Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2011 - 12:28:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
9876x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros
2. neversay
3. MoonRocker
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak
9. Monster23
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 6 sep 2011 - 21:24:
(...)Thank you for clearing that up. I had no idea about that. Dat was sarcasme. Ja.
Vertel alsjeblieft waarom je zegt dat je het druk hebt, maar vervolgens wel laat blijken dat je het hele topic hebt meegevolgd?


Ik heb niet het hele topic gevolgd. Ik heb iets van 5 bladzijdes gemist.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2011 - 21:26:
@Sarita; maar dan zijn er nog steeds dertien pagina's met heel veel tekst die je hebt gelezen...

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 6 sep 2011 - 21:56:
Ja. Omdat ik de helft op mijn mobiel heb zitten lezen op school. Alleen ik kan dan niet reageren omdat hij niet wilt inloggen.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 6 sep 2011 - 22:06:
Oh hell, ik moet hier echt meer aandacht aan geven, nu ben ik weer vergeten te stemmen! Domdomdom!!!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2011 - 22:08:
*sigh*
Waarom wordt iedereen nu ineens actief?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 sep 2011 - 22:14:
ik dacht ergens een pagina, misschien één of twee terug te hebben gelezen dat er stond dat inactiviteit als badside word gezien.... misschien daarom?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2011 - 22:19:
Aha... dus iedereen leest het topic wel dan. x)

Nou ja. Niet dat ik niet blij ben als er wat meer activiteit komt... het is gewoon nogal verdacht.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 6 sep 2011 - 22:19:
Waarom ik actief word?
Omdat ik dit spel leuk vind.
Maar Josette's theorie lijkt logisch.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 sep 2011 - 23:10:
Damn.. Bo is een kind. En waarom ik niet op bo stemde, 1 omdat ik er niet zeker van was en ik hoopte dat iemand mij een goede reden zou geven om voor bo te stemmen en daarom leek random gaan mij een beter idee. En ik dacht ook dat mijn stem toch geen zin heeft.

Maar hoewel ik niet kan stemmen heb ik geen clue meer voor dit spel..

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 sep 2011 - 16:28:
Sarita, zeg me als ik het verkeerd begrijp,
maar je hebt het druk, kan alleen wel zo'n beetje dertien pagina's lezen, ook al is dat op school. en oke, je kunt niet reageren met je telefoon, maar als je alles hebt gelezen, kun je dan niet vijf minutejes een berichtje typen als je bijv. thuis bent?
tevens vind ik het ook wel toevallig dat je ineens terug komt als iemand zegt dat inactiviteit met de badside word gezien, en je nu wel kunt reageren, maar het nog steeds druk schijnt te hebben.... Waarom kon je eerder dan niet reageren? want ik neem aan dat je dat gisteren niet deed op je telefoon, en zover ik weet het wel telkens gestemd... op de eerste keer na...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 sep 2011 - 17:28:
Damn.. Bo is een kind. En waarom ik niet op bo stemde, 1 omdat ik er niet zeker van was en ik hoopte dat iemand mij een goede reden zou geven om voor bo te stemmen en daarom leek random gaan mij een beter idee. En ik dacht ook dat mijn stem toch geen zin heeft.

Maar hoewel ik niet kan stemmen heb ik geen clue meer voor dit spel..
Niet zeker was van wat? Je leek hartstikke overtuigd van het feit dat Bo badside was, dus een reden van iemand anders had je ook niet nodig (en anders had je altijd nog gewoon naar die van mij kunnen luisteren, wat je waarschijnlijk wel hebt gedaan, want je noemde í¡lle dingen die ik ook had genoemd toen ik Bo verdacht). En zelfs als je stem geen zin zou hebben, had je het nog kunnen proberen, da's dus een slap excuus.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 sep 2011 - 19:05:
Sarita, zeg me als ik het verkeerd begrijp,
maar je hebt het druk, kan alleen wel zo'n beetje dertien pagina's lezen, ook al is dat op school. en oke, je kunt niet reageren met je telefoon, maar als je alles hebt gelezen, kun je dan niet vijf minutejes een berichtje typen als je bijv. thuis bent?
tevens vind ik het ook wel toevallig dat je ineens terug komt als iemand zegt dat inactiviteit met de badside word gezien, en je nu wel kunt reageren, maar het nog steeds druk schijnt te hebben.... Waarom kon je eerder dan niet reageren? want ik neem aan dat je dat gisteren niet deed op je telefoon, en zover ik weet het wel telkens gestemd... op de eerste keer na...


Ik kan idd 13 pagina;s lezen tijdens les uitvallen en in de bus. Aangezien ik dan toch geen zak kan doen. En aangezien ik de laatste tijd bijna nooit thuis ben gaat dat dus niet. En je kan het toevallig vinden dat ik actief mee gaat doen als dat net gezegd, dat had ik zelf bij iemand anders ook gevonden.
Ik ben soms een paar uurtjes thuis en dan kan ik wel op de computer.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 sep 2011 - 20:57:
Okey, nou dan is dat duidelijk,
maar voor mij blijf je verdacht nu,
ik ben nog niet geheel overtuigd

ik ben trouwens wel benieuwd wie gelunchd is

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 7 sep 2011 - 20:58:
Of beter gezegt wat geluncht is. Laten we maar hopen dat het weer een kind is. We hebben onze waarzegger echt nodig. :x

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 sep 2011 - 21:03:
@Mascha; ja, de waarzegger hebben we nodig, maar tot nu toe hebben we ook niet echt veel aan haar hem gehad, dus zo erg zullen we die niet missen. ><



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20