Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2013 - 16:22:
Gisteren voor mijn tentamen werd ik een beetje zenuwachtig. We waren in het MECC en moesten een enorm lange gang door waar allemaal mensen op de grond nog de laatste dingen aan het leren waren, en opeens werd ik super nerveus. Meisje uit mijn werkgroep: "Geen zorgen maken joh, jij redt het wel. Altijd als ik jou hoor praten in de werkgroep, denk ik, shiiiit, ik moet echt meer gaan doen. Volgens mij ken je het al uit je hoofd als je het een keer doorleest. Jij redt het sowieso."
Was fijn en lief. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 nov 2013 - 19:59:
We hadden vandaag debattraining van een jongen die in de finale van het EK Debatteren voor studenten heeft gestaan en in de halve finale van het WK. En hij zei dat hij mijn stijl heel erg goed vond, dus dat was heel erg nice.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2013 - 11:12:
Kreeg gisteren van me beste vriend te horen dat hij blij voor me was dat ik zoveel was afgevallen maar dat hij toch wel erg fijn vond dat me kont nog aan me lichaam zat. Ik moest zo hard lachen om zijn opmerking.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 nov 2013 - 11:16:
Hihihi wat leuk (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2013 - 11:19:
Vond het zo lief dat hij dat zei. Een droppie is het. <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 dec 2013 - 13:14:
Dit gaat weer over mijn Duits maar ik ben zo BLIJ en ik moest nadat het gezegd werd twaalf verdiepingen naar beneden lopen en ik heb gehuppeld met ZO'N grijns en iedereen keek me aan alsof ik gek was, maar dit dus:
Ik moest een referaat houden (samen met nog iemand) en aan het eind kwam de docent naar ons toe en hij vroeg LETTERLIJK (wel in het Duits, maar dit is de letterlijke vertaling) aan mij: "Weet je zeker dat je geen Duitse bent?"
En hij had het dus niet alleen over mijn accent maar ook over mijn taalgebruik en alles en. Ik kon wel janken, want ik doe zo mijn best om foutloos te zijn en dat precies de DOCENT het zei en niet een leeftijdgenoot - I am so happy.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 dec 2013 - 13:27:
You go girl!!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 dec 2013 - 18:34:
Zo gaaf!

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 4 dec 2013 - 9:20:
Ik had laatst een date en ik was een beetje nerveus. Mijn haar was los en dan ga ik als gewoonte altijd honderd keer met mijn hand door mijn haar, maar omdat ik zo nerveus was, zelfs meer. En toen zei hij, waarom doe je dat, je haar zit al mooi.

En er was een meisje die tijdens de college vroeg of mijn haar blonder was. Dus ik zeg, eu nee. Dus zij zegt; het is mooi blond.

Dus ik ben weer blij ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 jan 2014 - 22:54:
Ik heb voor Nederlands een essay geschreven waarin ik Lucifer van Joost van den Vondel lees als fanficie en vergelijk met de Bijbel. Daar hoorde mijn Latijndocent die theologie heeft gestuurd over, dus hij wilde hem lezen.
Komt hij vanmorgen naar me toe: "Mijn vrouw heeft je artikel ook gelezen, en ik moest je doorgeven dat je een heel intelligent meisje bent dat heel goed kan schrijven. Maar goed, dat wist ik al."

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 jan 2014 - 23:04:
Hé, mijn Nederlands (en wiskunde) docente las ook altijd mijn werk thuis voor.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 jan 2014 - 23:09:
Wat super leuk en super lief van jullie leraren! Het idee om bij een leraar thuis aan de keukentafel besproken te worden lijkt me heel vreemd, maar wel heel tof.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 jan 2014 - 15:09:
Aaawh, haha, dat is zo lief!
Mijn Duits leraar doet dat ook wel eens. Dan komt 'ie met mijn werk aan van: ik vond het een 9, maar mijn vrouw vond het wel een 10! Zo awkward en zo lief tegelijk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2014 - 20:52:
Ik wil graag onze lieve modjes even kort in de spotlight zetten. Hier op het forum is misschien niet veel ingrijpen meer nodig sinds de stormen van Quizletbanners overgewaaid zijn, maar buiten het forum om is er meer werk nodig, nu de concentratie fanficties relatief laag begint te worden voor een enkel-FF-site en schrijfsters vreemdelingen in gastenboeken lastigvallen omdat ze niet voor zichzelf schrijven, maar voor reacties. Ik stuur elk geval redelijk vaak gezeik door over dingen die niet op deze site horen of kleine sullige dingetjes als een typefout in een topictitel die ik zelf niet weg kan halen. Zonder onze lieve modjes zou FF een rommeltje zijn, zeker met bepaalde users die vijftien accounts aanmaken omdat ze zo graag hier zijn, en ik weet zeker dat onze modjes en hun werk wel geapprecieerd wordt, ik weet alleen niet of dit vaak genoeg hardop gebeurt. Dus, lieve modjes, ik vind jullie heel lief en het heel tof van jullie dat jullie vrije tijd opofferen om hier wat orde te scheppen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 21:06:
Ah, wat fijn, een Nieuwjaarsbrief! ;D
-aait Emma over bol-
-geeft cadeautje-

No, fer srsly, het is super lief maar jullie hoeven dat niet te doen. We weten best dat jullie dankbaar zijn. If anything zou ik jullie moeten bedanken dat jullie mij nog laten terugkomen na mijn maandenlange afwezigheid. Ik heb mijn taken hier ontzettend verwaarloosd en ik weet niet eens waarom, want nu ik terug ben weet ik weer waarom ik hier al vijf jaar mijn tijd verbeuzel. En ik moet ook eens sorry zeggen aan Elise omdat ik haar zonder waarschuwing in de steek heb gelaten.
Maar wat het niveau van de verhalen betreft; dat kunnen wij niet in ons eentje oplossen. Wij kunnen niet in het wilde weg users gaan bannen omdat ze niet schrijven op het oude niveau dat FF gewend was (hoe graag ik dat soms ook zou willen). Wij kunnen proberen om orde te scheppen en iedereen in het gareel houden en Rutger kidnappen als het hier weer eens allemaal in de soep loopt en nieuwe initiatieven bedenken om het forum levend te houden, maar de sfeer en het niveau hangt toch vooral van jullie af, my little doves. Niet dat jullie niet bijzonder sfeervol zijn, you're all rather delightful, maar ik snap waar het vandaan komt als ik steeds vaker moet horen dat het niveau hier gekelderd is.
Dus misschien, het is maar een idee, moeten we weer allemaal schrijven? Zoals vroeger? :3
I'm game if you guys are.

I love you all, and there's absolutely nothing you can do about it. <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15