Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2012 - 23:14:
Vanmiddag heb ik een leuk compliment gekregen ^^
Omdt de klas uiteen viel besloten we van aan iedereen te zeggen wat hunt leukste en minst leuke eigenschap was.
Een meisje vertelde me dat ze bewonderde dat ik altijd mezelf bleef wat anderen ook van me zeggen.
Ik kreeg toen echt vleugeltjes ^.^


Oh omg, ik heb ooit in de brugklas een soort les gehad met mijn klas, waarin we allemaal een a-viertje hadden, en dat ging dan de klas rond, en dan moest iedereen een complimentje erop schrijven voor die persoon. Dus had iedereen aan het eind van de les een blaadje met complimentjes. En daar doet dit me even aan denken. En daar heb ik superslechte herinneringen aan.

Maar fijn dat het bij jou wel leuk was <3.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 23:18:
Ooh ja, zo'n blaadje! Dat hebben wij ook twee keer gedaan. Dat was superleuk! Je moest dan ook elke keer het blaadje opvouwen, zodat niemand zag wat anderen over jou geschreven hadden en dan kon je op het einde zo'n heel documentje met complimentjes uitrollen. <3 Ik heb die nog altijd! ^-^ ...niet dat de grote meerderheid me goed genoeg kende om überhaupt een waarheidsgetrouw complimentje over me te geven, maar ach.

Rianne, waarom een slechte herinnering? ._. *knuffelt*

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2012 - 23:33:
Nou ze wisten allemaal niks te verzinnen, en schreven dingen op als dat ik een mooi handschrift had of zo. En nu lijkt het heel lachwekkend dat ik me daar druk over maakte Maar als je net 12 bent is dat gewoon pijnlijk.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 23:49:
Oh god, dat kan ik me héél erg inbeelden. Bij mij schreef iedereen ook dat ik een aardig meisje was. Goh. 1 iemand had 1 woord geschreven, onleesbaar. Inspiratievol. _o_

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2012 - 23:55:
Oh god, dat kan ik me héél erg inbeelden. Bij mij schreef iedereen ook dat ik een aardig meisje was. Goh. 1 iemand had 1 woord geschreven, onleesbaar. Inspiratievol. _o_


Oh geniaal XD Maar goed.. ik denk dat als ik het nu zou doen, dat ik het wel leuk zou vinden.
Maar iedereen weet volgens mij alleen maar van mij dat ik hoge cijfers haal, en dat weet ik ook wel van mezelf, dus het heeft niet zo veel zin

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 25 mei 2012 - 11:40:
^ Ik vond dat niet leuk zo'n dingen. Bij ons mocht je zelf kiezen bij wie je iets schreef, dus natuurlijk had je dan mensen die nadien zo'n hele lang lijst hadden en anderen bij wie er maar enkele dingen opstonden. _o_

Ik was een week geleden even mee naar het gebouw waar men vriend studeert en toen waren we een paar van z'n vrienden tegengekomen.
De volgende dag spraken z'n vrienden mijn lief daarover aan en het gesprek ging zo:
Vriend A: X, was dat u vriendin, gisteren?
Lief: Ja.
Vriend A: Amai, die heeft wel een schoon figuur.
Vriend B (die we niet eens hadden gezien): Dat wist ik al lang ze!

O_o Which makes me kinda:
1. Why are they checking me out? O_O
2. Figuur? Figuur? Wat is er mis met mijn gezicht misschien?
en 3. Joepie, ik heb een mooi figuur! ^_^

Ik ga maar proberen het positieve eruit te halen en denken van 'Yay, ik heb een schoon figuur, niet zo onzeker erover zijn!'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 mei 2012 - 11:55:
Hahaha. Ik zou zonder twijfel #2 negeren. 1 + 3 = zelfvertrouwen: up!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 14:04:
2. Figuur? Figuur? Wat is er mis met mijn gezicht misschien?
Als ze je complimenteren over je lichaam, betekent het niet automatisch dat er iets mis is met je gezicht :'

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 25 mei 2012 - 14:05:
(...) Als ze je complimenteren over je lichaam, betekent het niet automatisch dat er iets mis is met je gezicht :'


Hahaha, ja, maar ja, vrouwelijke onzekerheid ofzo? ^_^ Oeps.

En ik vind dat Emma en Vespertine alletwee zeer leuke persoonlijkheden hebben. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 14:12:
(...)
En ik vind dat Emma en Vespertine alletwee zeer leuke persoonlijkheden hebben. <3

Ik begon als een malloot te giechelen toen ik dit las. Bedankt<3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 25 mei 2012 - 15:24:
En En Emma? Ik vind het stiekem heel leuk dat je exited raakt van een paar uur buiten zitten met jongens met ontblote bovenlijfen XD
Dacht dat ik de enige was

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 15:32:
Haha _o_

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 mei 2012 - 21:12:
De bloedprikdude zei dat ik mooie aders heb in m'n linkerarm. Dat zal ik dan maar als compliment opvatten. :'D

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 mei 2012 - 21:19:
En ik vind dat Emma en Vespertine alletwee zeer leuke persoonlijkheden hebben. <3
Aaaaah! *breeeede lach en stuitergiechel* Dat + bellenblazen = keifijne blije avond. ^-^ <3

Nadezhda: nu weet je tenminste dat je aders aantrekkelijk zijn! =D

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 25 mei 2012 - 21:20:
De bloedprikdude zei dat ik mooie aders heb in m'n linkerarm. Dat zal ik dan maar als compliment opvatten. :'D


Oh omg. Naja, weet je dat ook weer *strijk*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12