Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 21:21:

Nadezhda: nu weet je tenminste dat je aders aantrekkelijk zijn! =D
Dat is altijd een heel fijn iets om te weten :]

Edit: jaaaaaaa, Rianne zegt nog *strijk*. Mijn dag is gemaakt

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 mei 2012 - 22:28:
Kreeg vanmiddag van me moeder te horen dat ik toch best leuk uitzag met me bloed doorlopen rode ogen, rode neus van het snuiten, en snot dropping from my nose, + ik had een mitella om.

Vond dat toch wel een groot compliment.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 22:30:
Waarom heb je een mitella om? o_o

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 mei 2012 - 23:55:
Me linker arm kan ik niet meer bewegen door een spier die klem zit in me rug. Dus heb ik de mitella om die spier rust te geven en om me arm te ontlasten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 9:44:
Sterkte!
Doet het veel pijn? o_o

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 mei 2012 - 12:16:
Dankjee, ja best wel. Gelukkig werken die pillen van de dokter heel goed.
Btw, Emma, ben nu in leiden. Of igg, ik rij er langs. Ben onderweg naar delft.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 13:05:
Oh, ik dacht heel even: ik race naar het station en zeg hoi. Maar dat gaat niet als je er alleen langs rijdt x)

Even denken. Oh, ik weet nog een compliment! Een totaal niet interessant een voor jullie, maar dat doet er even niet toe ^-^
Op school zit zo'n gozer en ik voel me altijd heel erg ongemakkelijk in zijn buurt aangezien ik het idee heb dat hij mij totaal niet chill vindt.
Maar laatst praatte ik met een groepje jongens, onder andere hem, en toen ik een niet zo vriendelijk grapje maakte tegen iemand, begon hij echt keiluid te schaterlachen en complimenteerde hij me even en ik vond het zoooo cool. Misschien vindt 'ie me toch minder vervelend dan ik altijd dacht :'

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 mei 2012 - 22:44:
Mag ik mezelf ook complimenteren?? Ik vind van wel XD
Ik ga mezelf stiekem even complimenteren met dat ik deze foto's gemaakt heb *trots*:

foto 1
foto 2
foto 3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 mei 2012 - 22:45:
*complimenteert Rianne*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 22:46:
Natuurlijk mag je jezelf complimenteren!
En ik doe het ook, want ik vind het echt gave foto's! Dus bij deze: mijn complimenten
Ik schoot trouwens een beetje in de lach bij de tweede. Wat een geweldig chille foto! (:

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 mei 2012 - 23:00:
Ja, het zijn ook geweldige beesten die koeien. We kwamen daar, komen er eerst 2 op ons af draven. Horen we vet hard geloei en komen er nog 10 het bos uit stormen, serieus, echt vet hard, van die lompe koeien XD Zo'n lol gehad

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 23:02:
Er stonden vroeger altijd koeien in mijn uitzicht vanuit mijn slaapkamer raam, maar sinds we verhuist zijn niet meer (zou vreemd zijn, midden in mijn dorp), en de koeien zijn eigenlijk een van de weinige dingen die ik mis ;'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 mei 2012 - 23:15:
[datdoetmeechtheelergdenkenaandingie. Dylan. ofzo.]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 23:19:
Uh. Hoor ik te weten waar je het over hebt? If so: I don't

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 mei 2012 - 23:21:
Dingie. Dylan. Met z'n fimpje en z'n ster en z'n koetjes en z'n weilanden in de zomer en - idunno. Dingie. Guys, iemand? Er moet toch iemand zijn die weten wie ik bedoel?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13