Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Bandkamp (Speeltopic)

RPG - Bandkamp (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juli 2015 - 3:28:
Het was iets na zeven uur ’s morgens toen de bussen, die vanaf het vliegveld naar het kampterrein waren gereden, hun bestemming bereikten. Dauwdruppeltjes sierden de grassprietjes nog toen de meerdere tonnen dragende wielen een spoor door het groene zomergras trokken. Binnenin de bus grepen de chauffeurs naar hun microfoons om alle jonge bandleden wakker te maken: ‘Dames en heren, wij hebben eindelijk onze bestemming bereikt! Straks mogen jullie allemaal uitstappen, je bagage uit het laadruim pakken en dan zijn jullie zeven volle dagen van mij en mijn busje verlost. Als je buurman of buurvrouw nog slaapt, maar die dan snel wakker, want ik kan jullie beloven dat jullie geen moment van dit kamp willen missen!’
De inzittenden gehoorzaamden, duf, maakten hun vriendjes en vriendinnetjes wakker en, toen de bus tot stilstand kwam, stonden vermoeid op om uit te stappen. Iedereen begaf zich mak naar het laadruim en zonder problemen vond iedereen zijn eigen bagage, waarna de deuren van de bus zich sloten en de buschauffeur, al zwaaiend, het terrein af reed. De meeste bandleden waren nog bezig de slaap uit hun ogen te wrijven toen de leiding het woord nam: ‘Nou, zoals de buschauffeur ook al zei: welkom op bandkamp! Ik stel voor dat we beginnen met het opzetten van de tenten, daarna ontbijten en dan direct beginnen met de eerste activiteiten, want voor jullie het weten is deze week alweer om!’




xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 30 juli 2015 - 18:27:
‘Haha, oké,’ antwoord ik op Kayen. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Karoline naar een tent toe lopen (ik denk die van haar) maar ze struikelt en beland op haar gezicht. Eerst kijk ik naar Kayen die moeite moet doen om zijn lach niet in te houden. Ik besteed er geen aandacht aan en ren naar Karoline toe om langs haar neer te knielen.
‘Auw. Shit,’ zegt ze. Ik pak haar middel vast en help haar zo overeind.
‘Gaat alles wel goed?’ vraag ik en veeg met mijn duim wat gras gezicht. Zo te zien is er niks meer haar gezicht gebeurd.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 juli 2015 - 18:34:
Verdwaas staar ik Floyd aan. Die was wel heel snel bij me. Ik bloos als hij een pluk haar uit mijn gezicht haal en knik dan. "Ja, ja hoor alles gaat goed."
Ik voel weer even aan mijn neus. "Ja, alles is top," zeg ik als ik voel dat hij niet beurs aanvoelt.
"Dank je wel voor het overeind helpen." Ik leg een hand op zijn arm die nog rond mijn middel ligt en glimlach dan. Ik staar hem even aan en voel mijn wangen rood worden. Snel zet ik een stap naar achteren en friemel met mijn haar.
"Ik eh, ik ga mijn telefoon inleveren. Daar. Bij ehn de leiding."
Ik sla mijn ogen neer en loop snel weg. Mijn handen tintelen van de val en mijn zij kriebelt nog van zijn aanraking.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 30 juli 2015 - 18:39:
Al snel verdwijnt ze, zelfs nog voordat ik antwoord kan geven. Gelukkig is alles goed met haar. Ik sta zelf ook op, zet mijn handen in mijn zij en kijk haar na. Oké, die reflexen in mijn lichaam reageerde wel héél snel. Normaal doe ik dat ook nooit, maar ja. Misschien komt dat wel door de trainingen of zo die ik doe. Ik ga zelf ook naar de plek waar iedereen waarschijnlijk nog zit te eten en ga ergens zitten.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 juli 2015 - 18:45:
Ik stuur mijn moeder een berichtje met daarin het nummer van Klara en het feit dat ik mijn telefoon moet inleveren. Dan stuur ik mijn beste vriendin een berichtje en zet ik m'n telefoon uit. Ik overhandig hem aan Klara en kijk toe hoe hij in een bak beland. Gelukkig heb ik een herkenbaar hoesje.

