Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic IV

Het Boekentopic IV

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 feb 2015 - 0:03:
Alles over boeken. Voor de boeken die je nu leest, de geweldige boeken die iedereen zou moeten lezen, de boeken die zo weerzingwekkend slecht zijn dat het een wonder is dat ze überhaupt een uitgever hebben kunnen vinden en voor alles wat je verder ook maar over boeken te zeggen hebt.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 maart 2015 - 22:33:
Ik heb ook al een paar keer met mijn medemodjes over een FF boekenclub gepraat, maar we weten niet of er genoeg animo voor zou zijn. Je mag namelijk niet zelf kiezen welk boek er gelezen wordt (wel voorstellen doen, natuurlijk).
Anyways, ik vind 't echt tof, en ik ben al blij dat we het op school hebben. Vorig jaar hebben we wel enkel klassiekers van de Engelse literatuur gelezen (het is dan ook deel van de Engelsopleiding), maar die had ik allemaal al gelezen voor mijn vorige opleiding.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 maart 2015 - 22:38:
Ja dat is wel het nadeel van een boekenclub, maar je leest daardoor wel dingen die je anders nooit zou lezen en eigenlijk is dat misschien wel goed :/

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 maart 2015 - 0:50:
Ik weet niet. Waarschijnlijk zou het wel kunnen, hoor, maar ikzelf heb bijvoorbeeld amper leestijd en ben daar vast niet de enige in, en als je dan boeken "moet" lezen, meh. Ik denk niet dat ik daar dan zin in heb als het boek me niks lijkt en da's niet zo handig bij een boekenclub. Tenzij je per boek met de "aanmelders" het doet en bespreekt en zo.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 maart 2015 - 7:52:
Het zouden wel geen heel lange boeken zijn en ook niet te moeilijk. Ik denk hierbij aan Animal Farm, Life of Pi, Catcher in the Rye. Boeken waar je over kan praten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2015 - 7:54:
Life of Pi kwam ik écht niet doorheen though. Overigens: hebben jullie The Things They Carried gelezen? Die is ook niet zo dik en wauw, wat vond ik die mooi.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 maart 2015 - 8:07:
Ik vond Life of Pi echt geweldig. En nee, niet gelezen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2015 - 8:13:
Ik vond alleen het einde leuk. Verder was het zooooo langdradig.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2015 - 12:59:
Geen van mijn zussen lezen vaak of graag. Ik vind altijd wel boeken die ze leuk vinden, maar er zit steevast minstens een half jaar tussen voor ze daarin willen beginnen.
Ik had nu net een gesprek met mijn stiefzus, en zij vertelde dat een leraar haar klas gevraagd had welk boek hen bijgebleven was, en zij zei de eenzaamheid van de priemgetallen. Dat is een van mijn favoriete boeken die ik haar eens had aangeraden, en nu ben ik heel trots. c:

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 8 maart 2015 - 15:29:
Ik heb alle 3 de delen van Floortje Zwigtman op mijn e-book gezet, Schijnbewegingen etc. Ik ben benieuwd.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2015 - 22:32:
Echt, Kay? Want ik ken alleen maar mensen die dat boek verschrikkelijk zeikerig vonden.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 maart 2015 - 15:45:
Niet, want je kent mij en ik vond het heel mooi. ;']

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2015 - 22:07:
Eenzaamheid der Priemgetallen is super!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 maart 2015 - 22:38:
Ik zou hem haast gaan herlezen om van het tegendeel overtuigd te worden, maar ik vond hem echt verschrikkelijk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 maart 2015 - 23:57:
Priemgetallen totally broke my heart.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2015 - 5:52:
Dat een vrij eensgelijke groep zo verdeeld kan zijn over een boek is echt interessant.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12