Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

Dark Age: de wederkomst van de Dooddoeners (Speeltopic #1)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 feb 2015 - 13:55:
Vijf figuren sluipen door de nacht, donkere mantels ritselen ondanks de vederlichte voetstappen, op de tast en met behulp van het maanlicht navigeren ze zich door het donkere kasteel.
Ze noemen zichzelf de neoDooddoeners, kinderen van onteerde en gevallen mannen en vrouwen, de strijders van Heer Voldemort, de enige man die ooit om hen gaf. Het is niet makkelijk een Zwadderich te zijn, dat is het nooit geweest, maar als ze toch al denken dat je alleen maar slecht kúnt zijn...
Het littekenweefsel van de Slag om Zweinstein is op sommige plekken nog zichtbaar, daar waar donkere magie het kasteel voorgoed heeft aangetast. Maar toen de wereld feest vierde, zinden de overgebleven Dooddoeners al uit op wraak. Hun heer en meester was tot stof vergaan, maar ze zouden zijn herinnering eer aandoen.
Tien jaar na het einde begint het weer.


• • •

GOODSIDE - 2/9
• tovenaar
• burgemeester/cupido
• dorpsgek
• beschermer

BADSIDE - 1/3
• wolf
• omzetter

• • •

deelnemers:
1. Bodine
2. Julia
3. Ivana
4. Cynthia
5. Captain
6. Melina
7. Mars
8. Emma
9. Pauline
10. Daan
11. Kirsten
12. Yara

• • •

Eerste lynch is zaterdag 21 februari.
Stemmen eindigt om 21:00. Resultaten worden gepost om 21:30.
Alle stemmen via PB, Facebook of Whatsapp naar mij.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2015 - 19:01:
Ik ben best wel confused nu. Op wie moet ik nou stemmen?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 feb 2015 - 19:02:
Vanavond is lunch (toch?), dus op niemand?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 feb 2015 - 19:07:
Ik vrees voor m'n hachje, maar goed. We hebben vast niet zo veel geluk dat ze nog een lunch vergeten.

Los hiervan; ik was zelf aan het pyjamapartyen dinsdagavond, maar aan degenen die wel online waren: weten jullie nog wie er níét waren?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2015 - 19:26:
Vanavond is lunch (toch?), dus op niemand?
Oooooh! Nu maar hopen dat ik er niet uitvlieg. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 feb 2015 - 19:57:
Nee, daar heb ik niet op gelet. :/

Edit: ik heb even teruggelezen en dinsdagavond is er überhaupt niet veel gezegd, dus - tja. En volgens mij had ik dinsdag wel vrolijk een tabblad met FanFic openstaan, maar heb ik niet veel uitgevoerd op de site.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 26 feb 2015 - 20:35:
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat ik me rond half tien afvroeg waar de lunch was.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 feb 2015 - 21:26:
Alle professoren dachten dat de school veilig was nu ze een hint hadden naar het groepje leerlingen dat deze verschrikkelijke daden uitvoerden, behalve een. Sybilla Zwamdrift kwam sowieso al nauwelijks uit haar torenkamertje, behalve om haar lege sherryflessen te kunnen dumpen, waardoor ze nauwelijks meekreeg wat er aan het gebeuren was in het kasteel.
Toen haar kristallen bol haar vertelde wie het gespuis waren en wat ze deden, greep ze haar toverstok en klauterde op wiebelende benen het trapje af. Ze had voorzien hoe het gevecht zou verlopen, dus leek dronken zijn niet iets dat haar tegen zou houden.

Na de Zwadderichleerlingenkamer binnnegestormd te zijn, zag ze hen inderdaad op de banken zitten, maar dat was het laatste dat ze ooit deed - hen zien.

Een van de leerlingen zou de volgende ochtend van de toren springen, haar dood tegemoet, haar favoriete professor achterna.


Dorothy is vandaag geluncht, zij was de dorpsgek.
Mars sterft daarom ook, want zij was Captains geliefde en een tovenaar.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 feb 2015 - 21:27:
Guess who's drunk?

