat de badside "goed" gaat; ja, er ging een goodie uit bij de eerste lynch en ze hebben geluncht, maar ze hebben er geen specials uit gekregen.

Ik denk dat ze Cyn hebben gepakt, omdat ze vooral iemand wilden die niet te "high profile" is, zoals Daan of Bo, maar waarbij ze er wel iets aan hebben (Cyn is nl. een vrij actieve speler voor zover ik me kan herinneren). Denk ik.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 feb 2015 - 13:09:
dat kan inderdaad wel ja

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2015 - 13:13:
Iv, wtf bedoel je met "dus ze konden niets weten" ?
1. Ze konden sowieso niets weten want de specials werken niet.
2. Cyn was tovenaar en ze zouden er uiteraard liever een tovenaar uit gooien dan het welp.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 13:14:
Bo, welp zit er toch niet in?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12