Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 aug 2015 - 23:34:
Ik glimlach en stap nog dichterbij.
'We beginnen met iets kleins,' zeg ik.
'Als je me te pakken krijgt, mag je me een knuffel geven.' Dan grijns ik, draai ik me om en begin weer te rennen. Ik giechel zacht en de wind strijkt langs me gezicht. Dan bereik ik de tent waar bijna iedereen al zit, inclusief het nieuwe meisje. Ik kom tot een halt en hap naar adem.
'Wow, mijn conditie is echt shit.'

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 2 aug 2015 - 23:42:
Ik krijg haar wel te pakken. Alles voor de knuffel!
Inmiddels is ze al tot stilstand gekomen waardoor ik mijn kans kan grijpen. Waarschijnlijk zijn renspelletjes niet haar sterkste kant. Mijne trouwens ook niet, ik heb nooit van rennen gehouden.
Ik leg mijn handen op haar schouders en grijns.
‘Ik heb je, kom maar hier met die knuffel.’

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 aug 2015 - 23:52:
Met een glimlach draai ik me om.
"Knuffel er maar op los. Ik zei dat je mij een knuffel mocht geven, niet dat ik hen terug zou geven," zeg ik met een knipoog. Wat een lacher, alsof ik hem niet terug zou knuffelen! Ik ben wrl benieuwd hoe zijn knuffel aanvoelt. Ik voel hoe een domme glimlach bezit neemt van m'n gezicht, maar ik vind het niet erg. Hij mag best weten dat ik hem leuk vindt!

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 3 aug 2015 - 0:02:
‘Ik ben al blij dat ik jou mág knuffelen,’ zeg ik. Ik laat een korte stilte vallen en kijk haar aan. Vervolgens open ik mijn armen en staat er alweer een grijns op mijn gezicht. Ik sla mijn armen om Karoline heen en trek haar dicht naar me toe. Het voelt echt fijn, een knuffel heb ik al lang niet meer gegeven aan iemand.
‘Ik knuffel alleen mijn moeder zo,’ floep ik eruit. Sh*t! Hoe gênant is dit? ‘Eigenlijk was het de bedoeling dat ik dat in mijn hoofd zei,’ giechel ik en druk Karoline nog wat dichter tegen me aan. Ik ga haar nooit meer loslaten.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 3 aug 2015 - 1:49:
Kiley praat blijkbaar al met Norway. Ook goed!
Ik ga bij ze staan en glimlach.
"Ola! Ik ben Noirette en zo te zien heb je al kennis gemaakt met deze drukke sprinkhaan" ik woel door Kiley's haren. "anyway, Norway is een aparte naam. Familie van je afkomstig uit Noorwegen?"
Ik vuur een heel vragenkanon op haar af voordat ik in de gaten krijg dat dat misschien iets te veel van het goede was.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 aug 2015 - 10:11:
Ik bloos als hij zegt dat hij allang blij is dat hij me mag knuffelen. Hij opent zijn armen en ik stap erin, een glimlach op m'n gezicht. Ik sla mijn armen rond zijn middel en verberg mijn hoofd in zijn nek. Dit voelt echt heel fijn, het is al zolang geleden dat ik een knuffel van iemand heb gehad.
"Ik knuffel alleen mijn moeder zo," zegt hij dan. Verrast barst ik in lachen uit.
"Wat?"
"Eigenlijk was het de bedoeling dat ik dat in mijn hoofd zei," giechelt hij. Lachend schud ik mijn hoofd en druk me dichter tegen hem aan.
"Nou, ik knuffel niemand zo," mompel ik, "de laatste keer dat ik iemand knuffelde is al tien jaar geleden denk ik."

