Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Return of the Consulting Criminal (Speeltopic)

Dark Age: The Return of the Consulting Criminal (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 feb 2014 - 12:36:
“Fucking little Irish bastard.”
De whiskyfles spatte kapot tegen het televisiescherm. Drank stroomde over het beeld, maar wist de man die daar verschenen was niet het zwijgen op te leggen. Hoewel de stem verdraaid was, wist hij al wie hem hij aan zou treffen voor hij een blik op het scherm had geworpen. Toch kwam het als een schok.
“Did you miss me?”
Dat had hij zeker. Drie jaar! Het was drie jaar geleden sinds die klootzak een kogel door zijn eigen kop had gejaagd. Drie jaar, en hij miste hem nog iedere dag.
Woest stond Sebastian Moran op. Drie jaar en de klootzak had niet eens de moeite genomen hem op te zoeken. Alsof hij niets was. Alsof zij niets waren geweest. Jammer dan, hij zou hem zelf wel vinden.

Ondertussen schrok Mycroft op uit zijn gedachtes. “Did you miss me?” klonk er uit de autoradio.
“Kinderachtig, broertje,” mompelde hij, maar een splitseconde later realiseerde hij dat er iets niet klopte. Ten eerste had Sherlock te weinig kennis van hacken om in te kunnen breken in de radio van zijn beveiligde auto en ten tweede zou de jongste Holmes broer zijn stem niet verdraaid hebben. Het moest dus wel iets anders zijn.
Dat werd bevestigd toen hij op het scherm keek. Het geluid bleek een gezicht te hebben waarvan zijn maag samentrok. “Nog niet wegrijden,” beval hij terwijl hij zijn telefoon uit zijn jaszak viste. “Maak je maar klaar, broertje. Ik heb je hier nodig. Hij is terug.”
“Weg, terug – neem nou toch eens een besluit. En wie?”
“Moriarty.”

________________________________________

Hallo en welkom bij het speeltopic van het zeventiende spelletje Dark Age op dit forum. Dit is het topic waar het spel gespeeld wordt. Doe je niet mee of ben je dood? Post hier dan alsjeblieft niet, maar verplaats je naar het Praattopic (tenzij je net gestorven bent en je je laatste woorden nog mag uitspreken natuurlijk)

Specials in dit spelletje:
Waarzegger: Goodsider. Mag om de dag iemand scannen, waarna hij haar rol te horen krijgt.
Militair arts: Goodsider. Mag voor iedere lunch iemand beschermen. Als hij de persoon die geluncht wordt beschermt, mag hij één persoon neerschieten. De lunch blijft dan leven. Kiest hij om niemand neer te schieten, dan sterft de lunch wel. Mag ook één persoon meenemen in zijn dood.
Schrödinger's cat - Godsider. Schrödinger's cat kan niet gelyncht/geluncht worden (want je weet niet zeker of 'ie leeft, dus kun je 'm ook niet doden), maar zodra de ziener 'm scant, is 'ie dood.
Spion - Badsider. Mag om de dag iemand scannen. Zodra hij de wolven heeft gevonden, sluit hij zich bij ze aan en mag hij ook met ze communiceren en lunchen.

Alle specials gaan in na de eerste lunch.
___
De deelnemers:
1. Kayley
2. Pline
3. Bodine
4. Bella01
5. williewortel
6. nellekeheems
7. missxangel
8. Krewella
9. realMe
10. xEmma

De goodside:
Sherlock Holmes - tovenaar
John Watson - militair arts
Mycroft Holmes - waarzegger
Greg Lestrade - tovenaar
Mrs Hudson - tovenaar
Mary Morstan - tovenaar
Irene Adler - Schrödinger's cat

De badside:
Jim Moriarty - wolf
Sniper - wolf
Sebastian Moran - spion
___

Omdat ik te laat begonnen ben, wil ik de eerste lynch graag naar morgen verplaatsen. Die is dus op zaterdag 22/02 om 20.30. De eerste lunch is de avond erna, ook om 20.30.

Stemmen moet gebeuren in een privébericht. Als dat niet mogelijk is, mag je me ook mailen/whatsappen etc. Naar mijn mailadres en nummer kun je vragen in een privébericht. Ook voor andere vragen ben ik via een privébericht bereikbaar.
De stemmen die in dit topic staan worden niet meegesteld.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2014 - 8:08:
@Kay; okay, sterkte.
@Cynthia; hoezo snel? Ik zit al bovenop Kay sinds zo ongeveer minuut 1... Dat is alweer bijna een week geleden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2014 - 9:48:
@ Kayley: Sterkte!

Als ik de Waarzegger was geweest, had ik waarschijnlijk Kayley en Bodine gescand. Er van uit gaande dat de Waarzegger op dezelfde manier denkt, zijn zij de kat niet. Dit is natuurlijk een aanname. Ik acht de kans dat Bodine onze Waarzegger is best aanwezig, en ik denk dat ze dan Pauline ook gescand zou hebben.
Ik denk niet dat de kat een inactieve is, aangezien ze eerst Josette hebben geluncht.
Misschien is dat de reden dat ik de neiging heb Bodine te vertrouwen, voor mijn gevoel zou ze eerder inactieven het spel uit gooien. En we hebben nog twee lynches te gaan en een militair arts, dus stel het is toch niet Kayley, dan hebben we nog tijd.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 27 feb 2014 - 9:51:
Oh, my bad, ik las Paulies berichtje verkeerd.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2014 - 10:03:
Ik voel je, Emms.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2014 - 10:06:
Altijd fijn als iemand je voelt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 feb 2014 - 10:25:
Zo obvious effkes.

