Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 1:47:
TNT post onzin
SERIOUSLY? Dit ligt niet aan Bol.com, maar ze mochten me toch wel even waarschuwen HOE LAAT ik thuis moest zijn voor mijn pakketje! Is het verdorie weer helemaal onderweg naar Nederland, want "geadresseerde was niet thuis". NATUURLIJK BEN IK NIET THUIS ALS IK NIET WEET WANNEER IK THUIS MOET ZIJN, APEN.
*stoom uit oren*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 24 mei 2012 - 1:58:
Onweer
Ik haat je. :]

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 mei 2012 - 11:29:
Inspiratie
Net nu ik je niet kan gebruiken. Kan je alsjeblieft over drie weken weer net zo vivid en kleurrijk terugkomen? Dank je.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 24 mei 2012 - 20:14:
3TW,
Kunnen jullie je één dag gedragen alsjeblieft? Jullie willen dan misschien geen goede resultaten hebben en slagen dit jaar, maar ik wel. Mij maakt het echt niet uit dat jullie er met je pet naar gooien en niet wí­llen kunnen volgen, bij gevolg dat jullie mensen beledigen, fine, go ahead. Maar doe dan ook eens normaal, for a change en gedrag jullie niet als een bende kinderen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2012 - 20:31:
Allerliefste scheikunde,

wees alsjeblieft makkelijk, ge wilt toch niet de verantwoordelijkheid hebben voor een dolgedraaide Rianne? Nee? Juist.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 22:47:
Allerliefste scheikunde,

wees alsjeblieft makkelijk, ge wilt toch niet de verantwoordelijkheid hebben voor een dolgedraaide Rianne en Emma? Nee? Juist.

YarahartBill
YarahartBill is offline

[9078]
YarahartBill zei op 30 mei 2012 - 21:51:
Yara,

Het maakt me echt niet uit dat je ongesteld bent als een malle en dat je dus snaai aanvallen heb en heeeeeeel veeeeeeel vette dingen wilt hebben. Je gaat dat niet eten en ook niet een klein beetje. Je weet dat als je ongesteld bent dat je nog sneller aankomt. En je wilt nog wat afvallen voor je in bikini moet dus stop met snaaien en ga leren! Je hebt morgen nog een Duits so!

Groetjes, Yara

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15314]
Kayley zei op 30 mei 2012 - 22:20:
Charlie

I love you. <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 juni 2012 - 19:08:
N.

Stop reminding me of him. Just stop it or I'm gonna walk up to you and randomly say "hi" and you're gonna be creeped out and think I'm weird forever. We both don't want that.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 juni 2012 - 14:29:
Colin Morgan

I think I now understand the words "celebrity crush".
God. <3

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 20 juni 2012 - 15:59:
DearT
Hier was ik al vanaf het begin al bang voor geweest. Ik wist dat dit zou gebeuren. Ik heb die ene keer ook daarom willen stoppen, ik was bang dat t zo vanzelf verpest zou worden en ik alleen maar meer teleurstelling zou krijgen in onze vriendschap. Ik had jou altijd heel erg vertrouwd en alles. Had tot mijn kleinste gevoelens jou alles verteld. Wat andere niet wisten, zelfs mijn moeder, waar ik alles aan vertel, wist jij wel. En dan over dat was jij half zelf bij hoe veel moeite ik had gedaan. Ik had het gewoon nooit van je verwacht... Eigenlijk ook weer wel weetje, ik wist dat dit zou gebeuren maar ik had gewoon gehoopt dat je toch meer aan me gedacht zou hebben. Want ik dacht dat ik echt veel voor je betekende. Begrijp mij ook, jullie konden goed vanaf het begin met elkaar omgaan, ik vertrouwde je en zorgde ervoor dat jullie konden praten en het geeft me echt nogsteeds het gevoel dat je m eigenlijk half gestolen hebt.. Maar weetje dat dat mij eigenlijk niet boeit? Het zou sowieso niks geworden zijn, maar toch wist je mijn gevoelens. Je had daar meer moeite voor moeten doen vind ik. En ik denk dat je me wel moet begrijpen dat ik anders ging doen. Zou jij ook gedaan hebben. En vooral als je op mijn plaatst stond. Ik heb me altijd al best onzeker bij jou gevoeld. Jij bent altijd half voorbeeld voor me geweest. Ik heb je ook zo vaak gezegd dat ik je half als een idool zag. Je was zo speciaal voor me. Maar ook omdat je gewoon veel beter was. Mooi, lief gewoon iemand hoe ik ook zou willen zijn. En ik was ook nog heel onzeker over mezelf. En dat maakte me alleen maar meer onzeker. Daarom veranderde ik ook meer met doen. Ik had toen al vanaf t begin t gevoel gehad en t werd steeds maar zekerder. Elk minuut nee seconde ging voorbij met dat ontkenning dat zou komen. Kan je dat je voorstellen? Heletijd wanneer je tegen me praat met een vaag gevoel zitten en bang zijn dat er iets zou komen dat je al vanaf t begin voelt. En het kwam ook. Later. Ik was er kapot van. Ik wist het maar had toch gehoopt dat t niet zou zijn. En ik heb wel geprobeerd ons vriendschap nog goed te houden. Maar uiteindelijk werd ik bang dat het met ruzie of gewoon met een minder situatie zou aflopen. Daarom had ik ons vriendschap laten stoppen. Maar toch lukte het niet. Was ik maar niet terug naar je gekomen om te zeggen dat t niet lukte. Want nu is het ook voorbij. En nu ben ik alleen maar meer teleurgesteld.. Want ja, ik heb gezien hoe belangrijk ik voor je bent. Ik heb nu ook steeds jankbuien als ik aan je denk. Waarom... Ik mis je, kijk of je online ben en hoop dat je dan schrijft. Moeite doet om op zn minst nog de vriendschap met msn of iets ander weer hoog te krijgen. Maar nee, niks. Je kon niet om mij laatst te zien. Je praat niet. Je doet niks. Dus dat zegt genoeg. Volgens mij is het nu pas écht voorbij. Ik heb nog minder dan 8 dagen nog waar je tegen me kan praten. Als je dat nog wel wilt doen. Misschien als je voelt dat ik wil dat je praat dat t weer goed kan komen? Misschien is er nog hoop? Ik wacht. Nog een week en alles word dan echt pas zeker. Ik zeg nu gedag. Misschien wel de laatste doei dat ik je nog zal zeggen. Bubaai...