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 3 aug 2015 - 10:13:
Ik sla Noirs hand weg en probeer mijn haren te fatsoeneren, nadruk op probeer. ''Noir ik haat je heel mijn haar is nu verpest.'' Ik begin nep te huilen terwijl Noir een bom vragen op Norway afvuurt. Noir en Norway kijken me gek aan waarna ik in de lach schiet en mijn haren in een rommelige knot doe. ''Norway dit is Noir mijn bestie en bandgenoot, die te veel naar schreeuwmuziek luistert.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 3 aug 2015 - 11:15:
Ik kijk verstoord op. "Mijn ideeën? Hoe bedoel je? Met de vlaggen?" Bedoelt hij nou hoe ik ze wil versieren? Heeft hij inspiratie nodig? Ik pak alvast wat dingen en kijk hem weer aan. Maar ondertussen was hij alweer met een ander aan het kletsen, dus ik begin maar wat muzieknootjes uit te knippen. Ik luister ondertussen half naar wat er eventueel naast me gebeurt. Ik ben wel benieuwd of hij nog zo'n flirt is als vroeger.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 3 aug 2015 - 12:22:
Ik kijk op als Kayen antwoord geeft, ik had niet verwacht dat hij zou reageren. Ik grijns verontschuldigend naar de dame naast me en knipoog.
"Ja de vlaggen, daarvoor zijn we hier nu toch, ik zou het leuk vinden om met je in een team te zitten, wat jij?" Dat laatste was zowel gericht op Kayen als mijn buurvrouw.
Ik zet mijn ellebogen op de tafel en leun op de rug van mijn handen, toekijkend hoe Kayen de muzieknootjes uitknipt.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 3 aug 2015 - 15:40:
De misselijkheid is weg. De hoofdpijn niet. Volgens de vrouw in de eerstehulptent, was het gewoon heimwee. Maar waarna moet ik heimwee hebben. De afgelopen drie jaar heb ik nooit langer dan 3 maanden op dezelfde plek gewoond. En nooit eerder had ik daar last van. Maar goed niets aan te doen en met alleen hoofdpijn kan ik leven. Na goed gekoeld te hebben , bleek het ook mee te vallen met mijn enkel. Nu loop ik de tent weer uit. Ik kijk om me heen, wat de andere aan doen zijn. Sommige zijn bezig met iets dat lijkt op een activiteit, maar andere lijken daar totaal niet aan mee te doen. Er is ook een nieuw meisje dat ik nog niet eerder heb gezien. Werkelijk ik was toch niet zo lang weg. Nerveus kijk ik om me heen, of ik iemand van mijn band zie of iemand die ik ken. Maar waarschijnlijk durf ik dan toch niets te vragen.

Ben weer terug, hallo allemaal

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 aug 2015 - 17:55:
sorry

Eli zit mokkend aan een tafel met de rest van Rachel's bandleden. Rachel zelf is weg. Jae is weg. En arme Eli moet nu in zijn eentje aan een vlag beginnen, want zijn bandmaat is in geen velden of wegen te bekennen. Figures.

Hoe het ook zij, hij besluit dat hij dan maar de leiding over het officiële design van de band neemt. Hij raapt wat knutsel-zooi bij elkaar—lees: glitter—en zorgt voor een stapel lege vlaggetjes als mock-ups.

Na een hoop gepiel—hij gaat nog dagenlang glitter vinden op plekken waar zich geen glitter hoort te bevinden, wat overigens best feestelijk zou kunnen zijn voor Jae—denkt hij dan eindelijk een redelijk design te hebben. Redelijk is misschien niet het beste woord, maar het vlaggetje dat nu voor zijn neus ligt is in ieder geval een stuk beter dan de rest. Eli werpt nog een blik op de rest om er zeker van te zijn: degene met 'Jae-suck, you're fired' is niet goed genoeg, ook al is hij best slim; de volgende ('A Band Named Bob zoekt nieuw lid om duo weer compleet te maken' is niet te lezen, omdat de letters te klein zijn; en de derde heeft alleen maar een lul in regenboog glitter, die overigens best goed getekend is, maar toch is het niet de essence van de band die Eli in gedachten heeft.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 3 aug 2015 - 18:03:
Haaai *zwaai*

