Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2011 - 12:28:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
9876x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros
2. neversay
3. MoonRocker
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak
9. Monster23
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:43:
Want totdat ik niet zeker weet of de Badsider kan scannen, dan kom ik helemaal niets verder..

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:44:
Maar ik trek me even terug. Ik moet nodig Harry Potter uitlezen, dan kan ik aan deel 5 beginnen. ^-^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 16:45:
En als jij alles wat je weet voor je houdt, komen wij ook geen snars verder. Als je iets op is gevallen, deel het dan gewoon met ons. Het hoeft niet waar te zijn, te kloppen of wat dan ook, maar dan kunnen we met zijn allen verder denken, in plaats van dat jij alleen maar interessant zit te doen over dat je iets weet, zonder het met ons te delen. Daar hebben we niets aan. Niemand niet. Een theorie is een theorie. Niet per se waarheid, negen van de tien keer zit er een flaw in, nou en? Wie weet helpt het ons verder.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 16:47:
Ik wou het ook delen, ik was alleen nog aan het uitpluizen hoe ik het kon zeggen zonder mijn rol te verklappen. (Like I said 100 times)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 16:48:
Ja, en daarom kan ik die theorie niet online zetten. Als ik het zeg, dan heeft iedereen zegmaar een idee over wie de waarzegger kan zijn, en dan kunnen jullie er meteen uithalen wat mijn rol is.
Argh, ik wou dat ik het iemand kon vertellen. >.<
Dat klinkt niet echt alsof je van plan was het te vertellen.
Maar goed. Iemand die een theorie heeft en wel van plan is die hier te delen?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 16:48:
Ik snap het echt niet, Rosalie, zelfs als één van de twee een badsider was geweest, hoezo zouden ze jou dan niet hebben genoemd? Wat hebben ze verder aan je? Ik heb echt geen flauw idee waar je die theorie uit hebt gemaakt...

En wat maakt het in godsnaam uit of de nimf kan scannen?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2011 - 17:33:
De nimf kan niet scannen.
Waren er nog andere vragen aan mij gericht? Ik heb geen zin om nu even alles door te lezen op zoek naar vragen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 sep 2011 - 17:39:
dankje Kayley....
Ik dacht van niet dat er nog andere vragen zijn...

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 sep 2011 - 17:40:
Euhm, ja, Kay, kan jij misschien per sms aan mij melden wie er al dood is vanaf morgen tot en met vrijdag (welk nummer)? En of ik misschien wel ergens dood ben?
Aangezien ik dan weg ben ^^
Jij krijgt mijn nummer nog.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 17:44:
@Marije; waar ga je heen? Als je in Nederland blijft wil ik het ook wel doen, dat is goedkoper dan voor Kayley, want die moet dan naar het buitenland smsen. Of ga je naar 't buitenland?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 18:23:
Ik heb maar gewoon random gestemd. Op nummer zes. En dat is... even kijken... Rosalie. Sorry. x)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 18:26:
Ik heb ook maar weer random gestemd. Hopelijk hoeft dat de volgende keer niet meer.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 18:31:
Als het zo blijft ga ik op Rosalie, omdat ze zo vaag doet. Ten eerste vraag ik me af wat haar redenen daarvoor zijn en kan ik niet veel positiefs bedenken, ten tweede hebben we verder toch niet veel aan 'r, aangezien ze d'r theorieën niet met ons wil delen.
Waarschijnlijk is het een beetje hard, maar random stemmen heeft ook niet zoveel nut. Dus nou ja. Dat dus.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 sep 2011 - 18:32:
ik ga nu maar even stemmen
random.org zegt: 4. Pline

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 18:35:
We weten van Pline dat ze sowieso geen nimf is... Dus misschien is dat niet zo'n slim idee?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18