Awh, damn! Ik vond m'n rol net zo leuk ;(
Good luck, y'all!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 21:29:
Oh wat balen! De 'doeispgek' hadden we nog wat langer kunnen gebruiken. Ik ga even al Doriens posts lezen en zoeken of er misschien wat informatie in verscholen staat. ^^

Edit (21:31): Al Doriens posts gaan of over Ivana of Melina of over niemand (verklaren afwezigheid en dat soort dingen). Ik zie in ieder geval nergens hints in verstopt. Het lijkt me ook wel lastig though, om Dorpsgek te zijn.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 feb 2015 - 21:32:
Kay omg _0_

MAAR NEE! De dorpsgek was onderhand onze waardevolste rol! En inderdaad, posts lezen dan maar, hoewel Do volgens mij niet zo heel veel heeft gezegd :'(

Edit: dit zijn al Doriens posts sinds de specials zijn ingegaan, behalve haar laatste (omdat het verboden is hints te droppen in je after-death berichtje)
Shit, jongens, sorry dat ik er niet was, ik heb een hectisch weekend achter de rug... Vanaf nu kom ik weer netjes meedoen.
--
Ik heb alles nog eens doorgenomen maar ik zie voorlopig nog geen patroon of theorie, dus ik doe er maar een gooi naar en ik stem op Iv.
--
Ik sluit me aan bij Bo. Haar theorie houdt naar mijn gevoel steek, en daarom verdenk ik haar ook niet. Melina lijkt nu de meest "viable suspect", maar ik kijk 't nog even aan tot na de lunch om meer conclusies te trekken.
--
Ik doe dit nu, voor ik het vanavond weer misloop: mijn stem gaat naar Melina. Ik vertrouw d'r niet en ze heeft zichzelf nogal verdacht gemaakt met haar stemgedrag en haar scheve redenering waarom ze niet mee op Iv ging.
--
AWWWW YISS n.n


... het enige dat ik hieruit weet te concluderen, is dat Do misschien de rollen van Iv en Melina wist (of van een van die twee). Maarja.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 feb 2015 - 22:13:
De eerste stemming:
1. Bodine – Daan [1]
2. Julia – Bodine [1]
3. Ivana – Captain
4. Cynthia – Kirsten
5. Captain – Captain [2]
6. Melina – Mars [1]
7. Mars – Melina [2]
8. Emma – Yara
9. Pauline – Julia [1]
10. Daan – Daan [2]
11. Kirsten – Mars [1]
12. Yara – Pauline [1]

Goed; áls we nog twee wolven hebben, kunnen we tussen hen geen verbanden zien, maar we kunnen wel raden naar de laatste wolf die vanaf het begin een wolf was. Kirsten én Melina stemden op Mars, en uitgaande van Melina's verdediging tegenover Iv, vraag ik me af of ze bij de random stemming wel samen zou hebben gespeeld met Kirsten.

Overigens bestaat ook de mogelijkheid dat ze de minst verdachte persoon eruit hebben gegooid. Ik wacht nog steeds op het moment dat mensen gaan roepen: hé, maar jíj was er ook niet dinsdag, dus ben jíj niet de lunch vergeten? Verder zijn Pauline en Kirsten erg inactief en dus ook makkelijke slachtoffers. Mars ook, overigens.

Julia, Cynthia, Emma en Yara blijven over. Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Ik kan me niet voorstellen dat Emma/Julia een lunch zou vergeten, waarbij komt dat Emma mij woensdag vroeg of ik haar stem door wilde geven... Dat kán een hele sluwe baddie-actie zijn, ja, maar ik denk het eigenlijk niet, dus bij deze geef ik Emms het voordeel van de twijfel. Verder heb ik geen flauw idee.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 feb 2015 - 22:24:
Uhhh, Bo, Cyn is al dood.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 feb 2015 - 22:27:
Oh, joke. Eh.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 feb 2015 - 22:31:
Mars is ook dood want zij was Captains geliefde. Zij was een tovenaar.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 feb 2015 - 22:33:
Kayley... Wat? Is Mars dood omdat ze gekoppeld was? Of kan ik je jibberish niet goed lezen?
[Which would explain waarom de burgemeester/cupido Daan dood heeft laten gaan: ze had al plannen voor Mars & Do]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13