Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
tovenaar
burgemeester/cupido
dorpsgek
beschermer

BADSIDE - 1/3
wolf
omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 22:11:
Hoeveel stemmen diegene heeft gekregen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 feb 2015 - 22:13:
Ah! Ik vat hem. Thaaaank you. ^^

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 23 feb 2015 - 22:15:
@Juul, ik ben niet voor Iv gegaan, omdat al veel op haar stemden. Ik dacht dus als ik dat doe, word ik straks verdacht als wolf. Voor de rest waren er geen hints, dus heb ik Random gedaan en daar kwam Pauline aan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2015 - 22:17:
Huh, Melina? We stemden allemaal op Iv omdat zij haar verdenkingen wel heel losjes van zich af schoof. En zelfs al zou je daardoor verdacht worden als wolf, dan zouden er met jou vijf anderen verdacht worden, en maak je alsnog 4/5 kans te overleven. Dus die redenering is echt heel erg scheef.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 23 feb 2015 - 22:18:
Het was mijn redenering

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 22:21:
Dat is inderdaad echt geen logische redenering. Ja, wolven stemmen vaak mee en kunnen zichzelf daarmee verdacht maken, maar jouw gedrag is raarder (en verdachter) dan dat. I mean, er was een hint, dus waarom zou je denken "nee, ik stem wel willekeurig op iemand anders" tenzij je een baddie bent?

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 23 feb 2015 - 22:28:
Oké ik snap waarom jullie me nu verdacht vinden, maar is het zo'n ramp om een keer random te kiezen?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 feb 2015 - 22:30:
Nee helemaal niet. Het is alleen raar dat er letterlijk een hint was dat Ivana een baddie was en alsnog stemde je op Pauline.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 23 feb 2015 - 22:31:
Ja oké, misschien was het toch een beetje vaag.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2015 - 22:33:
Nou, het zit zo: we weten nu dat Iv en baddie was. Dat betekent dat ons voor de overige twee baddies twee mogelijkheden resten: 1. ze hebben op Iv gestemd om zichzelf niet aan haar te verbinden of 2. ze hebben niet op Iv gestemd om haar te redden.
Ik heb twee redenen om naar de tweede optie te kijken:
1. Iv speelde vrij zwak, ze nam niet eens de moeite om zichzelf te verdedigen. Dat doet me dan vermoeden dat de badside niet zo sterk speelt.
2. Er zijn meer mensen die op Iv hebben gestemd, dus dat wordt een oerwoud. Beetje zwakke redenering, ja, maar in combinatie met de eerste vind ik dit voorlopig voldoende.

Dat betekent dat mij vier mensen resten:
1. Melina
2. Mars
3. Pauline
4. Kirsten

Hiervan gaf Pauline al vroeg aan weg te moeten, dus haar sluit ik voorlopig uit.
Mars stemde überhaupt niet en dat is als baddie niet heel waarschijnlijk, aangezien ze dan door haar mede-baddies wel geschopt zou zijn - zeker gezien Iv eruit dreigde te vliegen.
Dan blijven Kirsten en Melina over en voor nu vind ik daarvan Melina het verdachtst, want zij wíst dat Iv verdacht werd en stemde tóch niet op haar.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2015 - 22:37:
Ik sluit me aan bij Bo. Haar theorie houdt naar mijn gevoel steek, en daarom verdenk ik haar ook niet. Melina lijkt nu de meest "viable suspect", maar ik kijk 't nog even aan tot na de lunch om meer conclusies te trekken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 feb 2015 - 11:02:
Ik sluit me grotendeels aan bij Bodine, maar ik moet zeggen dat ik niet alles even sterk vind. Ik kan me er bij aansluiten dat er waarschijnlijk minstens een wolf bij de niet-Ivana-stemmers zit, maar ik zou de redenen wat anders verwoorden. Ivana leek inderdaad niet ongelooflijk haar best te doen om zich te redden, maar om dat in een keer op de hele badside door te trekken is ook zo wat. De tweede redenering geeft Bodine zelf al aan dat het niet al te sterk is. Het is ook niet echt een reden waarom de wolven niet bij Ivanastemmers zouden zitten, meer om er niet naar te kijken. Eigenlijk denk ik dat het de allereerste reden is die Bodine noemt; niet op Ivana stemmen in de hoop haar nog te kunnen redden. Dus ja, ik ben het er zeker mee eens om de niet-Ivana-stemmers onder de loep te nemen, maar niet compleet eens met de redenering. ^^

In Mars tijdelijk uitsluiten kan ik me wel vinden, wegens de inactiviteit en het feit dat wolven haar waarschijnlijk wel een schop onder de kont zouden geven.
Pauline uitsluiten vind ik echter wel vlot; niet dat ik Pauline verdenk of iets, maar om haar meteen uit te sluiten puur omdat ze de erst van de dag niet meer online zou zijn? Bodine gaf aan dat Pauline snel weg moest; dat is echter niet wat Pauline zelf aangaf, ze zei alleen dat ze niet wist of ze de rest van de dag nogonline zou zijn. Ik vind er een subtiel verschil tussen zitten; in het eerste geval is het onwaarschijnlijk dat ze helemaal op de hoogte is, in het tweede geval heeft ze waarschijnlijk wel meegelezen. Op het moment dat ze stemde, had er nog niemand op Ivana gestemd, maar stond ze wel al in de aandacht.
Nogmaals, het is niet dat ik Pauline verdenk. Het is alleen zo dat als we deze theorie aanhouden, dat we haar niet zomaar uit kunnen sluiten in mijn ogen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 feb 2015 - 11:18:
Ik zei ook alleen dat ik Pauline voorlopig uitsluit. Dus lang niet helemaal.
En ik heb het druk dus ik heb het topic niet doorgelezen, vandaar dat 'subtiele verschil'.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 feb 2015 - 11:19:
Ho, dat zeg ik verkeerd. Ik heb het wel gelezen, maar niet terug gelezen. Ik moet dit niet spelen in college._.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 24 feb 2015 - 15:40:
Jullie hebben gelijk om te kijken naar de niet Ivana stemmers en Mars was inderdaad inactief en dus waarschijnlijk geen wolf.
Ik heb toen snel even een stem doorgegeven want ik heb niet echt kunnen bijlezen wat er allemaal stond en ben pas rond middernacht snel even online kunnen komen om te kijken wat de lynch gaf.
Van Melina en Kirsten heb ik eigenlijk totaal geen idee waarop ze op iemand anders dan Ivana stemden.
Als ik juist ben hebben we nog 2 wolven over dus dan is de kans vrij groot dat er een wel op Ivana gestemd heeft en de andere niet denk ik.Ik ga gewoon de lunch afwachten en kijken wat dat zal geven.

-Hopen dat dit steek houdt want heavy pijnstillers, chaoshoofd-



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13