Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 21:59:
Ik loop snel achter Mero en Karoline aan. Ik heb vaak genoeg een tent opgezet, en ben zeer goed in haringen de grond in slaan met een hamer zonder dat ik een kapotte nagel krijg.
"Hoe zetten we de tenten? In een cirkel?" vraag ik, een beetje buiten adem. Ik heb de conditie van een bord pasta. Nu we het over pasta hebben... deze tenten moeten zo snel mogelijk opgezet worden. Ik heb trek.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:04:
"Een cirkel. Lijkt me wel. Dan kunnen we het het bord noemen." Ik giechel luid.
"Get it? Omdat we English Breakfast zijn?" Ik kijk Momo aan en barst in lachen uit

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 22:05:
Voor het eerst grijns ik. Zonder iets te zeggen begin ik de tentstangen uit de zak te pakken en klaar te leggen. Af en toe mompel in in mij zelf: "die hoort daar, en die daar, dan is dat vast het grondzeil" Ik aarzel even en dat zeg ik tegen de rest. "Die stangen daar moeten in elkaar en deze moeten ook bij elkaar. Dan kan de buitentent er zo overheen en de binnentent kan er aan worden vastgemaakt. " Dit keer klinkt mijn stem niet als die van een kleuter, maar voor mijn doen vrij luid.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:13:
Ik houdt op met lachen als Mero ons iets vertelt. Snel volg ik haar aanwijzingen op en al snel staan onze beider tenten. Verbaasd staar ik er naar.
'Ik heb het gedaan! Holy shit ik heb het gedaan!'
Ik draai me riching Mero en houd mijn hand op. 'High FIve meissie!'

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 22:16:
Met een brede grijns geef ik paarshaarmeisje de high five. Misschien gaat dit kamp toch niet helemaal verschrikkelijk worden. Nu nog erachter zien te komen hoe mijn bandleden heten.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 22:16:
Ik grijns in de richting van mijn twee bandleden. "Goed gedaan," zeg ik, ondanks dat ik niet echt iets heb gedaan.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:18:
Ik steek mijn tong uit richting Noah. 'Jij hebt werkelijk niks gedaan Momo. Je dacht zeker nog steeds aan mijn geniale grap.'
Ik giechel en rits de tent open, waarna ik mijn koffer en rugzak naar binnen smijt.
'Die ruim ik later wel op. Kom Mero, Momo. Wij gaan vast naar het ontbijt, laat die jongens maar klooien.'

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 22:21:
Ik knik, en gooi nog even mijn spullen in een van de tenten, waarna ik met het meisje met het paarse haar meeloop. Katerine, Katelina, wat was haar naam nou? Ik had het toch zeker net gehoord. Het andere meisje heette in iedergeval dus Momo. Vreemde naam, vast een bijnaam.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:22:
Ik loop langs Floyd en de anderen. 'Hey guys! Zie jullie aan het onbijt.'
Ik zwaai eventjes en loop dan verder, achter me kijkend of ik Mero en Noah niet achterlaat.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 22:23:
"ETEN!" juich ik, en ik plaats snel mijn mega-koffer en mijn gitaar in de tent. Ik loop met ze mee naar de plek waar we gaan ontbijten.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 22:32:
Het ontbijt, shit! Snel pak ik een tentje en zet hem neer. Gelukkig heb ik al vaker gekampeerd dus is een tent opzetten niet zo moeilijk voor mij. Ik gooi mijn koffer en alles wat ik bij had erin en ga vervolgens opzoek naar een T-shirt. Als ik er een vind trek ik hem aan en ga weer uit de tent. Ik hoop dat Kayen samen met mij wil slapen want alleen slapen in een tent is niet echt mijn ding. Vervolgens ren ik terug naar de inschrijfbalie en besef dat niet al onze namen erop staan. Ik zet er nog snel al onze namen op en leg hem dan bij de andere formuliertjes. Ik zie Karoline al staan en loop naar haar toe. ‘Ik heb het hier best wel naar mijn zin. Ik vind ons bandje ook heel gezellig. En jij?’ vraag ik.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:36:
Floyd deelt me mee dat hij ons bandje wel gezellig vind en met een glimlach kijk ik hem aan.
'Flo, daar heb je gelijk in. We zijn een random bij elkaar geraapt groepje, maar volgens mij worden we allemaal goede vrienden. Cool shirt trouwens. Als hij in de loop van de week verdwenen is vind je hem bij mij waarschijnlijk.' Ik lach kort en haal mijn knot uit mijn paarse haar, waarna ik het begin te vlechten.

xCalPal
xCalPal

xCalPal is offline

[20]
xCalPal zei op 29 juli 2015 - 22:37:
Ik speel verveeld met een van de tentstokken, maar laat de rest van de groep die nog niet naar de ontbijttafel gelopen is het echte werk doen. Ik heb iedereen laten weten dat het mij in principe niet uitmaakt bij wie ik in een tent slaap. Daarna loop ik op mijn gemak naar de tafel en word gegroet door de rest van English Breakfast en een paar andere mensen die ik herinner van zonet. Ik neem plaats naast Kayen en gris een broodje van de stapel.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 22:38:
Ik bekijk Floyd en Karoline van een afstandje, stoot Mero aan, wijs in hun richting en grijns veelbetekenend.
"Die worden wel close, hé?"

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:38:
Terwijl ik wacht op antwoord van Floyd, plaats ik mij op een stoel. Ik zak wat onderuit en gris een broodje voor Domenico's neus weg. Ik snijd hem open en leg er een paar plakken kaas op.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16