Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 29 juli 2015 - 16:06:
Ik frons als hij zich omdraait en wegloopt. "Ik zei niet dat ik niet wou... Ik wil alleen niet dat word gevraagd terwijl je er eigenlijk niet achterstaat!" roep ik hem nog achterna. Ik sta op en doe mijn pen in mijn rugzak, niet wetend of ik hem nou zou volgen of niet.
Ik zucht. Geweldig. Eerste dag en er is nu al iemand van je weggelopen...
Ik denk nog eens na over zijn woorden en er komt een twee opmerking in me op. "Bedoel je dat je niet in een band moet zitten om mee te kunnen doen?" vraag ik verward. "... of dat je niet in jullie band hoeft te zitten?"

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 29 juli 2015 - 16:09:
Ik vloek zachtjes als ik voor mijn neus de bus zie wegrijden. Dit begint al goed. Zoekend kijk ik om me heen en zie in de verte drie stoffige taxi's staan. Ik hijs mijn loodzware rugzak hoger op mijn schouders en pak mijn drie gitaar koffers op. Dan maar zo.
"Ciao," Ik groette de drie taxi-chauffeurs die me vriendelijk terug groette. Ik informeerde in gebrekkig Italiaans of ze Engels konden, de jongste kon het een beetje zei hij.
"Ik heb net een bus gemist die me naar een bandkamp zou brengen. Zou je me daarheen kunnen brengen?" Ik keek een beetje benauwd naar de bus die steeds verder weg reed.
"Tuurlijk, stap maar in." Hij had gezien waar ik naar keek en zodra ik zat gaf hij gas. Ik gaf toe, Duitsers reden link, Australianen waren nog erger, maar Italianen staken met kop en schouders erboven uit. Ik was blij dat we na een kwartier de bus konden blijven volgen die gestaag verder en verder van het centrum verwijderde en dus ook minder verkeer er was.
Ik zou nog wel op het bandkamp terecht komen.


Edit: ik had niet door dat het al begonnen was, sorry

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 16:10:
‘Ik zei niet dat ik niet wou... Ik wil alleen niet dat word gevraagd terwijl je er eigenlijk niet achterstaat!’ hoor ik de jongen nog roepen. Ik draai me weer om en loop terug naar hem. ‘Ik sta er wel achter, kunnen we meteen beter kennis met elkaar maken. Wat denk je ervan?’ vraag ik met een glimlach.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 16:18:
(Ik hou het bijna niet meer bij, zoveel berichten)

Ik had niets meer gezegd, maar ik had het idee dat ze het niet erg vonden dat ik er bij stond. Englich Breakfast, klonk best oke. Plots zei ik voor dat ik het zelf door had:

"Mero, mijn naam is Mero"

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 29 juli 2015 - 16:24:
Ik glimlach terug en denk ondertussen weer even na over zijn woorden. Ik voel me echt heel sloom vandaag, maar ik heb dan ook niet zoveel slaap gehad. "Eh... Heeft de rest het formulier niet ingeleverd?" vraag ik met een blik op de meisjes die inmiddels al een zak vol tentspullen in hun handen hebben. "En vinden zij het wel goed?" Ik vraag me ineens af of dit niet één of andere grap is. Ik bedoel, het zijn jongeren, misschien zelfs nog scholieren. En het zijn mensen die zich belangrijk genoeg vinden om beroemd te willen worden. Kan best, toch... Ik besluit me er niet al te druk om te maken en gewoon af te wachten op zijn reactie.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 16:32:
‘Ik zorg er wel voor dat er nog een naam bij komt te staan en ze zijn heel aardig dus ze zullen vast wel ja zeggen. Loop anders even mee,’ zeg ik. Ik loop naar de meiden toe en wacht totdat de jongen achter me aankomt.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 29 juli 2015 - 16:35:
Ik betaal de chauffeur en stap uit.
"Sorry dat ik laat ben luitjes!" Groet ik de mensen die allemaal druk bezig lijken te zijn met van alles.
"Het vliegtuig wilde niet landen." Ik grijns en laat met een zucht mijn gitaren zakken.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 16:44:
Ik wroet door de tentzak heen om te kijken wat er zoal in zit. De zak lijkt compleet te zijn dus bind ik hem weer dicht, waarna ik opkijk en floyd in de gaten houdt. Hij praat nog steeds met de jongen, maar draait zich dan om en komt weer richting ons gelopen. Dan roept de jongen waarmee Floyd praatte iets, maar ik kan het niet verstaan.het is ook zo'n herrie hier. Floyd loopt weer naar de jongen toe en ik haal mijn schouders op, waarna ik mezelf weer naar de tentzak draai. Ik vis mijn telefoon uit mijn broekzak en verbind met de wifi. Dan stuur ik mijn ouders een berichtje dat ik veilig ben aangekomen.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 16:47:
Ah, ja, tenten. We slapen deze week in tenten. "Op naar het vochtige leven," grijns ik naar Karoline, die inmiddels bezig is met haar mobiel. "Waar gaan we staan?"

