Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 22:42:
Ik giechel een beetje als Momo mij aanstoot. En pak een bruin broodje van de stapel. Ik pluk er een stukje van af, haal Oranje uit mijn zak (waar ik hem tijdens het tentopzetten had gestopt) en laat hem aan het stukje brood knagen. Waarna ik de rest van het broodje begin te besmeren met smeerkaas.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 29 juli 2015 - 22:45:
Ik aarzel even en volg de groep naar het meer. Ik weet niet of ik erbij mag staan maar doe het gewoon.
"Met mij gaat prima, beetje nerveus voor het kamp." Ik grijns onder het lopen Kaylan.
"En hoe gaat het met jou, na al die tijd?" Ik schud mijn donker paarse haar uit mijn gezicht.
In gedachten ben ik zwaar teleurgesteld in de vijf jongens die met mij oorspronkelijk Mad Hatter vormden. Ze hadden allen de band verlaten voor hun werk en gezin.
Ik hoopte hier een nieuwe start te kunnen maken.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 22:45:
Ik pak ook een bruin broodje, snij het open en bekijk alle opties. Dan pak ik de salami en leg er een plakje op. Zodra ik er mijn tanden in zet, ben ik in de hemel.
"Lekker brood," mompel ik met volle mond.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 22:48:
Ik moet lachen om wat Karoline net zei en ga langs haar zitten. Ze is echt heel aardig en grappig en ook best wel knap om eerlijk te zijn. Maar verliefd worden doe ik niet zomaar, ze is gewoon leuk als vriend. Ik kijk de tafel eens rond. Er zijn al een paar mensen. Ik pak een broodje en doe er jam op. Net wat ik nodig had. Ondertussen pak ik mijn mobiel en zie dat mijn moeder een berichtje heeft gestuurd. Ze is altijd heel bezorgt en dat vind ik heel lief dus begin ik naar mijn mobiel te glimlachen. Ik typ terug dat ik veilig ben aangekomen en het naar mijn zin heb.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 22:50:
"Oranje, vind het ook lekker." Ik fluister weer, bloos en neem dan snel een hap van mijn broodje.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:54:
'Hey Mero, is dat een rat? Hij ziet er zo schattig uit,' zeg ik nadat ik een hap van mijn brood heb doorgeslikt.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 22:56:
Ik knik. "Woestijnratje." Ik streel Oranje even achter zijn oortje, terwijl hij vrolijk doorknaagt aan het brood.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 22:56:


[x]—Wonder boven wonder krijgen we onze tent in elkaar geknutseld. Wel, het lukt Eli, dus druk ik een natte kus tegen zijn wang om hem te feliciteren/bedanken. "Goed gedaan. Kunnen we vannacht toch slapen." Stilletjes voeg ik er een "Misschien..." aan toe, met een glimlachje dat boekdelen spreekt.

Nadat hij zijn matje en slaapzak had klaargelegd en zijn spullen vanachter in de tent had gedropt, ging hij bij Rachel kijken. Haar - grotere - tent stond ook mooi bij elkaar, terwijl de anderen nog bezig waren.

"Laten we gaan ontbijten, ik rammel," zeg ik, waarna een begeleider hen komt vertellen dat ze nog maar een kwartier tijd hebben. Wij zijn al klaar want wij zijn pro, denk ik, haak dan één arm door die van Eli, de andere door die van Rachel. Ze hebben haast geen keuze, ik sléur ze mee.

Waar we ons eerder inschreven, staat nu een bescheiden maar overheerlijk-lijkend ontbijt op ons te wachten. Mijn maag knort luid om aan te geven hoeveel honger ik heb. "Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk dat ik een heel brood opkan! Oh, of zouden ze hier chocolade hebben? Italiaanse chocolade is lekker toch? Of is dat Zwitserse?"—[x]


Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juli 2015 - 22:58:
*neemt even de rol van Bo over*
Jongens, het is niet de bedoeling dat jullie maar met twee zinnetjes antwoorden. Zo gaan we tientallen topics nodig hebben voor heel de rp. Wacht een paar posts af, en antwoord dan op een aantal dingen tegelijk. Zo komt er ook geen schot in de zaak als je telkens maar twee actie's uitvoert.
Also, rep jullie allemaal naar 't praattopic, dan kunnen we overleggen wat de eerste activiteit kan/gaat worden.
*wordt terug Kayley*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 22:59:
'Wat is zijn naam?' vraag ik geïnteresseerd. Ik neem weer een hap van mijn brood en kijk het meisje naast me afwachtend aan. Het woestijnratje knaagt aan het brood en ik houd mijn liefhebbende ''awwh'' in.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 23:00:
http://mer1rpg1bandkamp.tumblr.com/ Zo zal Oranje er ongeveer uitzien. Als iemand nieuwsgierig is.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 29 juli 2015 - 23:00:
Ik slik door en glimlach naar Mero.
"Wat een leuke naam, Oranje." Zeg ik, met een blik op het kleine diertje. Muizen, huisratten... ik heb ze altijd schattig gevonden. Jammer genoeg haat mijn moeder knaagdieren nadat ze op de cavia van haar buurmeisje had gepast... het beestje jankte de nacht door als het niet in een jaszak of de buidel voor een sweater kon slapen of als je heel hard en hoog "Speedy!" riep en had, nadat mijn moeder het beestje dus in haar jaszak had laten slapen, in die jaszak geplast. Ze heeft er voor eeuwig een trauma aan overgehouden.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 29 juli 2015 - 23:03:
Ik zie hoe Noah en Karoline helemaal verliefd zijn op dat beestje van Mero. Eerlijk gezegd vind ik ratten maar niks. Niet dat ik er bang van ben of zo maar gewoon omdat het vieze beestjes zijn. Ik neem een hap van mijn broodje en kijk naar het beestje. Zo te zien is het een woestijnrat. ‘Plast of poept hij niet in je tas of waar je hem ook in doet?’ vraag ik.

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 29 juli 2015 - 23:04:
Ik bloos, door de aandacht voor mijn ratje.
"Hij heet Oranje" Zeg ik met half volle mond.
Hij is mijn beste vriend, is er altijd waar ik ook kom. Maar dat zeg ik er niet bij.

Ik voel in mijn zak en besef dan dat ik mijn mobiel in de tas heb laten liggen. Er staan vast al honderden gemiste oproepen op van mijn moeder. Hmm Ik bel haar straks wel. Nu eerst eten en ik smeer nog een broodje. Plots heb ik reuze honger.

Op de vraag of oranje poept of plast schud ik mijn hoofd. Oranje heeft nog nooit in mijn zak gepoept.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 juli 2015 - 23:06:
'Cool. Past wel bij hem aangezien hij Oranje is.' Ik giechel en gris dan nog een broodje uit het mandje. Ik snijd hem open en smeer er wat pasta op, waarna ik me richting Floyd draai.
'Zo Flo'tje. Waar kom je vandaan? Zoals je hoort aan mijn accent kom ik dus uit Engeland. Het is daar redelijk nat en klammig. Ik zou het je niet aanraden om daar te gaan wonen.'
Ik neem een hap van brood en spoel het weg met wat thee.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17