Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2014 - 21:12:
Ik doelde stiekem niet op het kwaliteit van de verhalen, want ik weet dat jullie daar niets aan kunnen doen (behalve het op te krikken door zelf te schrijven), maar het aantal verhalen dat absoluut niets met welk fandom dan ook te maken heeft. ^^"

Ik neem aan dat iedereen veel te blij is dat je terug bent om zich druk te maken over het feit dat je er een tijd niet was, dat geldt voor mij in ieder geval.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 21:23:
Op de nonfics hebben we inderdaad alle grip verloren. Het probleem is dat veel mensen hun verhalen willekeurig in een categorie neerpleuren zodat wij alle verhalen zouden moeten gaan doorlezen om te zien of er nergens een fandom aan te pas komt. Ik kreeg deze week nog maar eens de vraag om een nieuwe hoofdcategorie voor random Fantasy. Die komt er niet, maar ik kan in principe niemand tegenhouden om hier een verhaal te posten. Als iemand hier iets begint te schrijven in bijvoorbeeld de categorie Lord Of The Rings, en ik verwijder het omdat ik geen LOTR fandom zie terugkeren, en dan zegt die persoon "Jamaar Legolas verschijnt in het laatste hoofdstuk!", dan ben ik in fout. Je snapt wat ik bedoel. Het is een dunne lijn. Dingen als dagboeken, blogs, anderstalige verhalen, lijstjes of andere crap is iets anders, daar kunnen we ze wel over aanspreken en dankzij onze nieuwe functie ook eindelijk zelf verwijderen als users ze niet uit eigen beweging weghalen.

Ja, nou... Still. Sorry. <3

Maar ik meen het wel. Gaan we niet gewoon allemaal weer schrijven? Zelfs al is het angsty romantische nonsens, daar waren we allemaal goed in.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 jan 2014 - 21:25:
Ik ben ook blij dat je er weer bent, dus no need to say sorry :3
En volgens mij zijn veel van ons het schrijven weer een beetje aan het oppakken, mede dankzij de schrijfwedstrijd?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2014 - 21:29:
Ik heb nooit bij de kern van de forumlingen gehoord die super veel en super goed schreef, dus misschien doet het er niet echt toe, maar ik schrijf ook weer een beetje. Ik heb laatst Howard's Tale eindelijk afgemaakt, dus dat is in ieder geval iets.

Ik realiseerde me trouwens laatst dat ik niet meer het idee had dat er een kern op FF is, op het forum dan, waar ik nog altijd een beetje omheen hing aangezien ik er wel vaak was, maar niet echt bijhoorde. So, that's awesome. Wat voor jullie allemaal een compliment is, want ik voel me hier dus op mijn gemak. (:

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 jan 2014 - 21:32:
Ik heb ook nooit bij de goed schrijvende kern gehoord, maar wat je zegt: het is iets C:
En ja, ik snap wat je bedoelt. Dat had ik een tijdlang ook. Zo van, ik werd wel in de groep geaccepteerd, maar er waren zóveel inside jokes e.d. die ik niet snapte. En dat heb ik nu helemaal niet meer.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 21:34:
Waar hébben jullie het in godsnaam over? o.o
Jullie hoorden er wél bij! Voor mijn gevoel toch. Als ik de namen van de "kern" van vroeger op een rijtje moest zetten, dan zaten jullie er altijd bij. Het enige dat jullie misschien gemist hebben, is TFT.

Dus, compliment: jullie zijn echt niet zo onzichtbaar als jullie denken.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 jan 2014 - 21:38:
Aww, dat vond ik stiekem echt even heel leuk om te horen, Do. Thank you <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2014 - 21:41:
Ik sluit me aan bij Marit. (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 jan 2014 - 23:32:
EMMA EN MARIT THO. Wat Dorien zei. TFT was gewoon de kern allergekste mensen, it's a testament to your sanity. (Op dat moment ;p.)
Maar ik mis het schrijven ook, en het fanatiek van anderen lezen.
Kunnen we niet gewoon een random fandom adopteren en daar allemaal voor beginnen schrijven?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 jan 2014 - 23:46:
Ja! Laten we dat alsjeblieft doen!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2014 - 23:47:
Maar I like 1D schrijven. ):

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 jan 2014 - 7:43:
Dan moet jij 1D schrijven, Bo!
Ik denk dat ik Hunger Games ga doen...

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 jan 2014 - 18:10:
Hugs for everyone! <3

Nee, ik kom mij even aansluiten bij de post over het compliment aan de mods. Ik kan me niet inbeelden hoe veel werk dat is... en ik zou er in elk geval nooit zelf mee bezig willen zijn, denk ik. ^^"

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 jan 2014 - 22:55:
Mijn babysitkindje keek gisteren middenin een spelletje Minecraft opeens weg van het scherm en zei super ernstig "Ik vind jou zo mooi," en toen ging ze weer heel gewoon verder spelen.
Six years old & already stealing hearts.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 jan 2014 - 21:01:
Dit telt vast niet helemaal want het is Het Lief en dan hoort het een beetje, maar Het Lief zegt wel eens dat hij me elke dag mooier vindt worden en hij is zo lief and he makes me feel pretty, wat niet zo veel mensen lukt. :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15