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 16:49:
"In ieder geval niet bij Jae in de buurt. Laten we bij het meer gaan staan!" Zeg ik tegen momo. "Kunnen we tenminste zo het water in zonder dat we langs al die tenten moeten."
Ik heis de zak op mijn vrije schouder en pak mijn koffer beet. "Let's go"

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 29 juli 2015 - 16:52:
Ik doe net mijn rugzak om en pak mijn koffers als er iemand met veel lawaai aan komt lopen, alsof hij er al jaren komt. Ik kijk hem even aan. Hij lijkt ouder. Zou hij student zijn of werkt hij hier?
Ik negeer het en begin te lopen als ik me ineens afvraag of ik hem niet ken. Even draai ik me om. Ik kijk de jongen nog eens aan, maar hij is waarschijnlijk ouder dan ik... Ik zou niet weten waar ik hem van zou kennen.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 16:53:
Ik volg de andere maar, ik heb geen idee of ik nu wel of niet bij hun band zit, maar ja wat moet ik anders. Ik moet even volhouden. Als het niets word kan ik altijd nog weg. Misschien kan ik mijn moeder er dit keer van overtuigen om terug te gaan naar Afrika. Gambia of Zambia in die landen was ik nog nooit geweest. Daar voelde Oranje zich ook beter. Ik stopt mijn had in mijn zak om hem eruit te halen en op mijn schouder te zetten. Hij was eindelijk wakker geworden.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 16:57:
‘Karoline!’ roep ik. Samen met twee andere meisjes loopt ze weg. ‘Karoline, wacht even!’

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 17:07:


[x]—Ik rol mijn ogen naar Eli en hoewel ik graag tegen 'm aangeleund sta, mijn hoofd zo dicht dat van hem dat zijn krullen mijn gezicht strelen en zijn geur om me heen wikkelt als een cocon, zet ik een stap opzij, zodat ik mijn armen voor mijn borstkas kan kruisen en hem aankijken. "Waarom klink jij nou weer verbaasd dat ik ook nog iets in m'n kop heb zitten." Maar ik kan niet boos blijven, was nooit écht boos op hem om mee te beginnen, en al snel vervaagt de frons en sta ik weer te grijnzen.

"Hey Rachel, ik ben Jae, dit is Eli. We zijn een duo, we hebben niet net onze vermoordde bandleden in het bos gedumpt." Ik grinnik en buig me dan lichtjes naar haar toe. "Leuk je te ontmoeten."

Mijn bijdrage aan het tentenmaken is geleverd - in de vorm van het uitvogelen van het plan - dus sta ik een beetje rond te kijken. Mijn ogen worden, uiteraard, naar een jongen met donkerpaars haar getrokken. Hij lijkt nu pas aangekomen te zijn. Dat noem ik nog eens modieus te laat. "Hé!" roep ik naar de nieuwkomer (Myrddrin) en zwaai naar hem.

"Hier moet je wezen. Als je je tent bij de leiding bent gaan halen, vinden wij nog wel een plaatsje voor je."

Hoewel hij hier letterlijk met zijn fuck buddy is, moet hij toegeven dat de nieuwkomer er best interessant uit ziet. Met een onschuldig gezicht draai ik me naar Eli en Rachel om te kijken of er al schot in de zaak is gekomen.—[x]


1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 17:09:
Ik hoor Floyd roepen en draai me om.
"Flo'tje" zeg ik met een grijns, "wat is er?"
Ik plaats de tentzak weer op de grond en kijk hem afwachtend aan. Ondertussen friemel ik wat aan een loshangend plukje haar en bijt ik op mijn lip. Hij voelt nog steeds wat raar aan sinds de verdoving van gisteren.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13