Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic IV

Het Boekentopic IV

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 feb 2015 - 0:03:
Alles over boeken. Voor de boeken die je nu leest, de geweldige boeken die iedereen zou moeten lezen, de boeken die zo weerzingwekkend slecht zijn dat het een wonder is dat ze überhaupt een uitgever hebben kunnen vinden en voor alles wat je verder ook maar over boeken te zeggen hebt.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 feb 2015 - 23:40:
Wat Kay zegt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 feb 2015 - 23:54:
Oke, we have again established that I am nuts. C:

But yeah, Books! Whohoooo. Ik heb er nog een aantal op mijn lijstje staan die ik moet lezen. Maar ja, geen tijd en stuff.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 feb 2015 - 0:19:
Ik ben in Schijnbewegingen begonnen trouwens. Like, eergisteren. En om één of andere reden kan ik me er niet aan zetten om meer dan één hoofdstuk in one sitting te lezen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 feb 2015 - 3:38:
Maar vind je het een beetje leuk of niet?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 feb 2015 - 16:22:
Dat heb ik ook bij Schijnbewegingen. Meer dan één hoofdstuk lukt wel, maar ik kan gevoelsmatig niet te snel door dat boek heen, om een of andere reden (terwijl ik dat bij andere boeken nooit heb).

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 feb 2015 - 17:26:
How come?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 feb 2015 - 11:56:
Ik ben ondertussen vijftien hoofdstukken verder sinds mijn laatste update en het begint steeds makkelijker te worden om te blijven lezen.
En het is wel interessant allemaal, dus dat is goed.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 feb 2015 - 12:08:
Zijn het korte hoofdstukken dan of is het gewoon een dik boek?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 feb 2015 - 12:34:
Vrij dik boek, 509 pagina's. Ik lees hem op een e-reader dus ik kan niet precies zeggen waar ik ondertussen zit, maar wel bijna op de helft.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 maart 2015 - 16:56:
Sorry voor de bump, MAAAAAAAR.

In the untitled first novel of a highly anticipated duology in the vein of Star Wars, Veronica Roth explores—with poise and poignancy—the story of a boy who forms an unlikely alliance with an enemy. Both desperate to escape their oppressive lives, they help each other attain what they most desire: for one, redemption, and the other, revenge.


De schrijfster van Divergent is een nieuwe serie aan het schrijven AND I CANNOT CONTAIN MY EXCITEMENT. Ik hield echt van Divergent en kan niet wachten om dit ook te lezen.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 maart 2015 - 11:15:
Oh yeeeeeesssss dat is zo gaaf!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 maart 2015 - 22:24:
@kayley in het (anti-) schooltopic waar vind ik zon boekenclub 0.0

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 maart 2015 - 22:26:
Eh. Ik denk dat bibliotheken en scholen er wel eentje kúnnen hebben. Degene waar ik bij zit, is van mijn school, gerund door mijn favoriete professor, die onze discussies altijd heel goed modereert door vragen te stellen en het gesprek in bepaalde richtingen te sturen.
En het is echt fijn om met like-minded personen over bepaalde thema's, motieven, personage's en scènes te praten, zelfs als je het niet eens bent.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 maart 2015 - 22:29:
Oh bah. Ik heb niet zo'n professor *huil* Misschien kan ik zelf proberen een boekenclub op te richtennop mijn school? Ik wrrt eigenlijk helemaal niet of er wel mensen zijn die voor hun plezier boeken lezen bij mij op school 0.0 maar dat komt vooral door mijn klas:/
Het klinkt iig heel erg leuk ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 maart 2015 - 22:32:
Oh een boekenclub lijkt me zo leuk.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11