Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 juli 2015 - 9:47:
Zachtjes giechel ik als Floyd lichtjelijk hijgend bij me aankomd. Dan draai ik me om en loop richting de ontbijt tafels. Ik gris nog snel een appel uit de fruitmand voordat die wordt meegenomen en draai me weer naar floyd.
"En nu?"

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 31 juli 2015 - 15:03:
Ik zat in de tent, gitaar naast me, met mijn ogen dicht. Het is fijn om even te relaxen, al heb ik eigenlijk nog niets gedaan.
Dan schiet het me te binnen dat de eerste activiteit elk moment aangekondigd kan worden. Ik kruip uit de tent, rits het ding dan dicht en begin naar de ontbijtplaats te wandelen.
Daar staat Flaro met elkaar te praten. Ik glimlach, maar blijf doorlopen. Als ik langs ze ben schiet ik een grijns naar Karoline en loop dan verder om plaats te nemen aan de tafel.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 31 juli 2015 - 16:50:
"Ik hoor juist graag dingen die niet fijn zijn. Ik hou niet van dat schijnheilige gedoe. Gaat het over jouw ouders?" Ik heb gemerkt dat hij toen niet met zijn ouders kon opschieten. Ik wil eigenlijk wachten op antwoord, maar ik ben te nerveus. Hij heeft me al verteld dat hij er niet over wil praten en nu ga ik toch door. Voor hij boos kan worden, geef ik hem maar een alternatief. "Vertel anders wat je wel wilt doen. Een opleiding, een baan, een band?"
Ik ben even stil voor ik een laatste reactie geef, haast mompelend, aangezien het nu zo onbelangrijk lijkt, alsof ik hem enkel een reden geef om niet te hoeven antwoorden. "Ik wil wel wat spelen... Ik speel vooral rock." Langzaam sta ik op.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 31 juli 2015 - 18:57:
Ik grijns, dit is typisch Kayen, altijd al geweest.
"Baan? Je bedoelt toch niet zo'n kantoor geval he?" Ik grijns en ril. De laatste plek waar ik heen wil.
"De enige opleiding die me een beetje leuk lijkt is het conservatorium, maar aangezien ik daar al te oud voor ben om aangenomen te worden moet ik het via een andere weg doen, inderdaad een band. Die ik dus had, maar niet meer heb. Hier heb je de reden dat ik hier ben." Ik grijns, loop om de tafel heen, leg goedmoedig mijn beringde hand op Kayens schouder.
"Rock is cool, rock sterft niet. Pak jij je gitaar? Dan pak ik de bas, en probeer onderweg wat eenzame zielen mee te slepen, voor een boots in de vroege ochtend." Ik ontspan, verleden is voorbij, ook al ging Kayen door, ik ken hem en vergeef het hem. Niet dat ik zal antwoorden, oh nee, integendeel. Ik knipper niet met mijn ogen als ik hem schalks aankijk.
"Even een bizarre vraag terzijde, aangezien je geen make-up draagt maar wel 'lang' haar hebt...val je op jongens?" Voor mij lijkt de wereld kleinere te zijn dan ooit maar ik negeer het gevoel en kijk naar de mensen om me heen. Drukte van belang, veel mensen. Hoorde ik daar Nederlands? Of was het Duits?
Ik geniet nu al.

