Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 23 jan 2014 - 21:10:
Aaaaw Emma's lief en Do's oppaskindje zijn angels <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 maart 2014 - 21:07:
Ik heb de foto van de meeting aan Het Lief laten zien.
First of all, hij vond het er leuk uit zien. (:
Second of all, hij had hem laten zien aan iemand van zijn studie en die gozer vindt Yara nu leeeeeeeeeuk. ^-^

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 1 maart 2014 - 21:09:
Hahaha aaaaaaw.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 maart 2014 - 21:31:
*bloos*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 maart 2014 - 21:38:
Ik ga proberen om maandag op onderzoek uit te gaan (want dan ben ik in Groningen).

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 maart 2014 - 21:50:
Top! Ik zal geduldig wachten op het uitgebreidde verslag. C:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 maart 2014 - 11:37:
Still no answers to that one.

"Ik krijg nu gewoon een stijve van een meisje."
~ En homovriend en ik vond 'm stiekem zo grappig dat ik 'm even wilde delen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 maart 2014 - 12:11:
Yara heeft verslag gehad via de Whatsapp haha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 maart 2014 - 12:25:
Ja hmpf en wij dan ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 maart 2014 - 12:28:
Hahaha. Hij heeft een beetje een babyface (vind ik) en Yara vond hem op Joe Sugg of zoiets lijken en dat was een compliment. Hij heeft wel echt een awesome achternaam, maar het lijkt me een beetje onbeleefd om die hier te posten.
Maar Yara heeft al Roel, dus ik weet niet hoe belangrijk dit nog is haha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 maart 2014 - 12:35:
... Niet. But I was still curious. ^^

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 30 maart 2014 - 17:09:
Ik ben nu stiekem heel benieuwd of ik hem ken. Niet dat die kans groot is, want ik ken natuurlijk niet heel Groningen. Maar toch.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 maart 2014 - 18:08:
Hahaha. Hij heeft een beetje een babyface (vind ik) en Yara vond hem op Joe Sugg of zoiets lijken en dat was een compliment. Hij heeft wel echt een awesome achternaam, maar het lijkt me een beetje onbeleefd om die hier te posten.
Maar Yara heeft al Roel, dus ik weet niet hoe belangrijk dit nog is haha.

-ROFL- HAHAHAHAHHAAA XD

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 sep 2014 - 23:54:
Jullie zijn echt geweldige mensen.<3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 nov 2014 - 23:40:
Mijn Duitsdocent belde vanavond, omdat hij heel graag wilde vertellen hoe leuk hij het debat (voor de koning) had gevonden, en hoeveel goede reacties hij daarover had gehoord. Kennelijk kon dat niet wachten tot maandag.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15