Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 12:49:
‘English Breakfast,’ herhaal ik zachtjes. ‘Dat ik eigenlijk een super leuke bandnaam. Zelf kom ik niet uit Engeland maar dat maakt toch niks uit?’
Karoline kijkt me glimlachend aan wat mijn wangen rood laat worden. Gelukkig gaat ze opzoek naar iets in haar tas waardoor ze mijn rode wangen niet ziet. Als ze me zo ziet zal ze vast denken dat ik een mietje ben of zo.
Zelf kijk ik naar de twee jongens die wat dingen staan te roepen. Het enige wat ik eruit kan halen is iets met tenten en bos en dat ze te vertrouwen zijn. De grijns op een jongen zijn gezicht maakt me best wel bang.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 12:54:
"Wat zei je?" Vraag als ik m'n zonnebril heb gevonden. "Je moet echt wat harder praten als je wilt dat ik je versta. Zie je, ik heb wat te vaak en iets te hard muziek geluisterd dus mijn gehoor is niet zoals het hoort te zijn."
Ik hoor Jae van net iets roepen.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 12:56:
‘Het is een goede bandnaam!’ roep ik. ‘Zelf had ik hem niet kunnen bedenken. Je bent vast veel creatiever dan ik.’
In mijn dikke trui hier is het eigenlijk veel te warm. Als we een tentje hebben ga ik me meteen omkleden.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 12:57:
De gedachte van een ontbijt doet me grijnzen. Het enige wat ik heb verorberd in de bus is een zak Lays Oven Chips en geloof me, mijn maag rommelt.
Ik ben één van de laatsten die de bus uitstapt en zijn of haar koffer pakt. Ik loop verder en til mijn koffer(ietwat moeizaam) op, want ik had al een paar meisjes moeite zien hebben met nat gras en een koffer.
"Wie heeft er nog geen band?"
Meteen voel ik een steek in mijn maag. Ik heb een band, maar blijkbaar konden de rest van de leden niet mee.
'Vakantie in Zuid-Afrika.' Huh. Vast. Ze wilden gewoon niet naar Italië. Wat ik niet snap. Wie wil er nou niet naar Italië? Ik bedoel, wie wil er nou niet naar het land van pizza? PIZZA! En hier zijn jongens die op je afkomen in plaats van naar je fluiten van een afstandje en de onzichtbare spieren op hun dunne armpjes aanspannen.
Ik schrik op uit mijn gedachtegang als mij koffer uit mijn armen glijdt en op mijn teen valt. Knalrood en met de verzekering van een blauwe teen bijt ik op mijn lip.
Auw.
Auw.
Auw.
Ik probeer de pijn te verbijten en denk na. Ik kan geen eenmansband beginnen, dan loop ik voor gek. Ik laat mijn tong langs mijn piercing gaan en steek twijfelend mijn hand op. "Ik,"

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 13:08:
"Ahh. Dank je wel. Je hoeft trouwens niet te schreeuwen, zo doof ben ik ook niet." Ik giechel en ga door zijn haar. Dan hoor ik een stem roepen.
"Volgens mij heeft er nog iemand geen band."
Ik draai me om en plaats mijn handen aan mijn mond. "komt u maar naar het meisje met de paarse knot!"
Ik ben benieuwd wie zich nu bij ons aansluit.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 13:13:
Ik loop snel door naar het groepje mensen die ook nog geen band hebben en ga er bij staan zonder iets te zeggen.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 13:16:
Ik loods mijn koffer door het gras heen(een beetje hinkend) en kom uiteindelijk voor een groepje te staan.
"Noah McAdams," zeg ik meteen, en ik glimlach erbij.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 13:19:
Inmiddels hebben twee mensen zich al toegevoegd aan ons groepje waarvan een zich heeft voorgesteld. ‘Hey,’ zeg ik zachtjes. ‘Hebben jullie nog geen band? Mijn naam is Floyd Abel trouwens.’