xHiimacookie
xHiimacookie is offline

[8]
xHiimacookie zei op 31 juli 2015 - 20:04:
,,Yow ik ben dr weer.'' Ik rek mij uit en kijk iedereen aan, volgens mij haat iedereen mij hier nu al, vind ik helemaal prima om eerlijk te zijn. Ik hou er van om vervelend te zijn. ,,Wat gaan wij doen?'' Ik tik een meisje met bruin haar aan, maar ze negeert mij, ik haal mijn schouders op en voeg mij bij de rest. ,,We gaan wat?'' Ik snap de ballen van wat er net is uit gelegd. Ik kijk een meisje aan. ,,Wat moeten wij doen? Ik snap het niet?'' Ja ik klink dom, maar he ik ben ook maar blond.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 juli 2015 - 21:08:
Ik kijk Momo even aan, die naar me grijnst. Ik steek m'n tong naar haar uit en kijk hoe ze plaatsneemt aan een tafel. Ik strijk mijn hand even langs die van Floyd en glimlach naar hem, waarna ik naar Momo loop. Ik plof naast haar in een stoel en neem een hap uit m'n appel.
"Wat?" Vraag ik haar dan, "waarom grijnsde je zo?"

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 31 juli 2015 - 21:12:
''Wat moeten we doen? Ik snap het niet?'' Klinkt Skylers stem en ik ben blij dat ik niet de enige ben. Aangezien ik nog half in dromenland was en nou net dus niet heb opgelet. ''Yo iemand die ons even kan uitleggen wat we gaan doen?!'' Gil ik over het terrein terwijl ik ongemakkelijk om me heen kijk. Ach ik ben en blijf niet de enige die er geen ene reet van snapt, toch handig dat Skyler in het bandje zit.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 31 juli 2015 - 21:16:
Ik besluit niet op Karoline’s vraag te antwoorden omdat ik het eigenlijk zelf ook niet weet. Ze richt haar aandacht op Noah en staat op. Haar hand strijkt langs de mijne en ze glimlacht. Ik glimlach haar na en begin te denken. Zijn we nu een stel of zo? Maar we hebben niet eens gezoend met ellaar dus eigenlijk weet ik het niet meer. Misschien heeft Kayen of Domenico wel tips of misschien wel een meisje. Kayen is de enige op dit kamp waarmee ik echt heb gepraat dus vraag ik het wel aan hem.
Ik tik Kayen op zijn rug aan en schraap mijn keel. ‘Heb je even tijd... Voor mij?’

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 31 juli 2015 - 21:47:
Karo gaat naast me zitten, neemt een hap van haar appel en vraagt waarom ik grijnsde.
"Ik denk dat je dat zelf ook wel uit kunt vogelen," ik grijns weer, en drum met mijn vingers op tafel. "Nog een ding: we hebben geen drummer. We hebben wel een bassist, maar volgens mij geeft de drummer toch wel de meeste beat." Ikzelf heb geen ervaring met het drumstel. Misschien Floyd, of Kayen, of Domenico, of zelfs Mero.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 juli 2015 - 21:50:
''Als ik dat had gekund, had ik het dan aan jou gevraagd waarom je grijnsde?' vraag ik haar met een opgetrokken wenkbrauw.
'Also, ik weet dat we geen drummer hebben, maar volgens mij heeft niemand in ons groepje ervaring met de drums. Dat kan dus misschien een probleem worden.'
ik neem nog een hap van mijn appel en vraag me af waarom er nog geen activiteit is aangekondigd.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 31 juli 2015 - 23:53:
"Jullie zijn schattig," leg ik uit, terwijl Karo nog een hap van haar appel neemt. "Jij en Floyd. Daarom grijnsde ik." ik stop even. "Maar we kunnen het toch altijd vragen aan één van de luitjes?" ik kijk om me heen en zie alleen Floyd en Kayen. "Waar zijn Domenico en Mero trouwens? En is Mero ziek? Ze zag er wel wat bleek uit, niet? Oh, trouwens," ik leun wat meer naar haar toe, begin weer te grijnzen. "Ik ben een hele vaste slaper. Je zou een kanon naast me af kunnen schieten en ik zou niet wakker worden. Dus, eh, ga je gang, if you know what I mean." io wiebel met mijn wenkbrauwen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 aug 2015 - 8:02:
"Momo!"roep ik uit. Ik bloos en sla mijn handen voor mijn wangen. "Niet te geloven dat je dat impliceert! We kennen elkaar net vier uur ofzo."
Ik voel mijn wangen gloeien en sla mijn ogen neer.
"En ik weet niet waar de anderen zijn. We zien ze wel bij de activiteit."

