Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 juni 2012 - 19:50:
De Swirl-verkoper zei dat ik z'n dag had gemaakt :'

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 12 juni 2012 - 20:02:
Zat er nog een swirl in dan Emma ?? XD

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 juni 2012 - 0:35:
Op mijn werk liep ik de hoek om om naar het toilet te gaan en toen hoorde ik op de achtergrond een lid tegen een collega van mij zeggen: "Wat een lief meisje is dat toch." Dat bracht toch wel een klein glimlachje op mijn lippen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 juni 2012 - 10:44:
Op mijn werk liep ik de hoek om om naar het toilet te gaan en toen hoorde ik op de achtergrond een lid tegen een collega van mij zeggen: "Wat een lief meisje is dat toch." Dat bracht toch wel een klein glimlachje op mijn lippen.

Dat bén je dan ook. ^_^
-plet-

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2012 - 17:16:
Ik sms'te mama: "Ik heb een 9!" Mama sms't terug: "En ik een geweldige dochter!"
En. Nou. Mama zegt nooit zoveel over mijn cijfers, maar ze weet hoe nerveus ik ben voor mondelingen en ze heeft een nieuwe telefoon waar ze niet mee om kan gaan & een vergadering vandaag, en dat ze dan de moeite neemt om te sms'en - (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 juni 2012 - 17:17:
.__. <3 WAT LIEF. Mijn mama zou zelf nooit zo'n dingen zeggen (maar ik weet dat ze me graag ziet), dus ik vind zo'n dingen altijd extra super mega speciaal en lief. En ook dat ze toch gewoon de moeite nam, ondanks alles! ^-^

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 13 juni 2012 - 17:25:
Ik sms'te mama: "Ik heb een 9!" Mama sms't terug: "En ik een geweldige dochter!"
En. Nou. Mama zegt nooit zoveel over mijn cijfers, maar ze weet hoe nerveus ik ben voor mondelingen en ze heeft een nieuwe telefoon waar ze niet mee om kan gaan & een vergadering vandaag, en dat ze dan de moeite neemt om te sms'en - (:


Oh my god. <3 Ik wil later ook zo'n mama zijn!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2012 - 17:29:
Haha. ^^ Met dit soort dingen zijn alle irritaties meteen vergeven & vergeten.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 juni 2012 - 18:17:
Hihi. Ik bedacht me gisteren nog dat mijn kinderen later zouden klagen tegen hun vrienden van: "Ugh, mijn mama wil steeds maar knuffelen en kusjes geven, bah." _o_ Ik ga zo'n knuffelige mama zijn denk ik. ...als ik ooit mama word, that it. Not sure about that yet.

En een compliment voor Nadezhda: ik heb me al drie keer pruilerig afgevraagd wanneer er een PadS-update komt en gehoopt dat je gauw weer tijd had. ^^" En dat is een compliment, want jij bent de enige bij wie ik dat in deze drukke periode heb, hihi.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2012 - 18:20:
Ahw. Danke. <3 Ik hoop deze zondag weer te kunnen posten, eigenlijk. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2012 - 16:45:
Opa zei vandaag dat ik er best mag zijn.
En. Hij zegt nooit zulk soort dingen. Dus. Ja. Idunno.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 16:47:
Wat is dat lief van je opa! ^-^

Een complimentje voor mijn mama, want toen ze mijn nieuwe jurkje paste (omdat ik geen zin had om het aan paps en broer te showen), besefte ik me nog maar eens dat mijn mama een PRACHTIG figuur heeft. Heel veel moeders van 45 en ouder zijn dik en plomp en dijen ontzettend uit, maar mijn moeder heeft lange, slanke benen, een boezem die mooi in verhouding is daarmee en oke, een beetje een buikje, maar hebben alle moeders dat niet? Ik vind mijn mama prachtig. Ze is definitely leuker van figuur dan ik. _o_ <3

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 17 juni 2012 - 21:51:
Hoo, ik wil dit helemaal geen ik-hemel-mijn-vriendje-op-topic maken en ik wil nog minder mensen irriteren, dus de mensen die liever geen lovesick gelul lezen, skip deze post maar. ^_^

Maar ik moet gewoon echt even kwijt hoe dankbaar ik ben dat mijn vriend in mijn leven is.

Hij heeft me op m'n best gezien, op m'n slechtst, kan mijn temperament en moodswings aan,... . Als ik denk aan de persoon die er ALTIJD is geweest voor mij de afgelopen vijf jaar, dan is hij het wel. <3 Niet mijn papa, niet mijn mama, niet mijn familie, niet mijn beste vriendinnen. Neen, hij. En ik heb zo ontzettend veel aan hem te danken en moest ik hem de afgelopen vijf jaar niet hebben gehad, dan had ik echt geen idee waar ik op dit moment had gestaan in het leven.

En no matter hoe hard alles tegensteekt, hoe een rotjaar 2012 totnutoe ook is geweest, ik moet maar effe denken aan het feit dat ik hem gewoon in mijn leven heb, en dan verdwijnt al de rest weer in het niets.

Zo, dit moest ik ff kwijt. *brabbel* Nu kan ik er weer effe mee door. ^_^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2012 - 21:53:
Zijn jullie al vijf jaar samen? Dat is best wel lang. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juni 2012 - 23:01:
Aw Carlina, dat vind ik zo, zo, ZO lief. <3 Ik zou jouw vriend een dikke dankuplet willen geven omdat hij jou zo gelukkig maakt. ^-^ En je mag daar best over komen babbelen! Ik word blij van jouw blije posts. =D En ik hoop dat 2012 niet té erg rottig was voor je, of dat het op z"n minst voor de tweede helft een prachtjaar wordt. En ik weet héél zeker dat dat ook gaat gebeuren! (2009 was mijn rotjaar en toen heb ik gezegd: 2010 wordt mijn jí¡í¡r - en dat is het ook geworden, big time. Dus ik ben er zeker van dat als ik vind dat 2012 part II jouw half jaar wordt, dan gebeurt dat, nah! *plet*

En nu moet ik toch even iets liefs laten zien dat mijn eigen vriendje sms'te. Hij had gisteren en deels vandaag een rotgevoel in verband met studiekeuze en allerlei andere dingen.
1. (gisterennacht) Als ik jou met Pol in je armen en een lachend gezichtje zie op m'n achtergrond weet ik dat alles in orde komt <3 Slaapwel liefje
2. (deze avond) Toen ik me deze voormiddag slecht voelde en op bed lag, werd ik plots heel gelukkig toen ik je foto in de kader zag: zo schattig en lief met je muts op. Dat veranderde m'n humeur

En ahw gewoon. Hij is het grootste schatje dat er op de aardbol rondloopt, denk ik.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15