"O, over de teams..." Ik laat mijn schaar even los en kijk op. Heeft hij het nou tegen mij? "Nou ja, volgens mij maakte het niet uit of je bij je bandgenoten terecht komt of niet, en aangezien de helft van mijn band nog ontbreekt... Ik vind het goed. Als je mij bedoelt, tenminste..." Dat laatste voeg ik er aarzelend aan toe. Het zou best gênant zijn als hij de hele tijd gewoon tegen het meisje naast hem aan het praten was. De helft van de tijd was ik nog bezig met knippen, dus ik lette niet helemaal op. Het zou niet raar zijn als hij mij niet bedoelde. We hebben elkaar immers jaren niet gesproken. Vlak nadat hij weer terugging naar zijn eigen school hebben we nog even contact gehouden, maar dat verwaterde al snel, totdat het enkel bij verjaardagkaartjes bleef en na een paar jaar hield zelfs dat op. Ik ben ook een stuk jonger, misschien dat Myrddrin me nog steeds als een kind ziet, want heel erg volwassen kon ik mezelf op mijn veertiende nou niet noemen, hoewel ik niet meedeed aan die stomme 'geintjes' en meer nadacht dan de meeste klasgenoten... Ik zucht. Ik was juist zo blij toen de middelbare voorbij was, nu voelt het alsof ik er weer middenin zit.
Ik kijk maar wat om me heen tot mijn blik valt op een regenboogvlaggetje. Het duurt even voor ik doorheb wat het moet betekenen, maar dan wend ik mijn blik snel af, grinnikend.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 3 aug 2015 - 20:26:
Ik volg Kayen's blik en grijjns ook. Typisch.
"Ja ik bedoelde jou, lijkt me leuk!" Antwoord ik hem na mijn blik van de 'regenboog' afgewend te hebben.
"Wat had je in gedachten voor het ontwerp?" Ik kijk nieuwsgierig naar de muzieknootjes. Inwendig vraag ik me af of ik de enige ben die zich niks aantrekt van wat anderen vinden en gewoon zeg en doe wat goed voelt. Ik mis mijn kleine zusje een beetje, maar die zie ik over een week weer. Zij past nu op mijn poezen, Zeus en Thor. Niet dat de parents er blij mee waren dat een achttienjarige alleen in een flat zou verblijven voor een week. Maar daar trokken we ons niks van aan. Zo had zij de kans om te zingen, wat thuis niet mocht vanwege de buren, eb had ik de kans om eventueel een nieuwe band bijeen te sprokkelen.
"Zeg, nog even een vraag," vervolg ik direct na de vorige vraag.
"Was je van plan om je helemaal in de muziek te storten na deze week of?" Ik trek een wenkbrauw op en grijns.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 3 aug 2015 - 21:26:
: )

Iedereen is zo druk bezig, ik voel me een beetje verloren. Na een tijdje hebben rondgekeken besluit ik aan de tafel te gaan zitten, waar ze iets aan maken zijn. Vlaggen of zo? Is dit een activiteit... Ik ga zonder iets te zeggen erbij zitten. Ik heb geloof ik nog niet eerder met een van hen gesproken... Ik kijk rond of ik iemand van mijn band zie.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 3 aug 2015 - 22:47:
Ik laat Karoline weer los en glimlach naar haar.
‘Je bent goed in knuffels geven,’ grinnik ik waarna ik eens om me heen kijk. De meeste zijn al bezig met hun vlaggen.
‘Laten wij ook maar eens beginnen,’ zeg ik en loop naar Kayen om te kijken wat hij aan het maken is. Misschien kan ik nu ook meteen tips vragen. Ik ga langs hem staan en bekijk zijn vlag. Zo te zien is hij in gesprek met de jongen waar hij best vaak mee praat dus besluit ik hem niet te storen. Zelf begin ik ook alvast aan een vlag. Ik heb schilderen en tekenen en al die creatieve dingen wel altijd leuk gevonden, maar ik of er heel goed in ben is niet het geval.

Als ik om me heen kijk zie ik Mero zitten, ze kijkt alsof ze iemand zoekt.
‘Hey, Mero!’ roep ik en sein dat ze hierheen moet komen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20