Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #61

Gooi-het-eruit-topic #61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2016 - 8:08:
Soms moet je gewoon even kunnen asgdjskshdj !!.



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 16 dec 2016 - 19:32:
Ja, nou, dat doe ik dus wel, het mezelf kwalijk nemen. Ik snap gewoon niet waarom iemand zeg maar niet je échte bedoeling gelooft, nadat je die uitlegt. Voor wat is dat zo?

Arabella
Arabella

Arabella is offline

[18]
Arabella zei op 16 dec 2016 - 19:34:
Dat is ook raar, want waarom zou je over je intenties liegen? Sommige mensen zijn gewoon té wantrouwig als je het mij vraagt...

4everJB
4everJB

4everJB is offline

[30]
4everJB zei op 16 dec 2016 - 19:47:
cynthia ik weet wat je bedoelt ik krijg ook nooit
aan mensen uitgelegd wat ik nu eigenlijk echt wil zeggen
vaak komt het verkeerd over of anders dan dat
ik eigenlijk wil en dat is echt frustrerend en
irritant en word daar meestal alleen vreselijk verdrietig
van en boos ook wel maar meestal verdrietig

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 dec 2016 - 8:17:
Camila heeft 5H verlaten en ze heeft het de anderen niet eens face-to-face gezegd. I'm upset. :c

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 dec 2016 - 8:37:
Oh wat naar, Kay ): *hugs*

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 20 dec 2016 - 21:26:
Ik slaap zo slecht, ik heb bijna iedere nacht dat mijn lichaam pure pijn is en pijnstillers werken niet (ik heb nu twee andere dingen) en het was alleen 's nachts wanneer ik moe was maar omdat ik nu overdag moe ben doet alles zo'n pijn en ik kan bijna niet meer lopen en UGH dit maakt me zo gefrustreerd. Plus, ik zit vaak op het randje van in tranen uitbarsten op school, so yikes.
Frustratie grens is sure as hell bereikt.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 20 dec 2016 - 21:36:
Wat is er dan aan de hand met je lichaam? Gewoon pure vermoeidheid?
Remember: het is bijna vakantie. Dan kun je hele dagen slapen (:
Ik hoop voor je dat de pijn snel gaat verminderen en dan ook verdwijnen!

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 20 dec 2016 - 21:38:
@Kay nooooo echt? I liked het best

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 20 dec 2016 - 21:39:
Het voelt als groeipijn in je gehele lichaam (start meestal in mijn knieholtes, gaat over in mijn hele been, neemt dan mijn rug, nek en armen mee).
Mijn ouders denken dat het aan mijn rug ligt, maar ze willen niet naar de dokter. Dus ik leef nu op minimaal 20 homeopathische pilletjes per dag (':

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 20 dec 2016 - 21:43:
Wacht, hoezo willen ze niet naar de dokter? Ik ben nu 2 weken laat met Satan's Waterfalls en mijn moeder is al half in paniek.
En dat klinkt zeer, zeer kut. Dan heb je mij, die zeurt dat dr nek en ruk zeer doen omdat ze in haar dummy voor tekenen heeft zitten naaien.
But seriously, de oorzaak moet wel even gevonden worden. Het is ook niet best als je homeopathische pilletjes straks niet meer werken (;

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 dec 2016 - 12:13:
@Vera: kun je niet zonder je ouders naar de dokter? Als je er zo'n last van hebt, zou ik 't gewoon doen. Volgens mij mag de huisarts sowieso geen vertrouwelijke informatie doorspelen naar je ouders, of in elk geval vanaf een bepaalde leeftijd niet, maar dat weet ik niet precies uit m'n hoofd.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 22 dec 2016 - 12:48:
Wat Dezh zegt inderdaad.

@Nyn wait. Heb je een vriendje en doe je stuff? Haha. Want dan snap ik je moeder

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 dec 2016 - 13:07:
"Stuff". (': Je kan ook laat zijn om hele andere redenen dan zwangerschap.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 dec 2016 - 14:22:
Ik was, voordat ik aan de pil ging, ook vaak te laat. Toen had ik ook echt nog nooit seks gehad, maar werkte m'n lichaam gewoon niet mee. Was toen ook alles behalve fijn en was daardoor best gestrest en mama ook, hoewel we wisten dat meer mensen onregelmatig menstrueren. Tis gewoon niet fijn. (':

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 dec 2016 - 15:32:
Je kan idd laat zijn om meerdere redenen, maar twee weken? Volgens mij ben je niet echt te dun, toch Nyn? Misschien dat je te gestrest bent ofzo, maar zolang je niks gedaan hebt zou ik me nog niet heel veel zorgen maken.

En @veer ik zou toch echt wel naar de dokter gaan en wat Dezh zegt. Volgens mij kan je vanaf 12 ofzo alleen naar de dokter en die hebben idd geheimhoudingsplicht.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18