Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2011 - 12:28:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
9876x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros
2. neversay
3. MoonRocker
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak
9. Monster23
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:03:
Het is een beetje een ingewikkelde theorie.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 16:03:
De waarzegger loopt sowieso gevaar, omdat we geen theorieën hebben en haar er dus zomaar random uit zouden kunnen stemmen. Iedereen loopt min of meer gevaar.
Daarbij: het is verboden je eigen rol te onthullen.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:05:
Ja, en daarom kan ik die theorie niet online zetten. Als ik het zeg, dan heeft iedereen zegmaar een idee over wie de waarzegger kan zijn, en dan kunnen jullie er meteen uithalen wat mijn rol is.
Argh, ik wou dat ik het iemand kon vertellen. >.<

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 16:07:
Maar hoe zou jij moeten weten wie de waarzegger is?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 16:07:
Omdat, als ik dat vertel, dan loopt de waarzegger waarschijnlijk gevaar, en dan moet ik mijn eigen rol onthullen.
Omdat, voor de honderdste keer, het viel me gewoon op.

En je viel me wel aan. Je haalde meteen naar boven waarom ik niet stemde en zei dat ik een reden zocht om andere mensen zwart te maken. Dat zie ik wel als aanvallen.
Hoezo zou de waarzegger gevaar lopen dan?

Nee, ik vroeg gewoon waar je niet had gestemd. Omdat je nu wel actief bent, en de anderen die niet hebben gestemd zijn gewoon niet actief. Waarom zou je verdacht worden omdat je niet hebt gestemd? Ik vroeg het gewoon, ik was nieuwsgierig.

Wel, dat klinkt toch ook logisch? Jij maakte van een mug een olifant, dan mag ik toch ook wel zeggen dat je je loopt aan te stellen en dat je heel misschien wel gewoon een schuldige zoekt? Ik heb DA al heel vaak gespeeld, en op andere sites een heel aantal potjes gevolgd, als badsider ga je van kleine redenen een groot iets proberen te maken, zodat de rest misschien ook diegene gaat verdenken. En daar moest ik gewoon aan denken toen jij tot driemaal... of viermaal of vijfmaal - idk -, liet weten dat jij het raar vond dat ik dat had gezegd. Je brengt het misschien niet alsof je verdacht probeert te maken, maar je hoopt wel dat mensen mij om uitleg gaan vragen en dat ik een fout maak.

Zo. Ik ben op dreef. Me likes. :'

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:07:
Besides, misschien klopt mijn theorie wel van geen kant, alhoewel ik denk dat er wel een deel van klopt. Waarschijnlijk niet alles, maar ik denk dat een deel wel klopt.
Maar ik zeg niks, want dan is de waarzegger de lul, waardoor wij de lul zijn, en dan onthul ik mijn rol.
Ik weet niet of een van de twee een waarzegger is, ik dénk het.

En Elise, ik heb toch al gezegd dat het me gewoon opviel, net zoals jij het raar vond dat ik niet stemde.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 16:08:
Tenzij Rosalie met die theorie gewoon probeert duidelijk te maken dat zij de waarzegger is. Of het probeert te laten lijken dat ze de waarzegger is... dat kan natuurlijk ook.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 16:09:
x.x dude, alleen iemand die kan scannen kan 100% zeker zijn van een "theorie".

@Elise; ja, oké, dat kan ook. ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 16:11:
En, ik vind dat Rosalie maar gewoon moet proberen om toch nog een deel van de theorie te laten horen, desnoods laat ze maar stukken weg waarin ze de waarzegger en haar eigen rol weglaat. We moeten toch ergens theorieën gaan uithalen?

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:11:
Nee, urgh. Laat maar. Het wordt er niet beter op zo. Ik zeg gewoon helemaal niks meer over mijn theorie.
Ik weet niet eens of ik goed zit over die twee mensen waarvan ik een verdenk van Badsider en een van waarzegger, alhoewel ik niet weet welk van de twee welke is.. Het is een theorie.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:12:
Eh, ik zal het proberen. Wacht. Ik ga kijken of ik het kan zeggen zonder dat mensen gevaar lopen. Hold on, ik lees even terug.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 16:13:
Dude. Kom op nou. Als je het niet met ons wilt delen had je het gewoon helemí¡í¡l niet moeten zeggen.

Probeer maar eens uit te leggen hoe je denkt dat je weet dat een van de twee een badsider is? (En over wie je het hebt.)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 16:13:
@Rosalie: Ik denk dat het wel zal helpen als je jou theorie uitlegt. We hebben een beschermer, die kan de waarzegger dan wel beschermen? Toch?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 16:13:
Ja, de beschermer kan de waarzegger beschermen.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:15:
Kunnen jullie alsjeblieft even ophouden? Ik ben al bezig, en ik wordt helemaal gek van die berichten over dat ik het moet posten. Ik ben al aan het kijken of ik het neer kan zetten en dan dingen kan weglaten, ik ga het nu herlezen.
En Elise, ik denk niet dat ik het weet, ik denk het alleen maar.
Hold on.
Jullie maken er een hele fuzz over, maar ik denk alleen maar iets. Wie weet klopt het van geen kant?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16