Ik voel me trouwens veel beter na een degelijke nachtrust.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2014 - 11:26:
Hoe zien jullie stemmen eruit voor vanavond?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2014 - 11:31:
Ik kan tot vijf uur ongeveer bijna continu online zijn, dus het kan bij mij nog veranderen als er hier wat gebeurt. Ik denk dat ik nu voor Kayley ga, ook al ben ik nog niet helemaal overtuigd. Het is meer dat ik denk dat jij wel te vertrouwen bent, dan dat ik er zo zeker van dat Kayley het moet zijn. Maar ja, er is ook nog niet zoveel gebeurd of gepraat, dus zo heel veel is er nog niet mis kunnen gaan. Dus ik denk dat er dan inderdaad rond Kayley wel het meest dingen op te merken. So yeah, ik denk dat ik op Kayley ga stemmen.

@ Kayley: Mooi dat het beter gaat (:

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 27 feb 2014 - 15:27:
Ikke. Ik weet het nog niet, ben ook nog wel tijdje online, dus ik ga het nog even aankijken (en hopen dat er nog wat dingen worden gezegd)
Als ik verder niet echt overtuigd wordt, ga ik voor iemand die inactiever is, omdat ik het jammer zou vinden als het spel doodloopt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2014 - 15:47:
Ik denk niet dat Kayley de Waarzegger is. Als ze meer informatie zou hebben, zou ze echt wel zo vriendelijk zijn om dat met ons te delen, neem ik aan. Ik denk ook dat Kayley ondertussen wel gescand is. Dat betekent dat ze de Kat dus niet kan zijn. Dat betekent dat ze nog de militair arts, tovenaar of wolf kan zijn. Over de tovenaars is lastig iets te zeggen, want die kunnen niets. Over de militair arts is lastig iets te zeggen, want die heeft zijn krachten nog niet gebruikt.
Op pagina vier zegt Kayley echter dat ze over de rol van militair arts heen had gelezen. Ik zie geen reden om dat te zeggen als je het zelf bent. Deze kan dus ook weggestreept worden. Dan blijven alleen de rollen tovenaar en wolf over, wat ik zelf een fijne gedachte vind. Als het toch niet Kayley blijkt te zijn, zijn we (naar alle waarschijnlijkheid) geen Special kwijt.

Ik vind Kayley de meest logisch optie op dit moment, dus ik stuur even mijn stem in.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2014 - 15:52:
@Cynthia; maar we zijn zo actief bezig nu. Je kunt toch wel iets beters bedenken dan een inactieve eruit stemmen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 feb 2014 - 16:33:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd op wie Kayley gaat stemmen.

Ik hoop trouwens dat Nelleke, Pauline en Bella niet random gaan. Dat zou 't niet zo leuk maken.

Edit (17:00): Mijn moeder kan er elk moment zijn. Misschien ben ik op tijd thuis voor de lynch, maar als er file staat, lukt dat waarschijnlijk niet.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 feb 2014 - 19:07:
Ik bedacht me net dat ik om half negen niet op zoek ben naar wolven, maar naar de mol. Dan wordt het een beetje lastig om de lynch bekend te maken, dus verwacht die rond 21.45. Omdat ik wat later ben, vind ik het ook eerlijk om de stemperiode te verlengen. Die zal lopen tot 21.30.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 27 feb 2014 - 19:24:
@Bo, klopt.

Also: Misschien ben ik traag van begrip, maar mijn vergrootglas heeft zijn werk gedaan.
Which means dat ik meega met Emma en Bo.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 27 feb 2014 - 19:25:
Emms ik heb gisteren al gezegd dat ik waarschijnlijk voor Kay zou gaan.
Oke ja ik begrijp wel dat Kay gisteren een mindere dag had en ben heel blij dat het vandaag beter gaat maar verder heb ik ook totaal geen idee op wie ik anders zou moeten stemmen.
@Bo: ik zie wel enkele dingen die eventueel hints zouden kunnen zijn maar het zijn dan wel vrij goed verstopte hints en ik moet nog even bedenken wat ik ermee aan moet en wat ze kunnen betekenen
Verder bij jouw keuze tussen Emma en Cynthia ben ik persoonlijk iets eerder geneigd om voor Cynthia te gaan. Ik denk dat mijn dag misschien iets te veel gevuld is met omgekeerde psychologie enzo maar laat het me even proberen uitleggen. In het begin is ze twee keer na elkaar random op Angela uitgekomen. Toen zeiden we dat het nogal opvallend zou zijn en dat de badside zo dom niet zou zijn omdat die dan beter in het oog gehouden worden en daardoor werd het idee van Cynthia als badside even opzij geschoven. Ergens denk ik dat het dan juist een hele slimme zet zou zijn als wolf omdat daar niet aan gedacht zou worden. (oke dit klinkt echt vrij... vreemd maar goed, een dag vol vreemde denkpatronen...)

Oke ik hoop dat er vanavond misschien nog enkele dingen veranderen maar tot dan zal mijn stem toch naar Kay gaan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14