Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 maart 2013 - 18:55:
Mijn Duitsleraar was gister helemaal hysterisch aan het doen over mijn taalvaardigheid.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 13:15:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^
Ik wil even een momentje nemen om eigenlijk iedereen op het forum hier een complimentje te geven. Ik ben echt super super blij dat ik op deze site terecht ben gekomen, ik kan me niet voorstellen hoe anders de laatste jaren waren geweest als dat niet was gebeurd. Al meer dan drie jaar ben ik hier veel te vaak te vinden aangezien jullie allemaal heerlijke meiden zijn die een paar van mijn belangrijkste vriendinnetjes zijn. Het is zo verschrikkelijk fijn op momenten dat ik even in de put zit te weten dat als ik er behoefte aan heb, ik hier alles kwijt kan en dat er dan mensen zijn die daadwerkelijk alles lezen en er op reageren. Naar dingen als de IKEAmeeting kijk ik al supererg uit op het moment dat het voorgesteld wordt. Jullie zijn stuk voor stuk geweldige meiden, vergeet dat nooit. Thanks for being a part of my life.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 april 2013 - 14:48:
Een paar mensen uit mijn niet-internet-bestaan hebben Crying Lightning gelezen en eentje zei net over hem en een ander: "We betrapten onszelf er gisteren op dat we samen zaten te fangirlen over jouw schrijfstijl."

En @Emma; <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 mei 2013 - 23:21:
@Dezh: Wat super leuk! Ook dapper dat je niet-FF'ers je schrijfsels laat lezen, ik denk niet dat iedereen hier dat durft.
(Niet dat je iets hebt om je voor te schamen, want je schrijft fantastisch.)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 mei 2013 - 0:26:
Ja, na ja. Ze schrijven zelf ook, dus dan is het makkelijker. Bovendien is de ene een hele tijd zelf TH-fan geweest en de ander schrijft HP-fics. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 mei 2013 - 19:50:
Zegmaar één van de mensen in het zwembad die echt super veel weet over lesgeven en zo, zei vandaag dat ik leuk lesgeef en ik ben zoooooo flattered.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 18 mei 2013 - 20:20:
Een Poolse man vroeg gisteren op werk of ik een man nodig had, dat hij met me wilde trouwen door mijn benen.

Mijn benen zijn een gevoelig puntje bij mij, dus dat was wel een geweldig compliment.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 mei 2013 - 20:33:
Oh gisteren wilde er ook iemand met me trouwen! En een kind krijgen dat Floris heet haha. ^_^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 22 juni 2013 - 18:14:
Man net tegen mij op m'n werk: je ziet er altijd zo apart uit.
Ik: is dat goed of slecht?
Hij: in een goede zin, je durft te dragen wat je wil, maakt je anders dan andere vrouwen.


In de pocket :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 juni 2013 - 20:05:
Vandaag was er een meisje in het zwembad dat echt minstens vijf minuten naar me aan het staren was, maar ze zat niet in mijn bad dus ik snapte niet wat ze van me wilde. Na afloop kwam ze naar me toe en zei ze: "Juf, u bent zo mooi!"

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 juni 2013 - 20:37:
Vandaag was er een meisje in het zwembad dat echt minstens vijf minuten naar me aan het staren was, maar ze zat niet in mijn bad dus ik snapte niet wat ze van me wilde. Na afloop kwam ze naar me toe en zei ze: "Juf, u bent zo mooi!"
aaaah, wat schattig!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 9 juli 2013 - 11:33:
Gisteren werd ik door een groepje negers in m'n shop voor Rihanna uitgemaakt. En ze vroegen nog of ik dat een compliment vond, en dat vond ik op zich wel. Ze begint een aardige stijlicoon te worden :3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 okt 2013 - 23:18:
Iemand van recreatie kwam vandaag langsgereden om door te geven dat ze ongelooflijk veel leuke reacties hadden gehad op het witte wief van de spokentocht (also, 'doe je een toneelopleiding of zo?'. (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 okt 2013 - 1:06:
Alle Duitsers die ik vandaag gesproken heb waren verbaasd dat ik geen Duitse ben. "Maar waar is je accent dan?!" Hehehe. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 okt 2013 - 7:14:
Doesn't surprise me at all, Dezh. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15