Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 dec 2012 - 14:55:
Op m'n werk vroeg een Zwitsers meisje in het Engels waar ik mijn nepwimpers had gekocht. Ik maakte haar duidelijk dat mijn eigen waren, ze wilde mij niet geloven. Kind of compliment, I guess :3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 dec 2012 - 15:40:
We hebben voor Engels een blogassignment en toen kregen we een formuliertje waarmee we die van onze buurman/vrouw na moesten kijken en op het einde moesten we een tip opschrijven. Lisa wist alleen geen tip dus die schreef "none, 'cause she's awesome" en toen liep de docent zo langs en die keek zo naar dat blaadje. "'Cause she's awesome?" Dus Lisa was like "she is" en toen was hij like "yeah she kinda is". :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 dec 2012 - 20:57:
Mijn wiskundedocent wilde me geen oefentoets geven, want ik "ben te goed in wiskunde" en anders is het gat tussen mij en mijn klasgenootjes zo groot. Mijn cijfer gaat hem zo teleurstellen. Die arme man denkt zeker dat ik weer een tien ga halen. Hmmpf.

HermoineG
HermoineG

HermoineG is offline

[145]
HermoineG zei op 20 dec 2012 - 17:54:
Blijken een paar vrienden op school tijdens een tussenuur eens uitgebreid over mijn haar te hebben gediscussierd. Ze vonden het mooi.
Joepie, denk ik.

Directionerx
Directionerx

Directionerx is offline

[3]
Directionerx zei op 28 dec 2012 - 15:00:
Op een andere site heb ik mijn verhaal ook gezet en er kwamen heel veel reacties op. Eigenlijk allemaal wel positief. Complimentje toch? ;$

Directionerx
Directionerx

Directionerx is offline

[3]
Directionerx zei op 28 dec 2012 - 15:01:
We hebben voor Engels een blogassignment en toen kregen we een formuliertje waarmee we die van onze buurman/vrouw na moesten kijken en op het einde moesten we een tip opschrijven. Lisa wist alleen geen tip dus die schreef "none, 'cause she's awesome" en toen liep de docent zo langs en die keek zo naar dat blaadje. "'Cause she's awesome?" Dus Lisa was like "she is" en toen was hij like "yeah she kinda is". :'


Ahw dat is echt lief!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 dec 2012 - 22:41:
Er is ruim 20 cm van mijn haar af (het was heel lang). Mijn grootmoeder: "Ik zou het niet langer laten worden" x 20. Dat mijn grootmoeder het zo expliciet en enthousiast zo mooi vond deed me ECHT heel veel deugd. ^-^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 jan 2013 - 19:43:
"You are perfection in person: beauty and brains!"
Aldus een vriendin van mama.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 jan 2013 - 23:14:
"Vorig jaar was je alleen goed. Nu ben je goed en een persoon."
Mijn docent Middeleeuwse literatuur vindt dat ik me het afgelopen jaar karakter-wise ontwikkeld heb.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 jan 2013 - 15:42:
Nadezhda, dat vind ik ontzettend fijn om te horen! ...Maar misschien is dat omdat IK karakter-issues heb, lately. ^^"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 13 jan 2013 - 16:25:
Bo, dat is echt wauw. En dat van Dezh vind ik ook echt geweldig (:

Bij Duits moest iedereen één zinnetje naamvallen doen, en ik moest plots een hele opdracht doen omdat ''ik het toch wel foutloos deed en dat een goed voorbeeld zou zijn'' en ''als je zo doorgaat krijg je een 11''. En toen was ik echt heel blij, want ik heb me daar de laatste jaren echt dood op geoefend.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 jan 2013 - 17:04:
Hihi, wat leuk allemaal. ^-^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 maart 2013 - 15:34:
Ik kreeg van een klasgenoot te horen dat ze de Engelse grammatica beter snapt sinds ze naast mij zit en ik haar help. Dat vond ik ook echt super om te horen. (:

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 maart 2013 - 16:45:
Mijn Nederlands docent vind dat ik heel goed m'n best doe en dat ik een echte doorzetter ben. (: Ik vond het zoo lief dat ze dat zij, want ik had juist het gevoel dat alle docenten dachten dat ik m'n best niet deed.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 6 maart 2013 - 16:59:
Well, een vriend van me, die die ik nu eh. Date. Die vind me blijkbaar prachtig. En stuffs. En wonderlijk dat ik geen make-up hoef te dragen. Om mooi te zijn. Of zo. En dat ik zo grappig ben. Dat ik altijd met goede ideeën kom. En dat zei hij nog voordat eh.. We... Well... Dingen. Ik moest eh... Bijna huilen. Het was zo lief.
Edit; ik geloof het namelijk nooit als mensen het zeggen maar dit... Was een enorme boost voor m'n zelfvertrouwen.
Nog een edit; en hij vind het dus helemaal niet erg dat ik wat... Erhm... Steviger ben.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15