Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 mei 2012 - 23:23:
Ja, hij heet Dylan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 23:24:
Het klinkt niet als iets vreselijks positief dat ik jullie aan hem herinner. _o_

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 mei 2012 - 23:25:
Nah, zo heel boeiend is Dylan niet. x'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 23:26:
Oh, oké ^-^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 mei 2012 - 23:27:
Nee het gaat gewoon om je koetjes, that's all. Verder lijk je zegmaar niet echt op 'm. (":

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 mei 2012 - 23:29:
"En in de zomer staan er koetjes en schaapjes." Ofzoiets.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 23:29:
Koeien zijn gewoon gaaf. :'

En en ik vind het echt super leuk hoe lief iedereen hier reageert als iemand een foto van zichzelf plaatst<3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 mei 2012 - 23:31:
We zijn gewoon geweldig Emma

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2012 - 23:32:
Moet toch af en toe gezegd worden voordat iemand het vergeet.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 mei 2012 - 14:54:
Het is niet echt een compliment in de letterlijke zin van het woord, maar ik was vrijdagavond bij Bryan (my bestgayfriend) en hij heeft me tijden geleden beloofd dat hij eens gitaar ging spelen voor mij, en hij dacht dat ik dat wel zou vergeten, maar ik bleef het vragen en dan zei hij steeds "nee, ik kan het niet meer, ik heb het verleerd, het is te lang geleden, bladibla", maar vrijdag heeft hij drie liedjes voor me gespeeld; een klassiek stuk, Let It Be, en Californication. And I was al n'aaaawh. Want. Ergens voelde ik me wel gecomplimenteerd en zo. Want hij speelt echt nooit meer, behalve toen zijn moeder jarig was. ^_^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2012 - 15:00:
Aaaw, dat klinkt heel lief en schattig ^-^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 27 mei 2012 - 16:02:
Dat is suuuper lief! ^-^ Zeker als zijn moeder de enige andere persoon in de wereld is voor wie hij dat wil en durft.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2012 - 18:03:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik er leuk uit zag. Yay! En dat terwijl ik naar mijn smaak een lelijk (en eigenlijk ook veel te warm, want hij was zwart) jurkje aan had. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 mei 2012 - 23:08:
Ik kreeg vandaag van me tante te horen dat mijn tatoeage op me voet toch wel mooi was.
[uitleg: toen ik hem net had laten zetten zei ze dat het niet lady like was om een tattoeage te hebben en dat het dus ordinair en lelijk was]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 mei 2012 - 15:19:
Zojuist bij mijn halfjaarlijkse tandartsbezoek kreeg ik te horen dat ik mooie tanden heb
[En dat terwijl ik zelf mijn tanden te geel en een beetje aan de kleine kant vind. :']



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14