Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Last Of Us (Speeltopic I)

Dark Age Special: The Last Of Us (Speeltopic I)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 23:12:
De zon staat laag over het voormalige Boston. Klimop heeft zich in een wurggreep om de stad heen geslagen en blijft nu knijpen tot er geen zuchtje leven meer over is. De somberheid is bijna tastbaar geworden.
Een bus vliegt over de enige weg die nog min of meer berijdbaar is. Haast dramatisch slaakt de motor een laatste zucht voor het, na kilometers van sputteren en hoesten, het eindelijk begeeft. De vaart mindert en ze komen ten slotte tot een stop.
Eén voor één sijpelen ze uit de bus, de rugzakken hoog en het humeur nog nét boven het vriespunt. Er waren enkele verhitte discussies onderweg en die zijn nog niet verteerd. Voor de eerste keer sinds Mexico zitten ze echter op hetzelfde blaadje wanneer ze besluiten dat ze beschutting moeten zoeken voor de nacht zich onheilspellend om hen heen sluit.
Glas splintert en regent in kristallen op de stoffige vloer. Ze hijsen zich in het gebouw dat al betere tijden gezien heeft. De gangen fluisteren over hun voetstappen. Een vuurtje wordt aangemaakt, in een eenzaam kamertje zo ver mogelijk van de straten.
“Nog even,” denken ze, “en dan is het weer zo ver.”
Buiten wordt het donker.


---

Wanneer iemand gelunchd wordt, sterft die persoon niet meteen. Het virus heeft 24 uur nodig om volledig in te treden, dus wordt de persoon pas uit het spel gezet bij de eerstvolgende lynch.

Rollen
- Goodside
Joel—beschermer: kan elke dag mensen beschermen, maar zodra hij Ellie voor het eerst beschermt, krijgt hij te horen wie ze is en staan de twee in contact. Als hij Ellie niet in leven kan houden, gaat hij ook dood.
Tess—waarzegger: gewoon zoals altijd, kan één keer per twee dagen scannen.
Ellie—immuun: kan alleen doodgaan door de lynch, niet de lunch omdat ze immuun is voor het zombievirus. Wanneer Joel haar voor het eerst beschermt, treden de twee in contact. Zij twee zijn de enigen die, van de goodside, een soort contact hebben zoals de badside.
Marlene—burgemeester: beslist wie er gelynchd wordt wanneer er een gelijkstand is, en mag daar bovenop ook haar stem één keer in het spel voor twee stemmen laten gelden.
Tommy—survivor.
Maria—survivor.
Henry—survivor.
Sam—survivor.

- Badside
Zombie #1
Zombie #2

---

Deelnemers
1. Josette
2. Pauline
3. Emma
4. Cynthia
5. Angela
6. Bodine
7. Bella
8. Daan
9. Elise
10. Wilma


Lynch en lunch vinden plaats om tien uur 's avonds.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 jan 2014 - 22:49:
Ik was inderdaad ook bang dat ik er twee keer op rij vlot uit zou liggen en het scheelde inderdaad bijna niets.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 14 jan 2014 - 7:55:
Oh, dus Elisa is gelynch door de burgemeester?
Maar is ze nu meteen uit het spel of hoe zit dat?..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2014 - 9:36:
Ja, ze is er meteen uit.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 14 jan 2014 - 9:52:
Dan moeten we zorgen dat die er niet uit gaat, toch?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2014 - 9:57:
Met de Lynch ben je meteen dood. Met de lunch heb je nog een dag, maar je kunt niet meer gered worden. Volgens mij.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 jan 2014 - 10:37:
No rescuing possible.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2014 - 10:38:
Maar ik ben toch even in de war. We zouden gisteren de lunch te weten krijgen, toch? Of is het toch wel om de dag?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 jan 2014 - 11:25:
Het is om de dag, omdat het anders te snel over is.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 14 jan 2014 - 11:39:
Het is idd beter dat er geen special uit is, het is wel jammer dat het een goodsider is. Ik had graag een badsider zijn gaan, maar het is pas de eerste stemming. Vanavond de lunch afwachten en dan morgen de badside pakken!

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 14 jan 2014 - 16:51:
Wow, wat is het hier stil.. Kom op guys! We moeten theorieën maken! (Ookalbenikdaarheelslechtin)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2014 - 16:53:
Het is inderdaad fijn als we het weer wat meer op gang brengen. Ik ben op dit moment heel even bezig met nog wat kleine dingetjes voor school, maar wanneer ik dat af heb, ga ik nog een keer kijken wat er tot nu toe is gebeurd en hopelijk valt me nog wat op.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 jan 2014 - 17:07:
Het enige wat ik nu denk en dat is wat ik uit het vorige potje van toen ik hoste opviel, was dat de badside meestal als eerste zegt dat ze er een baddie uit willen werken, dat zou hier dus Angela zijn na de lynch. Maar dat is eigenlijk niet echt iets om op te bouwen. Zeker gezien je nog niets kunt zeggen over ieder. gezien we ook net begonnen zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2014 - 17:09:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat eerder iets persoon-specifiek is dan rol-specifiek. Zegt Angela dat niet vaker?

Edit: Vraag: Stel degene die gelunchd is, krijgt ook de meeste stemmen bij de lynch. Wat gebeurt er dan?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 jan 2014 - 17:29:
De vorige keer was het Daan, zei was de spion bij mij

Edit: laat maar, Emma was de eerste, maar zij was het niet. Misschien dat ik Daan herinner gezien ik wist dat ze badside was.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2014 - 17:57:
Ik snap je eerlijk gezegd niet helemaal meer.. Ik zeg over het algemeen niet dat ik er een baddie uit wil werken, volgens mij. Natuurlijk wil ik dat, maar volgens mij herhaal ik het niet vaak hard op, wel? Ik ben nu het vorige speeltopic aan het doorlezen, maar ik zie mezelf nergens zeggen dat ik een baddie eruit wil werken. Letterlijk, dan. Het is wel te begrijpen uit mijn posts. Maar ik dacht dat je letterlijk bedoelde, dus ik snap het niet helemaal meer.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15