Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 29 juli 2015 - 23:07:
Zodra ik en de meiden bij het ontbijt aankomen begin ik gelijk te zoeken naar een tafel. Na een paar minuten vind ik eindelijk een vrije tafel naast een groepje waar ook de jongen zit die zo lomp was om tegen me aan te lopen. Ik laat me op een van de stoelen zakken en kijk de jongen met een vuile blik aan. Hij was ook nog zo dom om zijn schouders alleen maar op te halen en niks te zeggen. ,,Is dat een rat?!'' Roep ik uit en wijs vol afschuw naar het beestje.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 23:10:
‘Gelukkig maar, het is wel leuk om zo’n ratje te hebben maar als hij zo plast en poept in je zak is het een hele klus om het eruit te krijgen, lijkt mij. Maar laten we het daar maar nu verder niet over hebben want dat is niet echt lekker tijdens het eten,’ grinnik ik. Ik neem nog een paar happen en luister naar Karoline.
‘Iwk kwom uiwt Lwelee,’ antwoord ik met volle mond. Ik slik het door en hoor een meisje gillen terwijl ze naar de rat van Mero wijst. ‘Niks aan de hand, het is haar huisdiertje. Hij doet niks, denk ik...’ probeer ik haar gerust te stellen met een glimlach.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:12:
'Oh ja, Flo. Daar verstond ik ook echt iets van.' Ik rol mijn ogen naar hem en kijk dan met strakke blik naar een meisje aan de tafel naast ons.
'En wat dan nog als het een rat is? Ik wed dat het beest aardiger is dan jij!' Ik haal mijn neus op en draai me weer richting Floyd. 'Dus, je zei?'
Ik knipper wat met mijn ogen en glimlach.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 23:12:
Het water dat ik had ingeschonken komt uit mijn neus.
"Woestijnrat," zeg ik droog tegen het meisje dat net lichtelijk flipte toen ze Oranje zag. Haar haar is geblondeerd: ze was eerst al blond, maar het is lichter gemaakt, zoals ik al een paar keer heb gedaan. Ze lijkt me wel aardig, maar haar uiterst onbeheerste reactie om een beestje die niet groter is dan je hand lijkt mij een beetje overdreven. "Zeer gevaarlijke beesten. En houdt je vast: ze ruiken gevaar."

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 23:15:
Ik frons mijn wenkbrauwen wanneer Karoline die net even boos leek te worden zich omdraait naar mij en heel lief een aardig doet. Gelukkig doet ze het op een manier waardoor het grappig is. Inmiddels zit Noah het meisje ook al een beetje te pesten, maar ik weet dat ze het vast niet slecht bedoelt.
‘Ik zei dat ik uit LA kom,’ zeg ik tegen Karoline.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 23:17:
Ik werd helemaal rood op het moment dat dat meisje begon te gillen en kijk snel naar mijn bord. De honger die ik net had is nu weer voorbij.
Maar wanneer Momo hierop overdreven reageerd, moet ik toch een beetje lachen.
Zeker is oranje gevaarlijk, hij zou nog geen vlieg kwaad kunnen doen, al zou hij het proberen. Het is een best onhandig beestje.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:19:
''Oh LA! Heb je wel eens bekende mensen ontmoet? Het lijkt me zo gaaf om daar te wonen. Elke dag zon, mooi weer. Ik zou dan tenminste beetje een kleur hebben.' Ik gebaar naar mijn redelijk witte benen en lach.
'Misschien dat ik je ooit kom opzoeken wanneer dit voorbij is. Je zou me dan toch wel binnenlaten, right? Of moet ik op je deurmat gaan slapen?'

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 23:23:
Mijn mond valt open. Er is nog nooit een meisje bij me thuis geweest, en Karoline is de eerste die het serieus wil. ‘N-natuurlijk niet,’ lach ik ongemakkelijk. ‘Ik zou je binnenlaten, zonder twijfel,’ voeg ik er nog heel zachtjes aan toe. Snel richt ik mijn aandacht op Mero die gelukkig wel een beetje kan lachen om wat er net gebeurde. Ik buig me over de tafel en fluister wat in haar oor: ‘Het ligt niet aan jou of je rat maar aan dat meisje zelf. Trek je er niets van aan.’

