Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2011 - 12:28:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
9876x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros
2. neversay
3. MoonRocker
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak
9. Monster23
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 sep 2011 - 20:37:
(...)Ik denk dat dat niets met bescherming te maken heeft, want dan zouden stemmen wel gewoon meegeteld worden. Dus misschien is Ang dan betoverd...


Dat zou eigenlijk best wel een kunnen kloppen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 20:38:
Hmm, dat zal dan best kunnen inderdaad. Dus dan weten we van 2 mensen dat ze geen nimf zijn. Dat maakt dus 10 mensen die je wel kan verdenken, of eigenlijk 9, want jezelf verdenk je niet. En daar zijn er 2 van dood. dus nog 7.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 20:38:
Maar betekent dat dan dat als je betovert bent, je niet gelyncht kan worden, of gewoon dat je stem niet telt en dat zij daarom geen stemmen heeft? Waarschijnlijk dat laatste.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 20:49:
Ik denk eigenlijk dat de nimf ook op Rosalie heeft gestemt, omdat het duidelijk was dat bijna iedereen op haar stemde. Of juist ook weer niet. Als de nimf slim is. Hier hebben we niets aan. x.x

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 sep 2011 - 20:56:
Ik denk niet dat we verder komen als we de hele tijd zeggen: als.
Als ze slim is, of als ze dat zal doen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 20:59:
En dat geval zou het Elise, Mine of Marije zijn. Pline kan het niet zijn, want we hadden al vastgesteld dat zij goodside is.
@Mine; wat moeten we dan? Niets zeggen? Dan komen we al helemaal nergens.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 21:02:
En Bo, jij stemde ook op Rosalie. Jij zou makkelijk zat de nimf kunnen zijn, je bent zeker niet op je mond gevallen, en je bent heel goed in jezelf verdedigen... daarom gaan niet veel mensen de discussie met je aan. Maar je zou dus best de nimf kunnen zijn. Denk ik.

Maar goed. Ik weet even niet wie ik moet verdenken nu... ik ga eerst even de beoordelingen van de schrijfwedstrijd afmaken, en dan ga ik het topic nog eens doorspitten.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 sep 2011 - 21:03:
@Bo Dat weet ik niet. Maar we zijn nu allemaal onszelf aan het tegen spreken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 21:09:
Niet om het één of ander, en ik beschuldig je verder nergens van, maar jij bent nu één van de personen die tot de mogelijke verdachten horen, als we Mars' theorie volgen. En nu krabbel je ineens terug.

@Elise; nee, ik ben niet op mijn mond gevallen, dat is algemeen bekend. En ik snap dat jij niet uitsluit dat ik de nimf ben, maar ik weet zelf heel goed dat ik het niet ben. Ik snap het best als jullie me willen verdenken, maar ik weet zelf dat dat geen nut heeft & daarom kijk ik naar anderen en niet naar mezelf.
En voordat je me ermee aanvalt: ja, natuurlijk zou ik dit ook zeggen als ik de nimf wel was. Maar dat neemt niet weg dat ik het nu niet ben.

Wat ik trouwens niet begrijp (even iets heel anders), is dat Rosalie bang was om haar rol te verklappen. Wat is er zo speciaal aan een kind? Niets toch? Maar als ze gelijk had, dan zou Mars wel eens onze waarzegger kunnen zijn. Misschien. Ze is ook niet meegegaan in de stemming, dus misschien had Rosalie alsnog gelijk.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 21:11:
1. Eliros (Stemde op MyReflecion en op Rosalie)
2. neversay
3. MoonRocker (Stemde 2 keer opzichzelf
4. Pline
5. Mine (Stemde op Rosalie)
6. Rosie16 Kind
7. Bodine (Stemde op MyReflection en Rosalie)
8. KaulitzFreak (Stemde op MyReflection en 1 keer op zichzelf)
9. Monster23 (Stemde op Rosalie)
10. realMe
11. dylan04 (Stemde 2 keer op zichzelf)
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Misschien kan iemand hier verder nog iets uithalen?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 sep 2011 - 21:11:
@Bodine. Het maakt me persoonlijk niet uit of iemand mij beschuldigd. Het hoort eenmaal bij het spel. Maar ik probeer nu eenmaal actief mee te gaan doen wat vandaag de hele dag nog niet gelukt is aangezien een vriendin er was.
Maar goed ik ga een theorie maken.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 sep 2011 - 21:12:
Ik had ook op Rosalie gestemd maar dat was gewoon wat Random.org mij zei.
Maar nu weten we wel dat het een kind was.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 21:12:
Maar hoe kun je nou actief meedoen en een theorie maken zonder te "als"-en? Dat is haast onmogelijk. Anyhow, ik ga eventjes douchen.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 sep 2011 - 21:14:
@Bo. Oké je hebt gelijk. Dit spel kan niet gespeeld worden zonder ge'als.
Maar ik ga douche en vandaag eens een keer vroeg naar bed.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 4 sep 2011 - 21:20:
Ik ben in mijn hoofd al enigsinds aan het 'als'-en. Maar mijn hersenen laten me een beetje in de steek, dus ik heb nog geen conclusie getrokken. Ik moet even dit topic maar gewoon even heeeeel goed gaan doorlezen, voor de 2e keer.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20