Ik loop weer terug naar de eetplek en zie dat Floyd weer op zijn plek zit. Ik slik en voel een golf van schaamte over me heen komen. De tweede keer binnen twee uur dat ik iets doms in zijn bijzijn heb gedaan. Lekker bezig, Karoline, en je moet nog een week ik draai me om en been snel naar het meer, waar ik het strandje oploop en op mijn billen zak. Ik grabbel wat schelpen uit het zand en werp ze lusteloos in het water. Misschien was dit kamp geen goed idee. Misschien had m'n moeder wel gelijk over het feit dat je met muziek toch niks kan.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 30 juli 2015 - 19:15:
Ik kijk Kiley aan met een blik die voor zich spreekt. Ik ben nou eenmaal muziekverslaafd en heel misschien ook aan Instagram. Ik luister 24/7 naar muziek: pop, rock, metal... Ik vind alles leuk! Instagram gebruik vooral om 1001 bands te stalken.
"Kiley, you know me. Ik luister te veel muziek, maar dit is een bandkamp, dus ik denk dat we wel muziek te horen zullen krijgen." Zeg ik en ik glimlach even.

In mijn ooghoek zie ik een meisje, haar naam begon volgensmij met een K, naar buiten lopen. Ze keek best down. Ik zeg snel tegen de meiden dat ik naar buiten ga en volg het meisje. Ze gaat bij het water zitten en werpt schelpen in het water. Ik zak naast haar neer.
"We hebben elkaar nog niet ontmoet, maar ik ben Noirette. Je leek nogal down, dus ik ben je gevolgd. Kan ik misschien helpen?"
Oh fijn, waarschijnlijk denkt ze nu dat ik zo iemand ben die iedereens problemen wil weten.



(bericht aangepast door een moderator)
(reden: je kan gewoon je vorige post editen en erbij schrijven.)

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 30 juli 2015 - 19:36:
Het meisje met het paarse haar is al opgestaan en loopt waarschijnlijk richting het strand. Een ander meisje staat ook op. Zelf staar ik nog steeds naar mijn bord. Zou ik ook opstaan? Er zal zo meteen vast een of andere introductie activiteit zijn. Maar dat zal wel luid genoeg geroepen worden. Ik heb echt heel erg de behoefde om nu heel even alleen te zijn.

Ik zet Oranje op mijn schouder en sta op van de tafel, zonder iemand aan te kijken en zonder iets te zeggen. Dan loop ik naar het meer. Niet in de buurt van de meisjes die naast elkaar schelpen of stenen in het meer aan gooien zijn, in plaats daarvan loop ik naar het uiteinde van het strand, waar de rotsen als natuurlijk grenzen staan. Ik klim op een er van, maak het me gemakkelijk in de zon en haar een schrift en zwarte pen uit mijn zak. Ik schrijf altijd het liefst in zwart, dan is het net alsof het in oude inkt staat geschreven. Ik doedel een paar bloemetjes aan de rand van het schrift, dan begin ik te schrijven. Gedichtjes en liedjes schrijf ik meestal...

Mee,
neem mij toch mee
Op een avontuur over de zee
Waar alles begint en ook alles eindigt
Door het donker en op naar het licht
Mee
Neem mij toch mee
Over de bergen en door het blauw
Wachten avonturen voor mij en voor jou


De wind ruist over het meer in mijn oren, ik merk dat Oranje van mijn schouder naar mijn zak klimt en zich daar weer in nestelt. Ik geniet van de wind in mijn gezicht terwijl ik aan het schrijven ben.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 juli 2015 - 19:46:
Ik kijk op naar het meisje naast me.
"Ik ben Karoline en liever ben ik nu even alleen dank je."
Ik staar weer strak naar het water en gooi opnieuw een schelp. Kringen vormen zich in het water en sterven ook weer weg. Ik zucht diep en gooi nog een schelp

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 30 juli 2015 - 20:13:
Ik zie hoe er steeds meer mensen naar buiten gaan. Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden, sta op en loop naar buiten. Vanaf een afstandje zie ik al een paar mensen zitten, volgensmij twee bij het water. Zal ik er heen gaan of niet? Ja, ik wil weten wie het zijn. Misschien wel nieuwe mensen waar ik kennis mee kan maken. Ik loop naar de twee mensen en het bekende haar van Karoline valt me meteen op. Ze zit schelpes te gooien in het water. Ik heb geleerd dat als een meisje alleen ergens zit je er gewoon heen moet gaan, als ik het me nog goed kan herinneren. Ik ga langs haar zitten en kijk haar aan. Een ander meisje die ik eerder wel heb gezien maar nog niet kennis mee heb gemaakt staat er ook bij.
‘Ik voel me nu een of andere enge stalker, maar ik wist niet dat jij hier zat,’ grinnik ik maar al snel ben ik weer serieus. ‘Je kijkt niet blij. Gaat alles goed? Heeft iemand je iets aangedaan? O-of ik? Heb ik iets verkeerd gedaan?’
Die vragen gaan door mijn hoofd, maar ik heb ze er net per ongeluk uitgefloept. Oeps...

