Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Return of the Consulting Criminal (Speeltopic)

Dark Age: The Return of the Consulting Criminal (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 feb 2014 - 12:36:
“Fucking little Irish bastard.”
De whiskyfles spatte kapot tegen het televisiescherm. Drank stroomde over het beeld, maar wist de man die daar verschenen was niet het zwijgen op te leggen. Hoewel de stem verdraaid was, wist hij al wie hem hij aan zou treffen voor hij een blik op het scherm had geworpen. Toch kwam het als een schok.
“Did you miss me?”
Dat had hij zeker. Drie jaar! Het was drie jaar geleden sinds die klootzak een kogel door zijn eigen kop had gejaagd. Drie jaar, en hij miste hem nog iedere dag.
Woest stond Sebastian Moran op. Drie jaar en de klootzak had niet eens de moeite genomen hem op te zoeken. Alsof hij niets was. Alsof zij niets waren geweest. Jammer dan, hij zou hem zelf wel vinden.

Ondertussen schrok Mycroft op uit zijn gedachtes. “Did you miss me?” klonk er uit de autoradio.
“Kinderachtig, broertje,” mompelde hij, maar een splitseconde later realiseerde hij dat er iets niet klopte. Ten eerste had Sherlock te weinig kennis van hacken om in te kunnen breken in de radio van zijn beveiligde auto en ten tweede zou de jongste Holmes broer zijn stem niet verdraaid hebben. Het moest dus wel iets anders zijn.
Dat werd bevestigd toen hij op het scherm keek. Het geluid bleek een gezicht te hebben waarvan zijn maag samentrok. “Nog niet wegrijden,” beval hij terwijl hij zijn telefoon uit zijn jaszak viste. “Maak je maar klaar, broertje. Ik heb je hier nodig. Hij is terug.”
“Weg, terug – neem nou toch eens een besluit. En wie?”
“Moriarty.”

________________________________________

Hallo en welkom bij het speeltopic van het zeventiende spelletje Dark Age op dit forum. Dit is het topic waar het spel gespeeld wordt. Doe je niet mee of ben je dood? Post hier dan alsjeblieft niet, maar verplaats je naar het Praattopic (tenzij je net gestorven bent en je je laatste woorden nog mag uitspreken natuurlijk)

Specials in dit spelletje:
Waarzegger: Goodsider. Mag om de dag iemand scannen, waarna hij haar rol te horen krijgt.
Militair arts: Goodsider. Mag voor iedere lunch iemand beschermen. Als hij de persoon die geluncht wordt beschermt, mag hij één persoon neerschieten. De lunch blijft dan leven. Kiest hij om niemand neer te schieten, dan sterft de lunch wel. Mag ook één persoon meenemen in zijn dood.
Schrödinger's cat - Godsider. Schrödinger's cat kan niet gelyncht/geluncht worden (want je weet niet zeker of 'ie leeft, dus kun je 'm ook niet doden), maar zodra de ziener 'm scant, is 'ie dood.
Spion - Badsider. Mag om de dag iemand scannen. Zodra hij de wolven heeft gevonden, sluit hij zich bij ze aan en mag hij ook met ze communiceren en lunchen.

Alle specials gaan in na de eerste lunch.
___
De deelnemers:
1. Kayley
2. Pline
3. Bodine
4. Bella01
5. williewortel
6. nellekeheems
7. missxangel
8. Krewella
9. realMe
10. xEmma

De goodside:
Sherlock Holmes - tovenaar
John Watson - militair arts
Mycroft Holmes - waarzegger
Greg Lestrade - tovenaar
Mrs Hudson - tovenaar
Mary Morstan - tovenaar
Irene Adler - Schrödinger's cat

De badside:
Jim Moriarty - wolf
Sniper - wolf
Sebastian Moran - spion
___

Omdat ik te laat begonnen ben, wil ik de eerste lynch graag naar morgen verplaatsen. Die is dus op zaterdag 22/02 om 20.30. De eerste lunch is de avond erna, ook om 20.30.

Stemmen moet gebeuren in een privébericht. Als dat niet mogelijk is, mag je me ook mailen/whatsappen etc. Naar mijn mailadres en nummer kun je vragen in een privébericht. Ook voor andere vragen ben ik via een privébericht bereikbaar.
De stemmen die in dit topic staan worden niet meegesteld.



