Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 aug 2015 - 17:22:
Ik stem met Jae in en help Momo overeind. Dan kijk ik haar en Floyd aan.
"Klaar om een gave vlag voor onze band te ontwerpen?"
Ik grijns en kijk richting het kabaal. Dan draai ik me naar Floyd.
"Race you."
Ik draai me om en begin te rennen, zonder om te kijken of hij me volgt.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 2 aug 2015 - 18:09:
Ik grinnik even als Myrddrin het over een kantoorbaan heeft. Daar zie ik hem nou niet echt rondlopen, nee... Het beeld is zo grappig dat het pas uit mijn hoofd gaat als hij een hand op mijn schouder legt. Ik kijk verbaasd op. Net als ik wil toestemmen met zijn idee om mijn gitaar te halen, stelt hij een volgende vraag, waar ik me zo mogelijk nog ongemakkelijker door voel. Ik begin te blozen. "Eh... Niet iedereen met wat langer haar valt op mannen... Maar eerlijk gezegd, ik weet het niet. Ik ben nog nooit echt verliefd geweest, geloof ik. Ik denk van niet, maar ik weet niet of dat veel zegt..." zeg ik zachtjes. Ik vind het stom dat ik me zo schaam. Het is niet dat niet verliefd zijn zo erg is. De meeste highschool liefdes duren niet lang, dus het is niet erg om dat 'overgeslagen' te hebben, toch? En bovendien heb ik ook helemaal niets tegen homoseksualiteit. Een vriend van me bleek er een te zijn en dat vond ik eigenlijk juist leuk. Zo kon ik meteen zien hoe dat was en hoe raar sommige vooroordelen zijn. Ik dacht Myrddrin ook wel eens met jongens gezien te hebben, als in flirten, dus waarschijnlijk bedoelde hij het niet gemeen of om me te veroordelen... Dus waarom reageer ik zo heftig? Of eigenlijk, waarom reageert mijn lichaam zo heftig op zo'n vraag? Toch omdat ik in een vreemde omgeving ben en ik weet dat mensen snel oordelen? Maar ik zit hier maar een week, al oordelen ze, wat dan nog? Of is het omdat ik Myrddrin ook vaak genoeg met meisjes heb zien flirten en niet zeker ben van zijn bedoeling?
Ik ben eigenlijk wel blij als ik een zacht getik op mijn rug voel. De enige andere die tegen me had gepraat, staat opeens achter me. Het duurt even voor ik over die nieuwe informatie heen ben. Hoorde ik hem niet muziek maken, een eindje verderop? Maar aan de andere kant, dat was alweer een poosje geleden en tijdens het gesprek heb ik niet op mijn omgeving gelet. Ik was te druk bezig met Myrddrin.
Ik glimlach als hij zijn vraag stelt, voorzichtig, alsof het om iets belangrijks gaat. Zou het om de tent gaan die we zouden delen? In plaats van te antwoorden, kijk ik eerst naar Myrddrin, dan kijk ik weer naar hem. "Eh... tuurlijk." Ik wend me weer tot Myrddrin. "Vind je het erg als we een andere keer gaan spelen? Of straks, na het gesprek?"
Op dat moment schrik ik me kapot. Ik was toch al gespannen en een luid toetergeluid maakt dat kennelijk nog erger. Ik wrijf even over mijn oren, terwijl ik probeer om mijn hartslag weer op een normaal tempo te krijgen. "Was dat nodig?" mompelde ik, nadat de mededeling was gedaan, nog doelend op de overdreven luide manier waarop ze de aandacht wouden krijgen. Ik hoop maar dat het niet de hele week zo gaat. Mijn blik gaat naar beneden, naar mijn hand die nog steeds een mobiel vast heeft. "O, moment, bijna vergeten!"
Vlug stuur ik mijn moeder een smsje met de mededeling dat ik deze week niet bereikbaar ben en een korte uitleg. Gelukkig had ze de informatie al uitgeprint, dus ik nam aan dat ze het nummer van het kamp dan ook had, voor geval van nood. Daarna lever ik hem snel in bij de vrouw, die aan de grote hoeveelheid mobieltjes te zien iedereen al haast langs was geweest. Ik draai me om, op zoek naar Floyd en Myrddrin, zodat ik me weer bij hen kan voegen.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 2 aug 2015 - 19:43:
Ik besluit de vraag aan Kayen later op de dag te stellen en luister naar wat Karoline tegen me zegt.
‘Ja natu-’
Ik kan mijn zin niet afmaken aangezien ze al hard aan het rennen is. Over de woorden race you moet ik even nadenken. Wat bedoelt ze ermee? Dan dringt het tot me door. Een wedstrijdje, duh! Ikzelf zet het ook op rennen en kom steeds dichterbij.

