Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 8 jan 2017 - 11:59:
EEN PUPPIE KAY, EEN PUPPY. JHSKJSDHKJGH

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 jan 2017 - 0:19:
ik moet dit ergens kwijt dus daarom in t geel, want Tim.
Ik dacht dat overgeven in de hal van de studentenadministratie op school naar was. En gênant. Vooral als je zeker bent de wc nog te halen. In de bus ziek worden en jezelf onderkotsen: ook kut. Maar naar de wc rennen in een trein, zoveel overgeven dat het pijn doet aan je ribben en vervolgens telkens heen en weer schudden op die trein wc, en dus nog zieker worden... om er vervolgens achter te komen dat er geen toiletpapier was... Jezus dat was ook een hel. Een halfuur reizen heefrt nog nooit zo kang geduurd.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 jan 2017 - 0:36:
@Jess: *stuurt virtuele knuffel* ITS OK!!! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt (: heb je de griep te pakken dan?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 jan 2017 - 7:27:
@jess virtual hugs!!!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt <3

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 9 jan 2017 - 17:02:
AH Jess, dat klinkt honestly als mijn ergste nachtmerrie ): Heel veel beterschap!

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 9 jan 2017 - 18:57:
Dubbelpost

IK KAN GRATIS EEN TYPEMACHINE OPHALEN DIE HET DOET, MIJN DROOM KOMT UIT.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 9 jan 2017 - 19:08:
Nice, Veer ^^
Ik zou eigenlijk naar de film met mijn ouders vandaag. Fantastic Beasts. Alleen m'n vader heeft een emergency meeting, dus het wordt dit weekend :/

Also, toetsweek. Mijn level stress is atm zo hoog dat ik geen stress meer voel.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 jan 2017 - 15:42:
Ik ben trouwens helemaal vergeten te reageren hier, oops. Thanks nog, loves.
Nouja. Griep. Meer gewoon buikgriep. Denk dat het nogal heerst(e?) - bij mama op het werk waren best veel mensen ziek, vlak voor ik ziek werd lag Dyl met buikgriep thuis... maar ja. Dat, en vermoeidheid. Toen ik zaterdag thuis kwam ben ik echt vrijwel meteen naar bed gegaan en ik heb bijna alleen maar geslapen (en zondag en maandag precies hetzelfde), maar het was echt rot want ik durfde niks te eten terwijl ik wel honger had enzo. Inmiddels gelukkig weer helemaal oké, alleen nog een beetje moe en verkouden - maar dat ben ik toch bijna altijd, dus ja.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 jan 2017 - 0:37:
Guys, ik heb een grote beslissing gemaakt. Of in ieder geval voor mijn leven nu.
Ik hou van kinderen. They're great. But, ik zou zelf nooit kinderen willen. Zwanger zijn wel. Dus ik zou best wel draagmoeder willen worden. Of met een homo stel een kindje "maken". Zodat hun een kindje hebben met mijn eicelletje maar ik zelf het kindje niet hoef op te voeden. (Snapt iemand dit?) Voor nu op dit moment wil ik geen kinderen. Dat komt misschien ook omdat ik nog maar 22 ben. Maar voor nu, wil ik geen kinderen en zie ik die ook niet in mijn toekomst.
Can someone relate??

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 jan 2017 - 14:42:
Ik heb het juist andersom, haha. Zwanger zijn lijkt me vreselijk en ik houd eigenlijk helemaal niet van kinderen, maar een kindje opvoeden lijkt me toch best leuk? idk.

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 15 jan 2017 - 16:29:
ik hou ondzettend veel van kinderen en ben echt gek
met kinderen van familie en vrienden maar ik
kan ze wel krijgen maar het gaat ook weer niet door dat ik
lichtverstandelijke beperkt ben en het niet verstandig en mogelijk
is om ze op te voeden maar ben wel echt super gek met kinderen dat wel

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 jan 2017 - 18:38:
@Dezh: TOP! Ik word zwanger en jij voedt het kind op!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 jan 2017 - 18:40:
Ik wil echt never nooit-niet zwanger raken, en wilde dus eigenlijk ook geen kinderen, maar Lau wil dat wel best graag, en met haar (en dus de juiste persoon in het algemeen, idk?) lijkt het me eigenlijk best leuk? Maar ik voel zelf absoluut de drang niet om m'n genen door te geven, en ik acht de kans vrij groot dat ik een dramatisch slechte moeder zou zijn (maar goed, dan heeft het kind altijd nog kans op een moeder die niet totaal verschrikkelijk is, dus hé ).

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 jan 2017 - 19:07:
Ik heb echt niks met kinderen en zou ook echt niet zwanger willen zijn. Dyl wil ook geen kinderen, dus gelukkig zitten we op een lijn. Wie weet denken we er later anders over, maar ja. z'n moeder wil wel graag oma worden, maar telkens als ze dat zegt, kijken we elkaar echt aan met een blik van "dat wordt lastig, want wij willen geeb kinderen"

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 jan 2017 - 19:08:
Oh nee het lijkt me allebei echt verschrikkelijk. Voor een paar minuten zijn kinderen helemaal oke enz, maar ik moet er niet aan denken om zwanger te zijn of een kind te moeten opvoeden *brrrr*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20