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 23 feb 2014 - 10:07:
@Angela: ik ben Josette, en ik wisselde gezien het de herstemming was en ik uit drie kon kiezen. Net random kwam ik daarop uit.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 23 feb 2014 - 11:59:
@Josette: Oke

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 23 feb 2014 - 13:04:
Wel opvallend dat er deze keer zoveel dubbels zijn, vorige spelletjes viel het juist op dat dubbels vermeden werden...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 feb 2014 - 14:44:
Belangrijk: ik ben vandaag op de meeting in Delft, dus de lunch komt iets later.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 feb 2014 - 19:08:
@pauline wat bedoel je met dubbels?

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 23 feb 2014 - 19:40:
Dubbels zijn de dubbele stemmen in het spel. Er waren drie mensen die 2 stemmen hadden en normaal gesproken heeft iedereen 1 stem en eentje er 2..

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 23 feb 2014 - 21:08:
@Pauline: misschien is het opvallend, maar je kunt er niets in zien. Alle dubbels komen doordat ze tevens op zichzelf hebben gestemd. Hadden ze dat niet gedaan, dan was alles random geweeet, vermoed ik.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 feb 2014 - 21:11:
Als er al twee stemmen zijn voor iemand, kan je net zo goed op iemand stemmen die er al één heeft want dan is er (tijdelijk) een gelijkspel.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 feb 2014 - 22:13:
Tevergeefs was hij langs alle plaatsen waarvanuit ze ooit geopereerd hadden langsgegaan. Alle plaatsen waar hij zou kunnen zijn. Maar wat hij al verwacht had bleek de werkelijkheid te zijn: Moriarty was te slim om zulk voorspelbaar gedrag te vertonen.
Daarom had hij maar naar andere opties gegrepen. Hoewel hij vooral een man van brute kracht was, had hij in zijn tijd in het criminele circuit wel wat opgestoken over mensen volgen aan de hand van hun digitale sporen. Het kostte hem wat moeite, maar uiteindelijk vond hij een spoor. Of het klopte wist hij niet, maar de enige manier daar achter te komen was het checken. Dus schoot hij in zijn jas en laarzen en ging op weg.
Het weer voldeed compleet aan het Londense clichébeeld. Regen kwam met bakken uit de hemel. Misschien dat hij het zeker voor het onzekere zou hebben genomen als het weer beter was geweest. Wie weet had hij dan eerst naar binnen gegluurd. Maar vannacht was hij nat en pissig en kon hij de moeite dus niet opbrengen. Wat zou er bovendien mis kunnen gaan als hij bij het verkeerde appartement stond? Dan zou hij gewoon doen alsof hij dronken was en daardoor op de verkeerde plek was terechtgekomen.
De plek had hij precies goed geraden. Het was alleen niet zijn oude baas die de deur opende. Jammer voor hem. Eeuwig zonde, eigenlijk. De sniper raakte in paniek, dacht dat ze gevonden waren door de verkeerde mensen, en schoot hem onmiddellijk door zijn borst.
Moriarty, gealarmeerd door het schot, kwam onmiddellijk naar de deur gestormd. Zijn gezicht trok wit weg zodra hij de bloedende man op zijn deurmat zag. Voor het eerst in zijn leven was de consulterende crimineel compleet overmand door verdriet. Machteloos greep hij het slappe lichaam vast en drukte het tegen hem aan, terwijl wanhopige kreten uit zijn mond ontsnapten. “Nee! Seb! Blijf hier! Blijf bij me!”
Maar het mocht niet baten. Sebastian Moran had zijn baas gevonden en stierf nu in zijn armen.


Vandaag is realMe geluncht. Zij was Sebastian Moran, de spion.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 feb 2014 - 22:16:
HAHAHAHAHAHAA.
Sorry. Dit is echt super komisch hahaha.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 23 feb 2014 - 22:24:
Well, dat is jammer. Hope everyone had fun

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 feb 2014 - 22:29:
Ik ga dood. Arme wolven, ze hebben hun grootste troef afgeschoten.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 23 feb 2014 - 22:42:
Ooooh mijn god dit is fantastisch!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 feb 2014 - 23:17:
Oh. my. Gay.
HAHAHAHHA.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 23 feb 2014 - 23:36:
Lolsss xd



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12