Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Complimententopic

Complimententopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 4 mei 2012 - 16:40:
Toen ik vroeger op een paar andere fora zat, hadden we altijd een soort van 'complimententopic'. In zo'n topics kan je vertellen over mooie complimenten die je zelf al hebt gekregen, discussiëren of je zelf vaak complimentjes geeft aan anderen of gewoon even een moment te nemen om iemand anders (van het forum) een complimentje te geven. ^_^

Ik zal dan maar zelf beginnen: Ik vind de mooiste complimenten altijd diegene die spontaan en onverwacht komen en eigenlijk helemaal niet als compliment bedoeld zijn.

Bijvoorbeeld, een paar weken terug zei mijn papa plots aan tafel tegen mij: 'Jij doet mij denken aan mijn zus en grootmoeder: dat waren beide sterke vrouwen met karakter, en dat ben jij ook.' En het leuke daaraan was dat mijn papa dat helemaal niet zei in de trend van een compliment te willen geven, maar hij zei het gewoon alsof dat een vaststaand feit was. Wat dus wilt zeggen dat hij dat écht gelooft en dat niet zomaar zegt om mij goed te doen voelen, terwijl ik altijd dacht dat mijn papa mij een bleitkous vond. <3

En verder schreef mijn stagebegeleidster op een kaartje voor mij 'Jij komt wel op je pootjes terecht!', en dat was zo gek, want een aantal dagen ervoor zei mijn vriend net de exact zelfde woorden tegen mij. En ja, als een paar mensen op een korte tijdsperiode dat tegen je zeggen, dan begin ik dat zelf een beetje te geloven en meer vertrouwen te hebben in mezelf.

En om mijn post af te sluiten, een complimentje voor iedereen op deze site die al verhalen online heeft gepost. Want je verhalen zo online zetten zodat praktisch elke vreemde het kan lezen en er feedback op kan geven, dat is eng, maar iedereen hier doet het toch maar he? Nah! Complimentje daarvoor dus!

Tadaaaaaa! Iemand nog leuke complimentjesverhalen ofzo? Shoot! ^_^



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 mei 2012 - 17:47:
@Emma; ik vind je haar wel ook leuk. ^^
YAAAAAAY<3

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 7 mei 2012 - 18:40:
Iemand zei dat ik goed had meegeholpen =D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 mei 2012 - 9:53:
Guys. Jullie zijn Op Larry en Dani/Liam na echt het leukste stel ooit. ^^

- Bodine


Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 8 mei 2012 - 21:46:
Als ik lesbisch of bi zou zijn zou ik als een blok voor jou vallen.
-Bam

:p

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 mei 2012 - 21:55:
Hm.

Een vriendin zei een keer tegen mij dat ik altijd photo ready ben, wat ik ook draag. Dat was wel een lief compliment.
En tijdens mijn werk zijn een jongen [die ik nooit eerder had gesproken] dat het leek of hij mij jaren kende :3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 mei 2012 - 9:25:
Als ik lesbisch of bi zou zijn zou ik als een blok voor jou vallen.
-Bam

:p

Zoiets heeft mijn beste vriend ook een keer gezegd tegen mij! Toen we uitgingen en hij iets meer dronken was dan ik: "Je ziet er écht leuk uit! Als ik op meisjes viel, dan zou ik wel seks willen met jou." En dat was echt het mooiste compliment dat hij me kon geven, ook al wist hij daar daarna vrij weinig van nog. :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 mei 2012 - 19:44:
De directeur van Nederland Leest zei tegen me, dat als ik schrijfster wil worden ik er gewoon voor moet gaan en dat als ik het echt wil, ik het kan.
Niet dat het echt een compliment is. But it got to me.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 12:33:
De directeur van Nederland Leest zei tegen me, dat als ik schrijfster wil worden ik er gewoon voor moet gaan en dat als ik het echt wil, ik het kan.
Niet dat het echt een compliment is. But it got to me.
Wat super gaaf :'D
Waar heb je hem gesproken?

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 mei 2012 - 14:01:
Iemand had gezegd vandaag dat ik superslim ben yeey XD

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 12 mei 2012 - 17:23:
(...)
Zoiets heeft mijn beste vriend ook een keer gezegd tegen mij! Toen we uitgingen en hij iets meer dronken was dan ik: "Je ziet er écht leuk uit! Als ik op meisjes viel, dan zou ik wel seks willen met jou." En dat was echt het mooiste compliment dat hij me kon geven, ook al wist hij daar daarna vrij weinig van nog. :'D

Haha
BAM zei dat tegen me kort na de breuk met mijn vriendin. Dat beurde me op. Dacht ik even dat er nog hoop was

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 18 mei 2012 - 22:12:
Ik heb gisteren zelf een compliment aan iemand gegeven, en je zag dat het die persoon echt deugd deed, dus mij op een of andere manier ook. ^_^

Het was tegen een jongen die ik een jaar ofzo niet meer had gezien. Hij is een vriend van mijn lief en is binnen dat vriendengroepje altijd de 'magere spriet' geweest. Maar hij is dus beginnen met fitnessen en heeft nu echt een borstkas en is wat 'gespierder'. En toen zei ik tegen B. dat het harde werk zich loonde want dat het zichtbaar was en je zag die zijn gezicht echt zo opfleuren. ^_^ En die reactie is gewoon heeeeel leuk om te zien.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 20 mei 2012 - 23:42:
Een collega van mij [waar ik dus een héél klein beetje mee had geflikflooid terwijl hij een vriendin had] is vrijgezel en we hadden het daar over. HIj vertelde dat hij gewoon een lijst had van meiden die hij ging afwerken.
Vervolgens had hij het erover dat hij met mj wel wilde ***. Waarop ik zei: "Volgens mij heb je een hele lijst die je kan hebben, wat moet je dan in godsnaam met mij?"
Waarop hij zei: "Ja, maar jij bent soort van verboden vrucht, en dat is extra interessant en leuk. Dan moet ik er voor werken."

Geen idee of dat een compliment is, maar ik ga er vanuit dat hij mij geen cheap ass slut vindt _0- En dat is wel weer een compliment.

[/en ja, dit zijn onderwerpen op mijn werk achter de balie.]

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 20 mei 2012 - 23:47:
Ik denk dat verboden vrucht wel boven cheap ass slut staat ja. 8D <3

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 20 mei 2012 - 23:52:
Ja, hè?
Zoiets dacht ik ook al ^^

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 24 mei 2012 - 22:12:
Vanmiddag heb ik een leuk compliment gekregen ^^
Omdt de klas uiteen viel besloten we van aan iedereen te zeggen wat hunt leukste en minst leuke eigenschap was.
Een meisje vertelde me dat ze bewonderde dat ik altijd mezelf bleef wat anderen ook van me zeggen.
Ik kreeg toen echt vleugeltjes ^.^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11