Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ้n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
• tovenaar
• burgemeester/cupido
• dorpsgek
• beschermer

BADSIDE - 1/3
• wolf
• omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 maart 2015 - 20:42:
(sorry voor de dubbel)

Ik ga voor Yara, want ik vind het heel raar dat ze me zonder een enkel echt bewijs verdenkt en daar zelf ook niks anders over te zeggen heeft. Bovendien is gevoel iets waar je volgens mij bij DA juist niet op moet vertrouwen (kijk bv ook naar Emma).

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 maart 2015 - 20:54:
Ik ga nog steeds nog steeds op Pauline.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 maart 2015 - 21:01:
De sfeer op Zweinstein zakte onder het vriespunt en niet elke leerling kon dat aan. Door de haardvuren werden de meesten naar hun families gestuurd, waar ze veilig waren in de armen van mammie en pappie. Sommige ouders kwamen hun kinderen zelf ophalen en wandelden dan naar Zweinsveld, waar ze per direct Verschijnselden naar veiligere oorden.
Een meisje uit Griffoendor had niemand om naar terug te keren. Tijdens de vakanties ging ze altijd naar een oom, maar dat kon ze niet langer verdragen. Zijn warme adem in haar nek, zijn armen als staal om haar heen gewikkeld - nooit meer.

Dan ging ze nog liever dood.


Vandaag werd Pauline gelyncht, zij was de burgemeester/cupido.

• • •

1. Bodine - Pauline [1]
2. Julia - Yara [1]
9. Pauline - Pauline [2]
12. Yara - Julia [1]

(Ze heeft trouwens op zichzelf gestemd, ze is het niet vergeten.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 maart 2015 - 21:02:
What the actual fuck.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 maart 2015 - 21:27:
What the actual fuck.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 maart 2015 - 21:40:
Wát? Waarom zou ze dat in hemelsnaam doen? o.o

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 maart 2015 - 22:35:
Misschien wilde ze niet meer mee doen omdat haar privé leven te druk was om echt serieus mee te doen met DA.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 maart 2015 - 22:37:
Ja, dat zal 't wel zijn. Want ze had kunnen kiezen wie ze wilde, en diegene zou eruit vliegen, basically, dus het lijkt me niet dat ze het heeft gedaan omdat ze het echt niet wist - dan had ze beter het risico kunnen nemen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 maart 2015 - 22:42:
Damn it. M'n instinct vertrouwt Julia niet, maar Hussie speelt vet onlogisch.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 maart 2015 - 22:52:
Heb je ook andere redenen mij niet te vertrouwen? Zo niet, dan verwijs ik graag naar wat ik al eerder schreef:
Bovendien is gevoel iets waar je volgens mij bij DA juist niet op moet vertrouwen (kijk bv ook naar Emma).

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 maart 2015 - 23:09:
Hmm, dat is niet waar, want ik had helemaal geen gevoel bij Emma.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 maart 2015 - 23:13:
Maar ik wel (ook al helpt dat niet als je mij verdenkt, maar goed) en dat was niet slim.
Wat vind je zwaarder wegen in dit spel? Gevoel of raar gedrag?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 maart 2015 - 23:23:
Nou, als het iemand anders was geweest, waarschijnlijk gevoel, maar Hussie speelt dit speel nooit en ik zie haar niet zo snel strategische dingen doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 maart 2015 - 23:45:
Ik ben ook totaal niet goed in dit spel. Maar ik heb toevallig al twee keer gelijk gekregen. Ik vertrouwde Emma ook niet. En Pauline was voor mijn gevoel geen badsider. En dat bleek beide te kloppen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 maart 2015 - 23:50:
Wacht even, wacht even. Eerst zei je iets anders over Emma, namelijk:
Ik heb geen idee waarom. Ik had random gedaan. En ja, dat was het.

Emma was ook een baddie en niemand verdacht haar.

Je zegt in deze twee quotes dat je zomaar op Emma had gestemd en dat niemand, en ik neem aan dat dat ook jouzelf inhoudt, haar verdacht. Dus waarom zeg je nu opeens dat je haar niet vertrouwde?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13