Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Return of the Consulting Criminal (Speeltopic)

Dark Age: The Return of the Consulting Criminal (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 feb 2014 - 12:36:
“Fucking little Irish bastard.”
De whiskyfles spatte kapot tegen het televisiescherm. Drank stroomde over het beeld, maar wist de man die daar verschenen was niet het zwijgen op te leggen. Hoewel de stem verdraaid was, wist hij al wie hem hij aan zou treffen voor hij een blik op het scherm had geworpen. Toch kwam het als een schok.
“Did you miss me?”
Dat had hij zeker. Drie jaar! Het was drie jaar geleden sinds die klootzak een kogel door zijn eigen kop had gejaagd. Drie jaar, en hij miste hem nog iedere dag.
Woest stond Sebastian Moran op. Drie jaar en de klootzak had niet eens de moeite genomen hem op te zoeken. Alsof hij niets was. Alsof zij niets waren geweest. Jammer dan, hij zou hem zelf wel vinden.

Ondertussen schrok Mycroft op uit zijn gedachtes. “Did you miss me?” klonk er uit de autoradio.
“Kinderachtig, broertje,” mompelde hij, maar een splitseconde later realiseerde hij dat er iets niet klopte. Ten eerste had Sherlock te weinig kennis van hacken om in te kunnen breken in de radio van zijn beveiligde auto en ten tweede zou de jongste Holmes broer zijn stem niet verdraaid hebben. Het moest dus wel iets anders zijn.
Dat werd bevestigd toen hij op het scherm keek. Het geluid bleek een gezicht te hebben waarvan zijn maag samentrok. “Nog niet wegrijden,” beval hij terwijl hij zijn telefoon uit zijn jaszak viste. “Maak je maar klaar, broertje. Ik heb je hier nodig. Hij is terug.”
“Weg, terug – neem nou toch eens een besluit. En wie?”
“Moriarty.”

________________________________________

Hallo en welkom bij het speeltopic van het zeventiende spelletje Dark Age op dit forum. Dit is het topic waar het spel gespeeld wordt. Doe je niet mee of ben je dood? Post hier dan alsjeblieft niet, maar verplaats je naar het Praattopic (tenzij je net gestorven bent en je je laatste woorden nog mag uitspreken natuurlijk)

Specials in dit spelletje:
Waarzegger: Goodsider. Mag om de dag iemand scannen, waarna hij haar rol te horen krijgt.
Militair arts: Goodsider. Mag voor iedere lunch iemand beschermen. Als hij de persoon die geluncht wordt beschermt, mag hij één persoon neerschieten. De lunch blijft dan leven. Kiest hij om niemand neer te schieten, dan sterft de lunch wel. Mag ook één persoon meenemen in zijn dood.
Schrödinger's cat - Godsider. Schrödinger's cat kan niet gelyncht/geluncht worden (want je weet niet zeker of 'ie leeft, dus kun je 'm ook niet doden), maar zodra de ziener 'm scant, is 'ie dood.
Spion - Badsider. Mag om de dag iemand scannen. Zodra hij de wolven heeft gevonden, sluit hij zich bij ze aan en mag hij ook met ze communiceren en lunchen.

Alle specials gaan in na de eerste lunch.
___
De deelnemers:
1. Kayley
2. Pline
3. Bodine
4. Bella01
5. williewortel
6. nellekeheems
7. missxangel
8. Krewella
9. realMe
10. xEmma

De goodside:
Sherlock Holmes - tovenaar
John Watson - militair arts
Mycroft Holmes - waarzegger
Greg Lestrade - tovenaar
Mrs Hudson - tovenaar
Mary Morstan - tovenaar
Irene Adler - Schrödinger's cat

De badside:
Jim Moriarty - wolf
Sniper - wolf
Sebastian Moran - spion
___

Omdat ik te laat begonnen ben, wil ik de eerste lynch graag naar morgen verplaatsen. Die is dus op zaterdag 22/02 om 20.30. De eerste lunch is de avond erna, ook om 20.30.

Stemmen moet gebeuren in een privébericht. Als dat niet mogelijk is, mag je me ook mailen/whatsappen etc. Naar mijn mailadres en nummer kun je vragen in een privébericht. Ook voor andere vragen ben ik via een privébericht bereikbaar.
De stemmen die in dit topic staan worden niet meegesteld.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 feb 2014 - 13:06:
Ik ga altijd de eerste lynch random tenzij er iets gebeurt, maar ik ben de laatste paar dagen alleen maar op mijn iPod op het forum omdat ik zoveel aan het lezen ben-ik kan dus niet héél actief het topic te volgen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2014 - 20:38:
Het is gelijkspel tussen Pauline (Pline), Wilma (williewortel) en Nelleke (nellekeheems). Iedereen mag tot 22.00 nogmaals stemmen op één van deze drie personen. Als dat in gelijkspel eindigt hebben we vandaag geen lynch.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 22 feb 2014 - 20:42:
Deze doe ik nog maar eens random...