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 juli 2015 - 20:18:
Ik kijk Floyd aan, het andere meisje negerend. Vertwijfeld bijt ik op m'n lip.
"He-" ik schud mijn hoofd en zuch diep. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen er omheen.
"Jij hebt niks gedaan," vertel ik hem dan. Ik glimach onzeker naar hem.
"Alles ligt aan mij."

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 30 juli 2015 - 20:38:
Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Doorvragen of laten zitten? Op zo’n momenten vind ik het super jammer dat ik nooit wat met een meisje heb gehad anders wist ik vast wel raad. En iemand van mijn vrienden kan ik ook niet bellen die wel ervaring hebben. Ik zucht en hoop dat ze niet boos gaat worden om wat ik ga zeggen.
‘M-mag ik weten wat er aan de hand is? Ik bedoel, misschien is het wel fijn om erover te praten of juist niet,’ ik laat even een stilte vallen. ‘Ik dwing je niet om het te zeggen, hoor.’

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 30 juli 2015 - 20:41:
Ik ben wel blij om het feit dat het meisje, Karo... Karoline was het?, mij niet gehoord leek te hebben, maar ik word nog vrolijker als ik zie hoe Karoline en Floyd op elkaar reageren en weggaan. Niet omdat ze weggaan, dat vind ik jammer. Ik grijns en kijk naar Myrddrin. `Tieners...` zeg ik, ondanks dat ze hooguit een paar jaar jonger kunnen zijn dan ik.
Ik kijk even op als Karoline weer langsloopt en kijk haar na. Ze leek niet blij... Ik twijfel even, maar besluit eerst mijn gesprek af te ronden.
Ondertussen zie ik nog twee meisjes en Floyd na elkaar weglopen, dus ik neem aan dat dat wel goed komt. Iets meer gerustgesteld kijk ik naar mijn gesprekspartner.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 juli 2015 - 20:47:
Ik haal mijn schouders op en kantel mijn gezicht richting de lucht. Ik weiger hem aan te kijken als ik me bloot geef hier.
"Ik voel me gwn een beetje dom tegenover je. Eerst maak ik je ongemakkelijk met het feit dat ik je wil bezoeken in LA en vervolgens zie je me ook nog eens op m'n plaat gaan. Niet de beste indruk die ik kan maken, vind je niet?"
Ik draai mijn hoofd en kijk hem even aan. Dan staar ik weer naar het water.
"En toen zat ik hier en kwamen er twijfels over dit hele kamp. Mijn moeder vindt dat je met muziek niks kan en toch ben ik hierheen gekomen. Misschien was dat wel een fout. Ik had naar m'n moeder moeten luisteren."
Het laatste beetje fluister ik en ik gooi een schelp naar het water. Hij ploft voor mijn voeten in het zand.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 30 juli 2015 - 20:49:
Blijkbaar wil karoline, ik wist wel dat haar naam met een K begon, alleen zijn.
"Okii ik snap het. Hopelijk komt het snel weer goed wat je probleem ook is." Ik glimlach. een jongen,die ik niet ken, komt er ook bij zitten. Ik sta zelf op en loop terug naar de Kiley en Skyler.
"Karoline wil liever alleen zijn, dus wat zijn jullie aan het doen?" Vraag ik terwijl ik met mijn knalrode/zwarte haren speel. Ik staar er even naar en glimlach even in mezelf. Sorry ik hou nou eenmaal van mijn haren.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 30 juli 2015 - 20:52:
Ik grijns, en loop naar ze toe.
"Oh? Welke vraag bedoel je?" Ik kijk toe hoe het meisje overeind geholpen wordt en ben opgelucht als er niks aan de hand blijkt te zijn dan een beginnende kalverliefde. Ik richt mijn aandacht weer op Kayen en zie dat hij sinds zijn veertiende langer haar heeft gekregen.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 30 juli 2015 - 21:05:
Ik kijk hem verbaasd aan en doe mijn best een zucht in te houden. `Wat ik net zei... Ben je hier om een band te vormen? Help je hier? Wil je dat ik kijk of je bij ons in de band kan, of moet ik helpen iets anders te verzinnen...` som ik op. Zo ver stond hij toch niet? Heeft hij dat echt niet gehoord?
`Heb je nog een band kunnen vormen nadat je weer terugging naar huis?` vraag ik verder. `Dat wou je toen toch?" Dat vroeg ik me al eerder af, maar ik wist niet of hij het erover wou hebben terwijl er onbekenden bij stonden. Wie weet komt er een gênant verhaal uit dat hij liever niet wilt delen. Ik bedoel, voor zover ik zie is hij hier alleen, zonder band...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20