Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 juni 2012 - 14:28:
Ik gaf iemand een knuffel en toen zei ze: "Oh, je ruikt echt heel lekker!"
Yay (:

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 28 juni 2012 - 22:06:
Ik ben vandaag eeuwig gecomplimenteerd.
Ik werd apart als één van de vier personen besproken op de diplomauitreiking omdat ik cum laude was geslaagd. En toen kreeg ik een boek van mijn mentor, als cadeautje.
En later gingen allemaal leraren mij daarmee complimenteren en zo. En het was eigenlijk best wel raar.

En daarna ging iemand mee complimenteren met mijn bruine benen XD Terwijl ik al honderd jaar niet meer in de zon ben geweest.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 juni 2012 - 23:37:
Vandaag was echt vaag.
Een lid heeft echt [zeker] 7x in zijn verhaal gezegd dat ik 'mooi' ben of 'prachtig' of 'beeldschoon'. Hoe moet je daar op reageren? Het was echt ja en amen. En stiekem wat achterhoofd gekrab. _0-

Hij is er achtergekomen dat ik op beide geslacht val en toen kon hij zijn mond niet meer houden.. Apart werken zo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 juli 2012 - 15:30:
VAndaag kreeg ik te horen dat het lijkt alsof ik m'n werk al een jaar doe [in plaats van een week]. En of ik niet kon blijven.
En mama zei vanmorgen ineens: "Heb ik jou ooit verteld hoe trots ik op je ben?"

Barbiturate
Barbiturate

Barbiturate is offline

[3]
Barbiturate zei op 18 juli 2012 - 17:33:
Dat ik mooie ogen heb ;D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 juli 2012 - 18:37:
Ik kreeg vanmiddag van me buurvrouw op de camping te horen dat ik niet moest klagen over mijn te dikke benen en buik.
- het was vandaag heel warm op de camping en ik durfde nog steeds niet me driekwart broekje uit te doen. Na haar compliment heb ik mezelf toch maar in me nieuwe bikini gehezen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 juli 2012 - 12:09:
Dat vind ik super leuk! Soms heb je gewoon net dat ene kleine complimentje nodig om dat knopje in je hoofd om te draaien, he? En ze heeft gelijk hoor: je moet je daar niks van aantrekken. Als je met zelfvertrouwen in je bikini rondloopt, valt een buikje niet op. En als je met een onzeker gezicht rondloopt, is zelfs de platste buik niet mooi. Vindikdan.

Mijn bomma: "Maar gij zijt ook mooi gebruind! (...) Nee, maar zij heeft echt een schoon kleurke gekregen!" ...en dat vond ik héél leuk om te horen. ^-^ Omdat ik normaal gezien wit blijf of rood word. En oké, ik had hulp van zelfbruiner en van zonnecrème waar bruiningsdinges in zat, maar ik hoorde op vakantie ook al van de moeder en van de meter van mijn vriendje dat ik mooi egaal bruin werd. En dat is extra leuk gewoon als je zo'n bleekscheet bent. ^^

...Yeah bitchez! Ik word bruin! Leve zelfbruiner! 8D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 sep 2012 - 12:14:
*schopt topic omhoog*

Stephanie was voor een nachtje mijn kamergenoot en wilde een foto van mij + hotelkamer. Mijn reactie: "Oke, maar ik heb wel echt een hekel aan foto's." (maar dan in het Engels)
Haar reactie: "What? Why? You're so pretty!"
Mimimi

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 21 sep 2012 - 18:28:
Ik hoorde gisteren van mijn Duits leraar en de studenten die meekeken tijdens de les dat ik qua uitspraak het niveau had van de universiteit. En dat vond ik stiekem wel heel leuk om te horen (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 sep 2012 - 13:41:
Nadat ik drie pagina's had voorgelezen bij Nederlands, door mijn leraar: "Wat jammer dat het afgelopen is, je las zo goed voor."

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 sep 2012 - 13:51:
There's this totally gorgeous girl and she likes me.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 sep 2012 - 15:24:
Me vader zei gisteren dat ik er nog best leuk uit zag terwijl er overal snot uit me kwam en ik met hoge koorts op de bank lag.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 okt 2012 - 19:49:
Mijn basleraar zei vandaag: "Als je iets meer tijd had om te oefenen, dan zou iedereen jou als bassiste willen hebben!"

Ik kon wel huilen. Zoiets heeft nog nooit iemand tegen me gezegd. En het kwam echt helemaal uit het niets, ik had geen idee dat hij me goed vindt spelen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 okt 2012 - 21:17:
Vandaag had ik mijn eerste echte betaalde visagie opdracht en de vader van mijn klant zei: jij maakt het wel. Over een halfjaar zien we jou zeker terug.

Dat was zo vet om te horen.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 23 okt 2012 - 16:03:
Ik voelde me een tijdje geleden best wel crap, en toen praatte ik met een vriend. Hij vind dat ik lief ben. Ik moest bijna huilen. Hij meent het namelijk. Ik ben het niet gewend. Ik krijg nooit complimenten, en als ik ze krijg, dan meent men het niet.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15