Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 mei 2012 - 16:53:
Uh - even denken. Aangezien ik bijna examens heb, zit ik nu een beetje in een sociaal isolement, dus ik moet even een week of wat terug de tijd in.

Ik denk dat de bezorgdheid van een vriendin rondom mijn operatie het grootste compliment is wat ik in tijden heb gekregen. Vrijwel iedereen van school leek het te negeren, maar een vriendin van hockey was echt vreselijk bezorgd en dat was echt heel erg lief.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 mei 2012 - 16:58:
Het laatste wat ik me herinner is dat Jess zei dat ik mooier ben dan Hazz.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 mei 2012 - 17:01:
Oh, en Natascha heeft me vandaag een groot compliment (ik vind het in ieder geval een groot compliment) gegeven in een reactie op een nieuwe one-shot

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 mei 2012 - 17:16:
Deze zomer, toen Alex (my Texan friend) zei dat ik Engels spreek als een native speaker. Hij geloofde niet dat ik nooit in een Engelstalig land heb gewoond. "To me, you sound like you've been living in the States for years."

En mijn favoriete leraar aan de academie, over Lelies (een herschreven versie van mijn fanfic Spring Nicht): "Het leest als Dirk Bracke, maar met stijl."

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 4 mei 2012 - 17:30:
(Ik herinner mij dat er al ongeveer zo'n topic is, maar het zou ook kunnen dat dat op een ander forum is, dus laat maar. ^^" )
En: "Als Dirk Bracke, maar met stijl" <3 Haha Dorien.
Emma: ik meende dat! ^-^

Ik wil iets over Carlina zeggen: ik vind jou leuk! Zo open en tof. Fijn dat je op dit forum zit! <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 4 mei 2012 - 17:50:
jamaarknapperzijndanHazzisooknietsupermoeilijkofzo.
*Tries to remember something*
Ik kreeg laatst out of nowhere een compliment over m'n avatar op twitter, dat het "the perfect picture" was.

En een vriendin van me zei eerst dat ze wilde dat zij ook een andere taal "zo goed" kon beheersen. Dat sloeg op m'n Engels. Dat vond ik ook echt awesome en zag ik dus sowieso als een compliment^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 mei 2012 - 17:56:
@ Natascha: Er is hier ergens een topic over opnoemen wat je mooi vindt aan jezelf, maar niet over het plaatsen van andermans complimenten^-^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 4 mei 2012 - 18:28:
(Nee, ik bedoelde echt een topic om complimentjes te vertellen die je kreeg of om anderen een compliment te geven. Maar ik geloof dat het op een ander forum staat! ^-^)

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 19:44:
Ik wil iets over Carlina zeggen: ik vind jou leuk! Zo open en tof. Fijn dat je op dit forum zit! <3


Oooh, this just made my day! *bloost* Had ik even nodig, zoiets. ^_^

En ik heb bij [zoeken] 'complimenten' ingedrukt, maar hij vond niks meteen. Maar achja, of er nu twee zijn of niet, er kunnen nooit genoeg complimentjes zijn! Ofzoiets.

En ik bedenk me net dat ik IRL eigenlijk heel weinig complimentjes geef. Ik zeg wel eens van 'ho, wat heb jij iets mooi aan' of 'wat zie jij er goed uit vandaag', maar verder eigenlijk niet zoveel. Misschien maar eens wat meer beginnen doen!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 4 mei 2012 - 20:25:
Hihi, complimentjes kunnen je dag echt maken he. ^-^

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 5 mei 2012 - 9:30:
Ik ben op andere forums geweest.
Maar ik vind Fanfic echt het leukste/gezelligste/aardigste forum dat er bestaat! XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 mei 2012 - 16:16:
Oh - ik weet nog een compliment van een tijd geleden waar ik heel erg blij van werd! Niet dat het zo'n vreselijk speciaal compliment is, but it just made me happy.
Ik was met een grote groep vrienden in een bar omdat er iemand jarig was. We hadden vier banken in een vierkantje gezet, maar aangezien er niet genoeg ruimte was voor iedereen en ik niet compleet nuchter was, zat ik in het midden op de grond. Ik praatte met de mensen op de bank rechts van de bank naar waar mijn lichaam naar gedraaid was. Spontaan zei iemand mijn naam vanaf de bank tegenover me.
En toen ik naar ze zwaaide, zei een: "Wij vinden dat je haar leuk zit!" "Inderdaad, heel leuk!" "Het is mooi!"
Like - daar hadden ze blijkbaar vlak daarvoor een gesprek over gehad. En dat terwijl er niets speciaals mee was, het hing gewoon los. Made me happy.

En ja, dit had ik samen kunnen vatten tot: "Mensen zeiden dat ze m'n haar leuk vonden zitten.", maar nou en. Mijn haar is drama, dus ik krijg daar ongeveer nooit complimenten over. So so, me liked it. En ik heb jullie nu verveeld met een lang en nutteloos verhaal.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 mei 2012 - 17:09:
@Emma; ik vind je haar wel ook leuk. ^^

Oh en vandaag zat ik met wat vrienden te eten. En we hadden het erover dat één van hen ineens heel snel boos kon worden, maar nooit op mij. En en en toen zei ze dat ik gewoon te lief was. En en en dat mocht ik als een compliment zien. :'

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 7 mei 2012 - 17:09:
Even denken het leukste compliment was dat iemand zei dat ik lief ben XD

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 mei 2012 - 17:38:
Bryan die zei dat ik belangrijk ben voor hem, en dat hij het leukste aan mij vindt dat hij me volledig kan vertrouwen en tot rust kan komen bij mij.
Made me all warm and fuzzy. ^-^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10