Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 29 juli 2015 - 21:12:
Ik grinnik door haar woorden. "Dat ben ik toch al. Maar prima." Ik kijk even naar het jonge meisje. "Ga je ook mee?" Ik keek naar haar toen ik over mijn instrumenten sprak en zag dat ze nogal geschrokken keek. "Is er iets..." ben ik net aan het vragen als ik mijn naam hoor. Verbaasd kijk ik op. Het is de jongen die ik eerder zag, die ik herkende. Maar waarvan... "Ja..." zeg ik aarzelend.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 21:14:
Een jongen genaamd Domenico heeft zich voorgesteld en wil ook meedoen met onze band. Er willen steeds meer mensen doen. Karoline legt uit dat we al genoeg gitaristen hebben. Ik draai me naar haar om. ‘Ik kan ook zingen,’ zeg ik snel. Zingen vind ik het leukst van alle instrumenten. En Noah heeft me eraan herrinerd dat we helemaal geen drummer hebben. Vroeger heb ik wel een tijdje gedrumd maar ik weet niet of ik het niet verleerd ben...

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 21:16:
Er komen nu meer mensen bij het groepjes staan. Allemaal natuurlijk groter en ouder dan ik. De jongen met alle instrumenten wil me net wat vragen ,maar wordt onderbroken. Misschien moet ik ook iets doen.

Zou ik moeten voorstellen om de tenten op te zetten. Zou ik dat durven. Misschien willen ze me niet eens echt bij hun band....
Ik haal heel diep adem. En waag het erop:

"Misschien moeten we de tent opzetten of zo..."
Het laatste zei ik zo zacht dat het nauwelijks meer dan een fluistertoon was. Waarom ben ik ook zo verlegen.

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 29 juli 2015 - 21:18:
''Meiden help nou eens mee met de tent opzetten of kan ik hier alles doen?'' Met een geïrriteerde blik kijk ik op van de tentstokken. ''Waar zijn ze nou weer?!''


Ik heb een hele hoop gemist dus waarschijnlijk zijn we al veel verder. Heb wel alles bij gelezen maar kon er geen touw aan vastknopen...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 21:20:
Jongens, niet om het één of ander, maar je doet mee of je doet niet mee. Je kunt moeilijk binnenvallen zonder bij te lezen en maar hopen dat je niet achterloopt. Zorg op z'n minst dat je leest wat de mensen hebben gepost die bij je in de buurt zijn, anders wordt het echt een rotzooi.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 29 juli 2015 - 21:22:
Ik kijk verstoord op als het meisje wat zegt. Ik frons even in een poging te ontcijferen wat ze zei. "Tent?'' vraag ik verward. Dan valt het kwartje. "O, tent! Goed idee! Eh, voor hoeveel mensen is die tent? Moeten we er nog twee halen?"

xCalPal
xCalPal

xCalPal is offline

[20]
xCalPal zei op 29 juli 2015 - 21:23:
Ik hoor Floyd, het meisje met het paarse haar die zich heeft voorgesteld als Karoline en een paar anderen praten over drummers en zangers. Met een brutale grijns stop ik hun conversatie en vraag ik: 'Ik weet dat jullie gitaristen hebben, maar hebben jullie ook een bassist?' terwijl ik mijn gitaar ietwat trots laat zien. 'Ik kan ook een beetje piano spelen,' voeg ik er snel aan toe, als ik haar zie twijfelen. Ik voel me nerveus, en het hongerige gevoel in mijn maag helpt niet bepaald mee, maar ik probeer niks te laten merken. Uit één van de zakken van mijn jeans haal ik een pakje Marlboro sigaretten om de zenuwen te kalmeren.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 21:26:
Ik ben blij dat iemand me heeft gehoord. Ik knik ter bevestiging dat ik dat bedoelde.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 29 juli 2015 - 21:32:
"Ja dus toch, ik ben Myrddrin... ooit uitwisselings student geweest bij jouw thuis voor vier maanden." Ik grijns stop met lopen als ik bij Kaylen ben. Overal rond om me klinken stemmen en gelach. Her en der hoor ik het bekende gepingel van een gitaar of een toonladder die gezongen wordt.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 29 juli 2015 - 21:42:
Ik glimlach even en wil net vragen over haar diertje als de jongen wat zegt. Blij draai ik me om. Dáár ken ik hem van! "Wizard! Wauw, je bent veranderd... Wel leuk haar! O, damn, het lijkt nu alsof ik dat tegen iedereen zeg..." Ik kijk even naar het jonge meisje en grijns. "Jij hebt ook mooi haar!" Ik grinnik. "Ik hou van kleurtjes en krullen."
Dan word ik weer serieus en kijk ik naar Myrddrin. "Maar hoe gaat het? Dat is echt... wauw, zeven jaar geleden!" Direct denk ik terug aan alle momenten thuis en de adviezen die de oudere jongen me gaf tijdens school.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 21:45:
"Okay okay!" Schreeuw ik luid. Iedereen praat door elkaar.
"Floyd, jij mag met mij zingen. Kaylen jij speelt gitaar, Momo jij ook. Domenico jij mag bas spelen en Mero wij gaan idd onze tenten opzetten. De tenten zijn voor twee personen, momo en ik gaan al in een tent. Jullie mogen zelf uitzoeken met wie je in een tent gaat, maar we zetten ze wel op bij het meer. English Breakfast Go!"

Ik pak de tentzak op en begin richting het meer te rennen, mijn koffer stuitert met me mee, nog net niet omvallend

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 21:48:
Klara, één van de leidsters, kwam vanachter de inschrijftafel vandaan en ging op inspectie uit bij alle bands die nog bezig waren met het opzetten van hun tent. Nou, dacht ze, ik hoop toch dat ze meer talent hebben voor muziek dan voor kamperen. Ze keek nog heel even toe, zich afvragend hoe het kwam dat geen van de kampgangers wist hoe een tent opgezet moest worden. Toen niemand haar opmerkte, trok ze haar keel open: ‘Dames en heren, jullie mogen nou wel een beetje opschieten. Over een kwartier worden jullie allemaal terug bij de inschrijftafel verwacht voor het ontbijt en het is de bedoeling dat jullie tenten dan allemaal opgezet zijn.’

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 21:49:
Ik pak mijn spullen en een andere tentzak en ren achter het meisje met het paarse haar aan. Door al het reizen met mijn moeder ben ik vrij goed met tenten opzetten en ik ben blij dat er eindelijk iets is waar ik mij zeker bij voel.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 21:56:
Ik dump mijn spullen en kijk toe hoe Mero mij volgt. Zodra ze bij me is sla ik een arm rond haar schouders.
"Zo kleintje. Heb jij toevallig enig benul over hoe we de tenten moeten opzetten? We hebben een kwartier en ik heb geen enkel benul."
Ik spied achter me en kijk de vrouw van het kamp aan. Ik ril even en richt me weer richting Mero

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 29 juli 2015 - 21:58:
,,Hehe eindelijk daar zijn jullie! Hup help mee die tent in elkaar zetten, we hebben nog maar een kwartier!'' Langzaam komen mijn vriendinnen opgang en samen zetten we de tent op waarna we de tent slaap klaar maken. Maar ik zou Kiley niet zijn als ik niet als ik de tent uitstap en op mijn gezicht val. Geweldig. Snel krabbel ik overeind waarna ik me omdraai naar mijn vriendinnen die me grijnzend aankijken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15