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:27:
Floyd lacht wat ongemakkelijk en ik voel mijn wangen rood worden. Oops, lekker handig weer Karoline
Ik bijt beschaamt in mijn broodje en richt mijn blik op mijn bord. De jongen buigt zich voor me langs en fluistert Mero wat toe. Ik probeer hard om niet naar zijn back muscles te staren. Snel sluit ik mijn ogen, maar ik kan mijn wangen nog steeds voelen gloeien. Snel neem ik nog een hap van mijn brood en grijp het programma dat in het midden van de tafel ligt.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 23:36:
Karoline zegt wat uitdagends tegen Floyd en zijn mond valt open, waarna hij een beetje ongemakkelijk lacht en ietwat stotterend antwoord geeft.
Ze zijn zo schattig. Ik zie al een gehele liefde opbloeien, prachtig om te zien.
Dan herinner ik me plotseling iets: mijn ouders.
Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en zie dat alle sms'jes van mijn ouders zijn. Ik rol met mijn ogen. Natuurlijk hebben de leden van mijn band thuis helemaal niets gestuurd.
Vakantie in Zuid-Afrika m'n neus.
Ik beantwoord de sms'jes van mijn ouders om te melden dat ik veilig ben aangekomen en ja, het allemaal heel leuk is.
Dan stop ik mijn mobiel weer in mijn zak en neem een hap van mijn broodje.

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 29 juli 2015 - 23:38:
Ik rol met mijn ogen en kijk van het beest naar het meisje. Okay misschien is het beestje wel.een beetje schattig maar dus echt niet dat ik dat toe ga geven. Ik kijk terug naar de meiden en pak een broodje waar ik aaan begin te pulken en de stukjes in mijn mond stop. Skyler maaktgekke gebaren bij haar verhaal waardoor ik in de lach schiet. "Sky je spoort soms echt niet." Een harde gitaarsolo komt vanaf mijn telefoon waardoor ik meerdere blikken op me gericht voel. Snel pak ik mijn ttelefoon uit mijn zak waarna ik opneem en mijn moeder in mijn oor begint te tetteren.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 30 juli 2015 - 0:56:
Van schrik laat ik bijna mijn glas uit mijn handen vallen, wanneer Kiley's mobiel afgaat.
"Wie is d-" ik kan mijn vraag niet afmaken, want ze neemt al op.
Met een vragende blik Kijk ik haar aan wanneer er een hoge, vrouwe stem uit haar mobiel klinkt. Ik let er voor de rest niet meer op en neem nog een slok van mijn glas sinaasappelsap.

[had geen wifi dus sorry dat ik zo laat reageer]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 juli 2015 - 1:07:
Klara sprong overeind: ‘Oh, helemaal vergeten, maar zoals jullie natuurlijk allemaal in de voorwaarden gelezen hebben, zijn telefoons helemaal niet toegestaan deze week. Die gaan jullie er alleen maar van weerhouden met elkaar te integreren. Jullie kunnen allemaal mijn mobiele nummer aan jullie ouders doorgeven en dan mogen jullie je telefoon bij mij inleveren.’

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 juli 2015 - 1:10:
Eli kijkt tevreden naar zijn afgemaakte bouwsel. Het ziet er zelfs leefbaar uit. Hij geeft zichzelf een mentaal klopje op zijn schouder, neemt Jae's bedankje in ontvangst en geeft hem een tik op zijn kont. "Once again, Eli saves the day." Eli besluit verder niks te zeggen, staart Jae alleen maar aan met een brede grijns.

Na zijn spullen in de tent te hebben gedumpt is het Jae die hem en Rachel naar het ontbijt loodst. Pas bij het aanblik van ene tafel vol eten heeft Eli in de gaten dat zijn maag knort. Hij loopt zonder nog iets te zeggen naar de tafel en graait naar een appel.

"Zwitsers," mompelt hij met overvolle mond. "Volgens mij was 't Zwitserse chocolade." Na antwoord te hebben gegeven klemt hij de appel tussen zijn kaken, pakt een bord, en laadt er wat eten op. Met ontbijt en appel begeeft hij zich naar de eerste vrije tafel in zijn vizier en ploft neer.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 30 juli 2015 - 1:26:
Met grote ogen kijk ik Klara aan. Ik heb de voorwaarden snel doorgelezen, maar dat stuk heb ik blijkbaar overgeslagen. Balen! Ik staar naar de iPhone 4s, die nu in mijn hand ligt. Ik zucht even, sta op en geef mijn mobiel aan Klara. Waarschijnlijk gaat dit kamp langer duren dan ik dacht...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18