Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2011 - 12:28:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
9876x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros
2. neversay
3. MoonRocker
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak
9. Monster23
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2011 - 20:53:
Told you. x.x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 sep 2011 - 20:55:
@Elise: 1 van ons is betoverd. Dus ik ga over 2 dagen uittesten of mijn stem nog meetelt. :x Ik wil niet betoverd zijn. D:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2011 - 20:57:
Maar het kan ook makkelijk Bo zijn, want die was een Kind, en tot nu toe zijn er alleen nog maar Kinderen betoverd.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 6 sep 2011 - 20:57:
En nog alleen maar kinderen geluncht.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2011 - 20:57:
Also; ik zou willen dat er eens een hint van de waarzegger zou zijn. ><

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 sep 2011 - 21:01:
Mascha zei dat ze dacht dat ze betoverd was, terwijl ze, denk ik, zeg maar als het niet zo is, weet dat er alleen kinderen betoverd zijn...
dus ik denk momenteel dat mascha niet de nimf is....

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 sep 2011 - 21:06:
Mensen die het volgens mij mogelijk kunnen zijn: Elise, MoonRocker, Mine, Anke, Marije, Josette en Dylan.
Angela is betoverd, Kirsten is dood, Bodine is dood, Rosalie is dood en ik geloof niet dat Pauline het is ivm dat gedoe van wanneer ze online was.
Van Julia, Anke, Marije en Dylan hebben we écht weinig gehoord. Dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen. Eigenlijk.
Sarita en Josette zijn beetje actief. Wat ik altijd snel link naar badside omdat het een beetje van alle 2 is. Ik zeg niet dat het zo is, ik benoem het gewoon. En mijn gevoel zegt nogsteeds Josette. En. Ik kan niet uitleggen waarom dus ik hou maar op.
En Elise is erg actief. Al geloof ik niet dat zij de badside is. Dat zegt aller eerst mijn gevoel, maar daar hebben jullie niets aan. Hoewel ze elke keer op degene stemt die er uiteindelijk uitligt vind ik haar niet verdacht. Juist daarom. Het is zo voor de hand liggend om zo te doen. En daarom denk ik niet dat de badside het doet. Denk ik. Ik weet het niet zeker.

Edit: Ja, maar. De nimf kan toch niet scannen? Hij/zij killt kinderen niet met opzet. Dus ik volg jullie even niet. o.o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2011 - 21:11:
@Mascha; nee, ik bedoel dat er steeds kinderen betoverd waren, en stel dat jullie nou allebei een kind zijn (aangezien ik dat van jou niet weet), dan kan één van jullie twee betoverd zijn. Dat bedoelde ik.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 sep 2011 - 21:12:
@mascha: Ik ben wel actief in dit spel, maar post niet zo heel veel, omdat ik niets nieuws heb en het niet veel helpt om alleen maar herhaling te posten.
Doordat ik niet veel post kan het lijken dat ik maar een beetje actief ben.

Ik bedoelde dat je weet dat er alleen maar kinderen zijn geluncht. als jij denkt dat jij diegene bent die is betoverd, weten wij wat jouw rol is.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 sep 2011 - 21:13:
Hé, van mij heb je wel wat meer gehoord. Vandaag & gisteren dan. Wel minder dan jullie, maar dat komt omdat ik niet heel de dag de tijd heb om op fanfic te gaan.
+ Als het inderdaad zo is dat de betoverden geen meetellende stem (meer) hebben, dan zouden Angela of Anke dus ook betoverd zijn. Kijk maar, want Angela stemde op Anke & Anke stemde niet (dus op zichzelf), maar toch heeft Anke maar 1 stem tegen zich.
Snap je.
Ik geloof niet dat het toeval is, dus dan zou Mas ook betoverd zijn, right?
EDIT: oh, maar Bo's stem is ook niet geteld. Huh? -iksnaphetnietmeer-

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 sep 2011 - 21:15:
maar het probleem was hier dat Bodine ook op mij gestemd had en zij kind was...
ik had dus twee stemmen
één van de twee kan het zijn, dus

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 sep 2011 - 21:16:
Oh, ja. *facepalm* Dankje. Ik snap het weer. x']

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 sep 2011 - 21:16:
@Julia: er is al 2x een lunch geweest. De eerste keer was het heel erg duidelijk dat Angela betoverd was. En nu. Ja. Onduidelijk. Bo of ik.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 6 sep 2011 - 21:18:
Maar als we weten wie er betoverd zijn dan weten wie kinderen zijn. Dus dan is het ook makkelijker om de nimf te vinden.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2011 - 21:20:
Maar als we weten wie er betoverd zijn dan weten wie kinderen zijn. Dus dan is het ook makkelijker om de nimf te vinden.
Thank you for clearing that up. I had no idea about that. Dat was sarcasme. Ja.
Vertel alsjeblieft waarom je zegt dat je het druk hebt, maar vervolgens wel laat blijken dat je het hele topic hebt meegevolgd?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20