Aysel

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 juni 2012 - 16:34:
Me,
Argh. Iedereen word gek van je. Wat is er met je aan de hand? Zij hebben nu een lager cijfer omdat jij er niet met je hoofd bij was. Lekker dan. Get over yourself, girl.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 juni 2012 - 14:53:
Jij,
Just get better okay. Please just... please just let them find some kind of explanation that means that nothing is wrong and everything will be fine. I can't think of anything but really. Just. Just. Get better.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 juli 2012 - 22:42:
.
Ugh. Het doet nog steeds pijn weetje? Het is nu ongeveer een jaar geleden sinds dat al het gedoe begon. En een paar maanden sinds ik je voor het laatst gesproken hebt. En zeker een half jaar sinds ik heb gezegd dat ik je niet meer hoefde te spreken. En dat wil ik ook nog steeds niet. Want. Je hebt het gewoon helemaal verpest en ik herken je gewoon niet meer terug.
Het vervelende is dat ik de vroegere jij mis. Every single day. Ja oké, het wordt minder. Maar. Het verdwijnt niet. En dat is stom.
You were the first one I told. En uiteindelijk heb je het tegen me gebruikt, waardoor ik het nog steeds lastig vind om naar iemand toe te stappen. Over dat. En altijd moest je doen alsof je ergere problemen was. Doen alsof ja. Want alles was fake. Alles. Allemaal leugens.
En nu ben je bijna jarig. En. Ik stuurde je altijd een kaart. En. Dat vond ik altijd leuk om te doen en ik keek er altijd naar uit wanneer ik hem op de post kon doen. Maarja. Dat hoeft niet meer.
Ik baal er gewoon zo van hoe het gelopen is. Vooral van het feit dat het mijn schuld is. Of nja, jij bent de schuldige. Maar. Dat ik het had kunnen verhelpen. Een deel. Uiteindelijk zou het toch wel gebeurd zijn. Maar dan had ik iig hem nog. Maar hij haat me ook. Door jou. Oh over hem gesproken. Hij hield van je. En jij deed alsof je van hem hield. Je hebt het nog toegeven, achteraf voelde het allemaal nep. Want ja, nu heb je een nieuw vriendje en vertel je hem daar doodleuk over. Hoe hard kan je zijn? Oh en dan vind je het gek dat hij je nooit meer wilde spreken? En dan was hij een klootzak? Please girl. Get over it. You're the asshole here. En ja dat heb je gezegd, want je wilde dat mensen medelijden met je hadden. Altijd. Maar je geloofde het zelf niet. Je deed het alleen voor de aandacht.
En ja, het zit me nog altijd dwars. Omdat ik je vertrouwde en je zag als m'n beste vriendin. En daar geloof ik nu ook niet meer in. Beste vrienden, wat heb je er aan?
Het grappige is dat ik gewoon weet dat je of nooit meer aan me denkt, of mij de schuld van alles geeft. Dat ik de slechte was, en dat jij alles goed deed. En je tegen een nieuw slachtoffertje vertelt hoe slecht ik wel niet was.
Je zei pas sorry toen je me nodig had. Omdat iedereen je had laten vallen. En toen accepteerde ik het, want ja, wist ik veel. Totdat je ze weer langzaam terug kreeg en je me weer dumpte. En vanaf toen had ik je vieze spelletje door en ben ik die smsjes gaan negeren. Of heb je gesmeekt om me met rust te laten.
En het is allemaal voorbij. Ja. Ik snap alleen niet dat ik je, na dit alles, nog steeds mis. Maar je tegelijkertijd tijd ook nooit meer wil zien of spreken.

Me.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2012 - 23:23:
Me: you don't fucking deserve them. You don't deserve any of them.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20