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 1 aug 2015 - 8:25:
Ik barst in lachen uit om Karo's reactie, maar sta op. "Hey, als ik straks nog weg ben, wil je dan even zeggen dat ik in het bos ben? Zodat men niet aanneemt dat ik ergens dood lig."
Ik draai me om en begin van de ontbijtplek weg te lopen. Waarom ik het bos in wilde weet ik zelf ook niet precies. Ik heb boswandelingen altijd al fijn gevonden(het is een hele verbetering met het met uitlaatgassen gevulde Londen) en ik wil eigenlijk wel eens zien hoe het eruit ziet. Dan mis ik maar een deel van de acticiteit.
Ik stap het bos in en snuif de geur op. De bossen van Italië zijn natuurlijk anders dan de bossen van Engeland, en ik kan niet zeggen welke ik prefereer. Ik loop verder, genietend van de mooie bomen. Ja, ik kom hier graag.
Na een tijdje gewandeld te hebben besluit ik om terug te keren angezien ik niet de hele activiteit wil missen. Ik maak rechtsomkeert en begin weer te lopen. Ik maak een paar afslagen en geniet weer van alle bomen, als ik iets merk. Ik herken het hier niet.
Rond deze tijd had ik allang alweer bij de bosrand moeten zijn.
Ik kijk een paar keer om me heen en zucht gefrustreerd. Ik ben verdwaald, geloof ik.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 1 aug 2015 - 21:31:
Veel mensen hebben hun gitaren gepakt en hier en daar klinkt muziek. Skyler, Kiley en ik zitten bij elkaar en ik tik wat op mijn been met mijn vingers. Ik heb nog niet echt contact gehad met de anderen, behalve dan Karoline als he dat contact wil noemen. Ik tik nog even verder tot ik een idee krijg. Misschien kan ik dit wel gebruiken voor een nieuw nummer!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 aug 2015 - 21:36:


[x]—Ik ben me maar vaag bewust van mijn omgeving en de mensen als ik eet - ik heb namelijk zo'n grote honger dat het alles is waar ik me op kan focussen. Als ik tijdens de vluchten niet geslapen had, was ik niet zo'n lange tijd zonder eten gegaan... Goed om te onthouden voor de terugreis.

Nadat ik mijn gsm afgeef - de enige waarmee ik dagelijks sms is Eli en die is hier samen met mij, dus ik overleef het wel - zit ik bij Rachel, haar band, en Eli tot er plots luid getoeterd wordt. We zitten net in een baseballstadium, mijn hart racet er vandoor en ik vind de persoon voor die nog eens op z'n hoorn blaast - dat heeft iedereens aandacht vast getrokken.

"Allemaal bijeenkomen!" wordt er geroepen dus trek ik Eli enthousiast van de bank en ga bij de begeleiding staan. "Als allereerste activiteit gaan we een vlaggenspel doen. Daarvoor hebben we natuurlijk vlaggen nodig. Volg ons naar de cabine!"

Het was me nog niet eens opgevallen dat er in het bos een dun paadje loopt naar een cabine die niet heel ver van de open plek staat. Ik had de begeleiding geen tenten zien opstellen, nu weet ik waarom. Die luxekippen slapen binnen. Maar ik vind in een tent slapen niet erg, ook al heb ik het nog nooit eerder gedaan. Ik heb Brokeback Mountain gezien, ik weet waar ik me aan kan verwachten - verheug me er zelfs op.

Met een glimlachje draai ik me naar een persoon die ik nog niet ontmoet heb. "Hallo! Heb jij er ook zo'n zin in?—[x]

[Sorry dat ik zo lang niet meer gereageerd heb, sweethearts. <3]




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20