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 2 aug 2015 - 19:44:
Zodra ik me had voorgesteld kwam er een meisje op me afgelopen. Yes, ik ben niet helemaal alleen. Misschien kan zij me helpen om een band te vinden, of misschien kan ik bij haar band. Laat ik eerst maar aardig doen en ontdekken of ik het goed met haar kan vinden. Ik schrok op uit mijn gedachte. Had het meisje nou iets gezegd? Ze liep al weg, maar ik kon niet zien waarheen. Shit, goed gedaan Nor. Note to myself: blijf er met je hoofd bij. Ik besloot naar een meisje toe te lopen die ik naar me zag kijken. Ik had ergens opgevangen dat ze Kiley heette. 'Hi,' glimlachte ik. 'Mijn naam is Norway, maar dat wist je waarschijnlijk al. Ik had mijn vliegtuig uit Australië gemist. Lekker onhandig.' voegde ik er eraan toe met een lachje, wachtend op een antwoord.

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 2 aug 2015 - 20:04:
''Ola ik ben Kiley of donut of kitten wat je wilt, en o my god! Je komt uit Australie dat is zo awesome!Uit welk deel kom je? Ik kom uit Sydney, geboren en woon er nogsteeds. Ik speel gitaar en zit in Little Runaway met mijn besties Noirette, Skyler en Nola. En kan gebeuren toch? Ik heb een keer gehad dat ik met mijn ouders op vakantie ging en ik was te druk bezig met muziek luisteren dat ik het vliegtuig ook miste. Dus volgens mij ben ik toch iets onhandiger. Volgens mij praat ik te veel is het niet? Oeps. Vertel eens wat over jezelf.'' Lekker handig Kiley gelijk weer een heel verhaal vertellen wat haar toch niet interesseert.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 2 aug 2015 - 20:10:
Ik kijk Floyd verbaasd na, hij wou toch iets vragen? Verward probeer ik Kayen's gezicht uitdrukking te ontrafelen.
"Eh...oké dat was vaag..." Ik grijns verontschuldigend. Even ben ik stil en herinner me dan Kayen's antwoord.
"Nooit verliefd geweest? Well misschien brengt dit kamp daar verandering in. En waarom hou je het tot die tijd dan niet gewoon simpel op biseksueel? That's what I'm." Ik spreid mijn arm in een beweging alsof ik iemand welkom heet in mijn armen. Wat misschien ook wel zo is. Dan draai ik me om en volg Floyd en de anderen naar de cabine waar ik een plek zoek aan een tafel. Ik wacht af wat er gaat gebeuren.

*sorry voor de onduidelijkheid, er gingen wat dingen door elkaar ^^ *

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 aug 2015 - 20:54:
Ik spiek achterom en zie dat Floyd al dichterbij kom. Hijgend probeer ik harder te gaan, maar in plaats daarvan wordt ik alleen maar langzamer totdat ik stil sta. ik klap voorover en steun met m'n handen op mijn knieeën. Ik hijg zwaar en strek me weer. Met een zucht zet ik mijn handen in mijn zij.
"Note to self. Doe meer aan je uithoudingsvermogen."

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 2 aug 2015 - 21:30:
Ik lach als ik merk dat Kiley net zo veel kan praten als mij. 'Ik kom uit Melbourne.' vertel ik. 'En ik ben blij dat er iemand is die net zo onhandig is als mij, haha.' Zal ik haar over mijn geaardheid vertellen? Nee, misschien als we goede vriendinnen worden. 'Moet ik iets over mezelf vertellen?' begin ik. 'Mijn naam is Norway Michaels. Ik speel gitaar en piano, maar ik zing het liefste. Ik heb nog geen band, maar dat komt vast wel goed. Hoop ik. Ik heb een zusje genaamd Raegan en een hond, Sweden. Ze heet zo omdat Zweden naast Noorwegen ligt, maar dat wilde je vast niet weten.' Waarom? Waarom Nor? Waarom moet je jezelf nou weer zo voor schut zetten?