Sorry Wilma, jij bent eruit gekomen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 feb 2014 - 20:43:
Ik blijf bij mijn stem.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2014 - 20:43:
Stemmen graag alsnog via pb.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 feb 2014 - 20:44:
Daar was ik mee bezig, don't worry. (;

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2014 - 20:49:
Nee, het was meer dat ik alle mogelijke verwarring wilde voorkomen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 feb 2014 - 20:50:
Heb de drie namen gerandomd en kwam op Nelleke uit.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 22 feb 2014 - 21:09:
Ik kom uit op Wilma. Sorry meid

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2014 - 22:26:
Vermoeid liet Mary Morstan zich in bed vallen. Dat vandaag een emotionele en vermoeiende dag zou worden, wist ze van te voren wel, maar dat het zo zou uitpakken had ze niet kunnen vermoedden. Haar hand gleed over het lege matras naast haar. John was meteen met Sherlock en Mycroft meegegaan. Logisch ook, de terugkomst van de grootste crimineel in de recente Britse geschiedenis was een crisis die ze niet zonder Sherlock Holmes op konden lossen, en die kon niet werken zonder zijn assistent. Eigenlijk had ze niets liever gedaan dan meegaan, maar ze was simpelweg te moe en met haar dikke buik had ze toch niets kunnen doen. Hoeveel zorgen ze zich ook maakte, zou moest nu gaan slapen.
Dat lukte ook, maar al snel werd ze wakkergeschut door gestommel op de gang. Haar instincten lieten haar meteen rechtovereind in bed zitten. “John?” Ze wilde alweer opgelucht ademhalen en terug gaan liggen, maar er kwam geen reactie. “John?” vroeg ze nogmaals, nu iets luider.
De deur ging open, maar het was niet John die binnenstapte. Meteen dook ze opzij en opende haar nachtkastje. Haar vingers gleden meteen om het pistool. Maar nog voor ze kon vuren klonk de luide knal die abrupt een einde maakte aan haar leven.
De duistere figuur verliet ongezien het appartement.


Vandaag is williewortel gelyncht. Zij was Mary Morstan, een tovenaar.

Stemronde #1
Kayley - Pline
Pline - Krewella (2)
Bodine - williewortel (1)
Bella01 - Pline
williewortel - williewortel (2)
nellekeheems - nellekeheems (2)
missxangel - missxangel (1)
Krewella - Krewella (2)
realMe - Bodine
xEmma - nellekeheems

Stemronde #2
Pline - williewortel
Bodine - williewortel
Kayley - nellekeheems
Bella01 - Pline
realMe - williewortel

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 23 feb 2014 - 0:15:
Sorry sorry sorry, we hebben vandaag de voorraadkast opgeruimd en ik ben da glad vergeten. Nou is dit gelukkig de eerste ronde, maar mijn stem had wel een verschil kunnen maken. Hopelijk gaan de specials ons wijzer maken, want ik ben wel in voor een goed potje.

Nu nog geen theorie, in mijn ogen is niemand verdacht.

Wel een paar vragen;

Realme(sorry ik weet je naam niet meer...); waarom de wissel van bodine naar Willi? Het lijkt alsof je meegaat in de stem van bodine?
Bo; waarom bleef je bij je stem?

Zijn gewoon vragen uit nieuwsgierigheid, zoals eerder vermeld is er in mijn ogen nog niemand verdacht(a)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 feb 2014 - 1:38:
oh shit ik heb alleen hier mijn stem gezegd zeker?
nou dit is beetje jammer.
wat angela vraagt ben ik ook benieuwd naR

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 feb 2014 - 8:21:
Ik was er niet voor de herstemming, maar eh, mensen die er wel waren: waarom hebben jullie het niet zo gepland dat het gelijkspel werd? Dan ging er niemand uit.

Edit (08:22): Waarom zat Krewella niet bij de herkansers?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2014 - 9:12:
@Angela; maar ik zat niet bij de herkansers, toch? Dus dan kón ze niet meer op mij stemmen.
Ik bleef bij mijn stem omdat ik geen reden had die te veranderen, 's all.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 feb 2014 - 9:34:
hé klopt, door mijn foutje had ik ook 2 tegen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11