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 juli 2015 - 13:24:
Eli brengt een enthousiaste—ietwat slaperige—hell yeah uit zodra hij antwoord van Jae krijgt. Hij probeert zich nog te verdedigen tegen Jae's genadeloze begroeting, maar de jongen is hem voor. "Cari, nee," Eli schudt wild met zijn hoofd, zijn krullen dansen vrolijk mee. "Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je meer van een twink weg hebt?" Hij tikt hem zachtjes op zijn linkerwang en knipoogt.

Als Jae zich naar de inschrijftafel begeeft, loopt Eli langzaam achter hem aan. Hij kijkt tevreden toe hoe zijn bandmaat met zijn gitaarkoffer sleept, terwijl hij de zijne in een tas rond zijn schouders draagt—zijn rugtas heeft zich ondertussen al naar zijn buik verplaatst. Desondanks loopt hij te zuchten en steunen als een zwangere vrouw.

"Je weet dat die grijns niet helpt?" Eli schudt alweer met zijn hoofd, maar deze keer rolt hij ook nog eens met zijn ogen.

Na een aantal passen lopen, heeft Eli het wel gezien. "Dit is de rand van het bos, toch?" Hij tuurt naar de bomen en haalt zijn schouders op. "Close enough." Hij laat twee zakken—eentje met haringen, de ander voor tentstokken—op de grond vallen en gooit zijn rugtas af.

[Cari (kort voor cariño) = honey. ish]

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 13:35:
"Hey Noah!" Zeh ik enthousaist, "wil je bij English breakfast? Wat speel je zoal? Ik ben trouwens Karoline Heaven. Ik ben leadzang want veel anders kan ik niet." Ik lach en frutsel wat aan mijn short.
Dan richt ik me naar het meisje dat er maar een beetje bijstaat.
"Heey. Hoe heet jij? Ik ben Karoline. Wil je ook bij onze band?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 13:46:
"Ik zou graag bij English Breakfast willen. Leuke naam," zeg ik grijnzend. "Noem me maar Momo, trouwens. Ik speel gitaar en ik kan de sterren van de hemel zingen."
Ondertussen kijken ik snel even het groepje rond. Een schattige jongen genaamd Floyd, dat spontane meisje met de paarse krullen en een stiller meisje, veel jonger lijkend meisje met mooie rode krullen. Het lijkt me wel een leuk gezelschap.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 13:51:
"Oh cool! Nou Momo, ik kan enkel zingen, dus ik heb mezelf al een soort van Leadzanger verklaard."

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 13:52:
‘Dus ik denk dat we een band hebben?’ vraag ik terwijl ik het inschrijfformulier pak. Ik lees de gegevens die je moet invullen snel over en schrijf alvast onze bandnaam op.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 13:57:
"Ik denk het." Zeg ik. "Ik neem aan dat we ook onze namen op moeten schrijven?"

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 29 juli 2015 - 13:59:
Terwijl iedereen al lang en breed aan het kletsen is, sta ik nog met twee koffers en een tas een eindje verderop. Het enige wat ik heb gehoord was 'Marco' en 'polo', waar ik eventjes om moest lachen, en 'wie heeft er nog meer geen band', of iets in die trant. Voor ik het wist had er zich al een hele groep om het meisje heen gevormd. Moet ik maar met hun meedoen? Is dit mijn enige kans? Of moet ik ergens anders overleggen of de mensen van hier nog meer opties hebben? Ik wil liever niet in een hele grote band en als er nog veel mensen geen band hebben... Zucht... Bovendien lijken er een aantal aardig druk en hyper te zijn, waar ik in mijn slaperige staat ook geen behoefde aan heb.
Het volgende wat me was opgevallen, was het meisje van nog (lang) geen zestien die naar het groeiende groepje liep. Bovendien heb ik er wel meer zien lopen die duidelijk jonger zijn dan ik. Ik voel me oud. Was er geen minimum leeftijd? Ik denk diep na en bedenk me dat ik inderdaad geen leeftijdsgrens had opgemerkt. Is dit nou bedoeld voor tieners?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11