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 2 aug 2015 - 21:57:
''O my god je hebt een hond! En dat is zo cool, misschien dan een dom vraagje maar Norway dat is toch Noorwegen? Ben je vernoemd naar Noorwegen? Okay wacht laat maar super stomme vraag vergeet maar wat ik heb gezegd okay. En je hebt een zusje? O my god hoe oud is ze? Ik praat weer te veel is het niet? Sorry!'' Geweldige zet Kiley nu vind ze je sowieso al raar, als ze je dat nog niet vond.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 2 aug 2015 - 22:05:
Als Karoline hijgend stopt met rennen en voorover klapt maak ik me een beetje zorgen, gaat alles goed met haar?
‘Note tot self. Doe meer aan je uithoudingsvermogen.’
Ik grinnik en leg mijn hand op haar rug waar ik over begin te strijken.
‘Ach meisje toch, je kunt ook niet altijd winnen. Was er ook een prijs?’ Grijnzend kijk ik haar aan.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 aug 2015 - 22:12:
'Wil je dat er een prijs is dan?' vraag ik met een grijns. Ik kijk hem vanonder mijn wimpers aan en draai mijn haar rond mijn vinger. Ik neem een stap dichter naar hem toe en glimlach.
'Ik kan wel een prijs voor je bedenken als je het echt zo graag wilt.'

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 2 aug 2015 - 22:14:
'Ja, Norway betekent Noorwegen! Ik ben eh... "gemaakt" toen mijn ouders daar op vakantie waren, vandaar. Dat is helemaal geen stomme vraag, hoor, heel veel mensen stellen hem! Mijn zusje is twaalf, maar ze gedraagt zich alsof ze net zo oud is als ik. Nee, je praat zeker niet te veel! Ik vind het juist leuk! Zou je me misschien willen voorstellen aan de rest van je band? Ik vind het superleuk om vriendinnen te maken. Ik weet trouwens niet helemaal waar ik heen moet, maar dat komt vast wel goed.' ratel ik aan een stuk door. 'En dan zeg jij dat je veel praat.' lach ik. Die Kiley is heel erg aardig.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 2 aug 2015 - 22:28:
Ik kijk verbaasd om me heen. Floyd zie ik nergens meer, Na nog eens kijken vind ik Myrddrin. Vlug loop ik naar hem toe en loop ik met hem mee. Ondertussen kijk ik om me heen. De natuur hier is best mooi, bedenk ik me. Het duurt echter niet lang voor we bij de cabine zijn. Ook ik neem plaats, als één van de laatsten. Ik kijk weer om me heen, maar hier vind ik Floyd ook niet. Ik besluit het maar zo te laten. Misschien durfde hij het niet te vragen of was er iets anders tussengekomen... Nou ja, achter hem aangaan was niet handig, misschien zou hij me dan een stalker vinden. Ik wacht wel of hij nog eens naar me toe komt. En zo niet, dan niet. Al snel word ik uit mijn gedachten gehaald door de uitleg. Ik kijk naar de spullen op tafel en begin al geïnspireerd te raken. Het is stom, maar ik vond vroeger knutselen altijd wel leuk. Lekker bezig zijn zonder te hoeven kletsen... Dit geeft tenminste een echt resultaat, in plaats van schoolvakken die je zo weer vergeet. Al is het een vlaggetje waar we waarschijnlijk toch nooit meer naar omkijken, maar goed...

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 2 aug 2015 - 22:52:
Ik kijk naar Kayen en glimlach die blik ken ik ook van mezelf.
"Wat zijn je ideeën?" Vraag ik hem als de uitleg klaar is.
Ik weet niet of hij in het zelfde team wil, maar dat merk ik daarna wel, en wie wil kan zich als vanzelf bij 'ons' aansluiten. Ik kijk naar de materialen, en mijn gedachten verschuiven naar mijn muziek instrumenten. De vlaggenroof lijkt me een vaag spel,maar misschien wordt het nog interessant als er minder teams zijn en duidelijkere regels.
Ik kijk naar de rest van de tafel en zie een hoop onbekende gezichten. Naar mijn buurvrouw steek ik mijn hand uit.
"Ik heet Myrddrin by the way, en jij?"

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 2 aug 2015 - 23:01:
Ik trek mijn hoofd een beetje schuin. De grijns die op mijn gezicht zit gaat er waarschijnlijk niet zomaar af.
‘Ik sta altijd open voor prijzen,’ zeg ik en knipoog naar Karoline.
‘Vertel maar eens wat je voorstel is.’



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20